18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)
18 Ιουλίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα καταθέτουν προσωπικές εκθέσεις προγραμματισμού και πεπραγμένων στην αρχή και στο τέλος κάθε σχολικού έτους. Το fresh-education ενημερώνει ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 που πέρασε η συγκεκριμένη διάταξη του ν. 4823/2021 δεν εφαρμόστηκε.
Τι αναφέρει αναλυτικά η διάταξη για τα Στελέχη Εκπαίδευσης και τον προσωπικό προγραμματισμό – αποτίμηση του έργου τους
Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης
1. Στην έναρξη κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 15η Οκτωβρίου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση σχετικά με τον σχεδιασμό δράσης και τον προγραμματισμό του έργου τους, λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, καθώς και τις δικές τους πρωτοβουλίες. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιείται στη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον κρίνεται σκόπιμο ή επιβάλλεται από τις συνθήκες λειτουργίας της εκπαιδευτικής δομής.
2. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους και πάντως έως την 31η Αυγούστου, τα στελέχη της εκπαίδευσης συντάσσουν έκθεση απολογισμού των πεπραγμένων τους, στην οποία αξιολογούν την υλοποίηση του προγραμματισμού τους, εντοπίζουν τα σημεία που τροποποιήθηκαν σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, τους λόγους που οδήγησαν σε ανασχεδιασμό, καθώς και τα αποτελέσματα και συμπεράσματα των πεπραγμένων τους.
Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά της πηγής)