Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Σε «αποχή» από την Τράπεζα Θεμάτων καλούν εκπαιδευτικοί

14 Απριλίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η ΕΛΜΕ Ηρακλείου καλεί την ΟΛΜΕ να υιοθετήσει πρακτικό που θα καλεί τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν «αδυναμία αποδοχής των κριτηρίων εξέτασης της Τράπεζας Θεμάτων»

Σε… «αποχή» από την καλεί η , καταθέτοντας πρόταση προς το Δ.Σ της  για την υιοθέτηση πρακτικού που θα καλεί τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν «αδυναμία αποδοχής των κριτηρίων εξέτασης» που επιτάσσει ο νέος τρόπος εξέτασης.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από την Ομοσπονδία να κοινοποιήσει στις ΕΛΜΕ συγκεκριμένο σχέδιο πρακτικού και να καλέσει τους εκπαιδευτικούς να συντάξουν και να δώσουν στους «εκείνα τα θέματα των εξετάσεων που αντιστοιχούν στις δυνατότητες επίδοσής τους, αλλά και στο χαρακτήρα της εκπαιδευτικής πράξης, όπως αυτός διαμορφώθηκε σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς». 

Η ΕΛΜΕ Ηρακλείου προχωρά σε αυτή την κίνηση από τη στιγμή που η κυβέρνηση «αρνείται να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημα της μη εφαρμογής του μέτρου της Τράπεζας των Θεμάτων, αίτημα που σταθερά προβάλλουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι μαθητές μας που καλούνται, μέσα σε συνθήκες ελλιπούς φοίτησης λόγω της πανδημίας, να αντεπεξέλθουν στις νέες πρόσθετες δυσκολίες της εξέτασης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση και το σχέδιο πρακτικού από την ΕΛΜΕ Ηρακλείου:

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ηρακλείου- εκφράζοντας την καθολική δυσαρέσκεια της βάσης του κλάδου σχετικά με το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της Τράπεζας Θεμάτων-έχει δηλώσει επενειλημμένως την κατηγορηματική αντίθεσή του, όπως και η ΟΛΜΕ, στην επιβολή αυτού του αντιεκπαιδευτικού μέτρου που ακυρώνει θεμελιώδεις προϋποθέσεις της δημιουργικής αφομοίωσης της διδασκόμενης ύλης από τους μαθητές, αλλά και του ουσιαστικού ελέγχου της εμπέδωσής της από τους εκπαιδευτικούς. 

Η κυβέρνηση-παρά την καθολική διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών, όπως αυτή αποτυπώνεται και στις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων (ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ)-αρνείται να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημα της μη εφαρμογής του μέτρου της Τράπεζας των Θεμάτων, αίτημα που σταθερά προβάλλουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι μαθητές μας που καλούνται, μέσα σε συνθήκες ελλιπούς φοίτησης λόγω της πανδημίας, να αντεπεξέλθουν στις νέες πρόσθετες δυσκολίες της εξέτασης που επιβάλλει το αντιεκπαιδευτικό μέτρο της επιλογής των θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις από την Τράπεζα θεμάτων. 

Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ηρακλείου- ανταποκρινόμενο στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων, αλλά και των μαθητών μας, για διαμόρφωση θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις, τα οποία θα ανταποκρίνονται στο γνωστικό επίπεδο της τάξης, αλλά και στη διαφοροποιημένη διδασκαλία σε κάθε τμήμα και τάξη και με στόχο την κάλυψη των αναγκών της φοίτησης και μόρφωσης των παιδιών-ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ να υιοθετήσει το παρακάτω Σχέδιο Πρακτικού των Συλλόγων Διδασκόντων που αφορά στην αδυναμία αποδοχής των κριτηρίων εξέτασης της Τράπεζας Θεμάτων, να το κοινοποιήσει στις ΕΛΜΕ και να καλέσει τους συναδέλφους να συντάξουν και να δώσουν στους μαθητές τους εκείνα τα θέματα των εξετάσεων που αντιστοιχούν στις δυνατότητες επίδοση τους, αλλά και στο χαρακτήρα της εκπαιδευτικής πράξης, όπως αυτός διαμορφώθηκε σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. 

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ καλεί τους συναδέλφους να δηλώσουν την αδυναμία της αξιοποίησης των εξεταστικών κριτηρίων της Τράπεζας Θεμάτων, με το ακόλουθο σχέδιο πρακτικού του συλλόγου: 

«Οι παρακάτω υπογράφοντες, καθηγητές του …Σχολείου, ειδικότητας  ΠΕ…που δίδαξαν το μάθημα…στα τμήματα… δηλώνουν ότι αδυνατούν να αξιοποιήσουν τα κριτήρια εξέτασης  της Τράπεζας θεμάτων στις  προαγωγικές εξετάσεις για τους εξής λόγους: 

1. Η πλειονότητα των μαθητών νόσησε από τον covid, με αποτέλεσμα η φοίτηση τους καθ’ολη της διάρκεια της χρονιάς να είναι ελλιπής 

2. Λόγω της απουσίας διαφορετικής ομάδας νοσούντων μαθητών κάθε φορά σε κάθε μάθημα, δε διασφαλίστηκε το θεμελιώδες κριτήριο της ομαλής και ουσιαστικής διδασκαλίας των μαθημάτων, παρόντων όλων των μαθητών. 

3. Η διαφορετική σύνθεση της τάξης σε όλες σχεδόν τις διδασκαλίες του διδακτικού έτους διαμορφώνει ένα νέο και δύσκολο τοπίο εξέτασης, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία με τη θεματολογία της Τράπεζας Θεμάτων. 

4. Εμείς ως εκπαιδευτικοί αναγκαστήκαμε να  προσαρμόζουμε κάθε φορά  τη διδασκαλία μας στις πολλαπλές ανάγκες των μαθητών μας σε κάθε τμήμα, ώστε να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση των παιδιών με το  επιστημονικό  αντικείμενο και να μην  απογυμνωθεί η εκπαιδευτική πράξη από το ουσιαστικό γνωστικό της περιεχόμενο. Συνεπώς, στην πλειονότητά τους οι διδασκαλίες μας αποστασιοποιούνταν σε μεγάλο βαθμό από τις απαιτήσεις της Τράπεζας Θεμάτων. 

5. Κάτω από αυτές τις συνθήκες της ελλιπούς φοίτησης των μαθητών μας και της διαφορετικής σύνθεσης των τμημάτων σε όλες σχεδόν τις διδακτικές ώρες λόγω των απουσιών των νοσούντων, αντιμετωπίσαμε πολλαπλές δυσκολίες τόσο ως προς την κάλυψη της ύλης, όσο και ως προς τον έλεγχο της αφομοίωσής της από τους μαθητές μας. 

6. Μελετώντας τη θεματολογία της Τράπεζας των Θεμάτων και συγκρίνοντάς την με τη δυνατότητα επίδοσης των μαθητών μας, όπως αυτή αποτυπονώταν στην προφορική εξέταση ,αλλά και στις γραπτές δοκιμασίες σε όλη τη διάρκεια του έτους, διαπιστώνουμε ότι η πλειονότητα των μαθητών μας δε μπορεί να ανταποκριθεί στο εύρος και τη δυσκολία των θεμάτων που έχουν επιλεγεί στην Τράπεζα θεμάτων. 

Για τους παραπάνω λόγους και επειδή προασπιζόμαστε την θεμελιώδη παιδαγωγική αρχή που επιτάσσει η θεματολογία της εξέτασης να είναι αντίστοιχη του επιπέδου της διδασκαλίας και των συνθηκών μάθησης των παιδιών κάθε τάξης, δεν επιλέγουμε τα θέματα της Τράπεζας θεμάτων, αφού αυτά είναι αναντίστοιχα των δυνατοτήτων επίδοσης των μαθητών μας. 

Δηλώνουμε ότι- με όρους παιδαγωγικής ευθύνης και με αποκλειστικό κριτήριο την προάσπιση των δικαιωμάτων ουσιαστικής μάθησης και φοίτησης των μαθητών μας – διαμορφώσαμε τα θέματα της εξέτασης στο εν λόγω μάθημα, με βασικό κριτήριο τον ουσιαστικό έλεγχο της γνώσης που αποκτήθηκε από τους μαθητές στις συνθήκες που διαμορφώθηκε η εκπαιδευτική πράξη τη φετινή σχολική χρονιά».

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Φοιτητές Κρήτης για εργαζόμενους λέσχης: H πρυτανεία έχει ευθύνη για την ομηρία τους

Επόμενο άρθρο

Σχολεία: Χωρίς self test, αλλά με μάσκες επιστρέφουν μετά το Πάσχα οι μαθητές

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Σχολεία: Χωρίς self test, αλλά με μάσκες επιστρέφουν μετά το Πάσχα οι μαθητές

Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz – Εξαλλοι οι καταναλωτές

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.