Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Σούπερ μάρκετ: «Καμπανάκι» για ελλείψεις σε 7 κατηγορίες προϊόντων - Η λίστα - Newspedia.gr

Σούπερ μάρκετ: «Καμπανάκι» για ελλείψεις σε 7 κατηγορίες προϊόντων – Η λίστα

Φόβοι για πιθανές ελλείψεις σε 7 βασικές κατηγορίες προϊόντων – Στενή παρακολούθηση των αποθεμάτων

Ο πρωθυπουργός, κατά την χθεσινή επίσκεψή του στην Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη, υποστήριξε ότι δεν υπάρχει «κανένα πρόβλημα στην επάρκεια αγαθών», ωστόσο μια κίνηση υπουργείου Οικονομικών έρχεται να εντείνει την ανησυχία για πιθανές ελλείψεις σε βασικά αγαθά.

Συγκεκριμένα, με τροπολογία που κατέθεσε στο νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης, επιβάλει την στενή παρακολούθηση των αποθεμάτων σε επτά κύριες κατηγορίες.

Οι 7 βασικές κατηγορίες προϊόντων

Οι εταιρείες σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας θα πρέπει να υποβάλουν εντός δύο ημερών απ’ τη δημοσίευση στο ΦΕΚ που έχουν σε:

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις

Οπότε από εδώ και στο εξής οι επιχειρήσεις θα πρέπει να υποβάλλουν τα εξής στοιχεία:

Η μη υποβολή ή η υποβολή ανακριβούς δήλωσης, επισύρει κυρώσεις, όπως κατάσχεση στο μέτρο που δεν έχουν δηλωθεί ή έχουν δηλωθεί ανακριβώς και διοικητικό πρόστιμο από 1.000 έως 100.000 ευρώ ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης.

Οι υποχρεώσεις ισχύουν για διάστημα 3 μηνών, ενώ με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων το χρονικό διάστημα παρατείνεται μέχρι και τριών επιπλέον, κάθε φορά, μηνών.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο μέτρο είχε χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση και στο ξέσπασμα της πανδημίας όταν υπήρχε έλλειψη σε προστατευτικά μέσα και υγειονομικό υλικό.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές το μέτρο πέραν της ενημέρωσης που παρέχει κεντρικά για τα αποθέματα της χώρας, αποτελεί και μία δικλείδα στο να μην υπάρξουν φαινόμενα κερδοσκοπίας.

Ήδη ορισμένα σούπερ μάρκετ ήδη έχουν αρχίσει να θέτουν που βρίσκονται στην «κόκκινη ζώνη» της προσφοράς λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, όπως το ηλιέλαιο και το αλεύρι.

Exit mobile version