«Η προοπτική των συγχωνεύσεων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και της ενοποίησής τους σε μια σχολή – σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη»
Ερώτηση για την πιθανή συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών, αλλά και τμημάτων Φυσικής Αγωγής κατέθεσε στη Βουλή η βουλευτής του ΜέΡΑ25,, επικαλούμενη τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ Κερατσινίου-Περάματος, προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών επισήμανε σε ανακοίνωσή του ότι «η προοπτική των και της ενοποίησής τους σε μια σχολή – σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη. Σηματοδοτεί μια πρωτοφανή υποβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνολικά και μια τεράστια επιστημονική και επαγγελματική απαξίωση των εκπαιδευτικών και των μελλοντικών αποφοίτων».
Η βουλευτής ρωτά την υπουργό αν όντως σχεδιάζεται Δασκάλων, Νηπιαγωγών και Φυσικής Αγωγής, ποιος είναι ο σχεδιασμός του υπουργείου και ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να λάβει για την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που μοιραία θα ανακύψουν από τις συγχωνεύσεις αυτές.
Ανησυχία προκαλεί η πιθανή συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών αλλά και τμημάτων Φυσικής Αγωγής
Αγωνία και ανησυχία έχουν προκαλέσει πληροφορίες που έχουν φτάσει σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς πως στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων συγκαταλέγονται σκέψεις για συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών καθώς και τμημάτων Φυσικής Αγωγής.
Την ανησυχία αυτή αποτυπώνει με γλαφυρό τρόπο ο Σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ Κερατσινίου-Περάματος σχολιάζοντας σε ανακοίνωσή του:
Χρειάζεται να σημάνει συναγερμός στον χώρο της εκπαίδευσης ενάντια στα κυβερνητικά σχέδια. Η προοπτική των συγχωνεύσεων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και της ενοποίησής τους σε μια σχολή – σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη. Σηματοδοτεί μια πρωτοφανή υποβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνολικά και μια τεράστια επιστημονική και επαγγελματική απαξίωση των εκπαιδευτικών και των μελλοντικών αποφοίτων.
Δυστυχώς, στην ατζέντα της σημερινής κυβέρνησης της Ν.Δ., όπως έχει περιγραφεί και μπροστά στον νόμο – πλαίσιο, αλλά και της προηγούμενης του ΣΥΡΙΖΑ, χωράνε και τέτοια πισωγυρίσματα στην κατεύθυνση δημιουργίας ενός πανεπιστημιακού τοπίου με ρευστά πτυχία, με εμπορευματοποιημένη γνώση, με τη δια βίου αναζήτηση ακριβοπληρωμένων προσόντων για την διεκδίκηση μιας θέσης στη ζούγκλα της εργασιακής περιπλάνησης.
Ούτε να το σκέφτονται! Τα σχέδιά τους θα μείνουν στα χαρτιά!
Οι εκπαιδευτικοί έχουμε πείρα. Όπως ανατρέψαμε τα σχέδια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2017 για αντίστοιχες αντιδραστικές αλλαγές και συγχωνεύσεις Τμημάτων στην Προσχολική Αγωγή, έτσι και τώρα μπορούμε να ακυρώσουμε τους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης της Ν.Δ.
Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένη τη σοβαρότητα του θέματος,
Ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Σχεδιάζεται η συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων, Νηπιαγωγών και Φυσικής Αγωγής;
2. Αν ναι ποιος είναι ακριβώς ο σχεδιασμός του Υπουργείου;
3. Ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να λάβει για την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που μοιραία θα ανακύψουν από τις συγχωνεύσεις αυτές;
Η ερωτώσα βουλευτής
Φωτεινή Μπακαδήμα
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
«Η προοπτική των συγχωνεύσεων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και της ενοποίησής τους σε μια σχολή – σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη»
Ερώτηση για την πιθανή συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών, αλλά και τμημάτων Φυσικής Αγωγής κατέθεσε στη Βουλή η βουλευτής του ΜέΡΑ25,, επικαλούμενη τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ Κερατσινίου-Περάματος, προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών επισήμανε σε ανακοίνωσή του ότι «η προοπτική των και της ενοποίησής τους σε μια σχολή – σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη. Σηματοδοτεί μια πρωτοφανή υποβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνολικά και μια τεράστια επιστημονική και επαγγελματική απαξίωση των εκπαιδευτικών και των μελλοντικών αποφοίτων».
Η βουλευτής ρωτά την υπουργό αν όντως σχεδιάζεται Δασκάλων, Νηπιαγωγών και Φυσικής Αγωγής, ποιος είναι ο σχεδιασμός του υπουργείου και ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να λάβει για την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που μοιραία θα ανακύψουν από τις συγχωνεύσεις αυτές.
Ανησυχία προκαλεί η πιθανή συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών αλλά και τμημάτων Φυσικής Αγωγής
Αγωνία και ανησυχία έχουν προκαλέσει πληροφορίες που έχουν φτάσει σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς πως στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων συγκαταλέγονται σκέψεις για συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων και Νηπιαγωγών καθώς και τμημάτων Φυσικής Αγωγής.
Την ανησυχία αυτή αποτυπώνει με γλαφυρό τρόπο ο Σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ Κερατσινίου-Περάματος σχολιάζοντας σε ανακοίνωσή του:
Χρειάζεται να σημάνει συναγερμός στον χώρο της εκπαίδευσης ενάντια στα κυβερνητικά σχέδια. Η προοπτική των συγχωνεύσεων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και της ενοποίησής τους σε μια σχολή – σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη. Σηματοδοτεί μια πρωτοφανή υποβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνολικά και μια τεράστια επιστημονική και επαγγελματική απαξίωση των εκπαιδευτικών και των μελλοντικών αποφοίτων.
Δυστυχώς, στην ατζέντα της σημερινής κυβέρνησης της Ν.Δ., όπως έχει περιγραφεί και μπροστά στον νόμο – πλαίσιο, αλλά και της προηγούμενης του ΣΥΡΙΖΑ, χωράνε και τέτοια πισωγυρίσματα στην κατεύθυνση δημιουργίας ενός πανεπιστημιακού τοπίου με ρευστά πτυχία, με εμπορευματοποιημένη γνώση, με τη δια βίου αναζήτηση ακριβοπληρωμένων προσόντων για την διεκδίκηση μιας θέσης στη ζούγκλα της εργασιακής περιπλάνησης.
Ούτε να το σκέφτονται! Τα σχέδιά τους θα μείνουν στα χαρτιά!
Οι εκπαιδευτικοί έχουμε πείρα. Όπως ανατρέψαμε τα σχέδια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2017 για αντίστοιχες αντιδραστικές αλλαγές και συγχωνεύσεις Τμημάτων στην Προσχολική Αγωγή, έτσι και τώρα μπορούμε να ακυρώσουμε τους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης της Ν.Δ.
Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένη τη σοβαρότητα του θέματος,
Ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Σχεδιάζεται η συγχώνευση τμημάτων Δασκάλων, Νηπιαγωγών και Φυσικής Αγωγής;
2. Αν ναι ποιος είναι ακριβώς ο σχεδιασμός του Υπουργείου;
3. Ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να λάβει για την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που μοιραία θα ανακύψουν από τις συγχωνεύσεις αυτές;
Η ερωτώσα βουλευτής
Φωτεινή Μπακαδήμα
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες