Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
ΣΑΚΕΑ: Ο Σταματάκος παραδίδει τη σκυτάλη στην Κούση και μιλούν για διορισμούς, παράλληλη και ένταξης - Newspedia.gr

ΣΑΚΕΑ: Ο Σταματάκος παραδίδει τη σκυτάλη στην Κούση και μιλούν για διορισμούς, παράλληλη και ένταξης

Διάδωσέ το

ΣΑΚΕΑ: Ο Σταματάκος παραδίδει τη σκυτάλη στην Κούση και μιλούν για διορισμούς, παράλληλη και ένταξης

Στη σημερινή εκπομπή του διαδικτυακού καναλιού “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” η Λαύρα Αργυροπούλου φιλοξενεί τον πρώην πρόεδρο του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (Σ.Α.Κ.Ε.Α.), κ. Γιώργο Σταματάκο και την νέα πρόεδρο, κ. Αλεξάνδρα Κούση. Στην εκπομπή ο κ. Σταματάκος παραδίδει τη σκυτάλη στην κ. Κούση και μιλούν για διορισμούς, παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και άλλα θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών.

Για εγγραφή στο κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα» πατήστε εδώ

Βρείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

Μη χάσετε τις τηλεσυζητήσεις του καναλιού “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”:

Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, το ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι: να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν κάποιες φορές και μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο.

Σχολεία – Προγραμματισμός: Έκλεισε η πλατφόρμα. Κόπτσης: Καμία παράταση

Κλειστή είναι από σήμερα Παρασκευή 21 Οκτωβρίου η πλατφόρμα του ΙΕΠ για την κατάθεση του Συλλογικού Προγραμματισμού από τα σχολεία. H προθεσμία για την ανάρτηση του Συλλογικού Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου στην πλατφόρμα του ΙΕΠ ήταν μέχρι χθες Πέμπτη 20/10. Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλ. Κόπτσης είχε ενημερώσει πριν λίγες ημέρες ότι δεν θα υπάρξει καμία παράταση και αυτή τη φορά όλα τα χρονοδιαγράμματα της αξιολόγησης πρέπει να τηρηθούν. “Θέλουμε τάξη, όταν λέμε κάτι πρέπει να το τηρούμε”, είχε τονίσει προς τις διευθύνσεις των σχολείων.

Το Χρονοδιάγραμμα Υποβολών στην Ψηφιακή Πλατφόρμα του Ι.Ε.Π.-Σχολικό έτος 2022-23

Ο Διευθυντής ή η Διευθύντρια: 1. Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου 20 Οκτωβρίου 2022 2. Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 25 Ιουνίου 2023

Οι Συντονιστές Ομάδων Δράσης: Α. Σχεδιασμός Δράσης 10 Δεκεμβρίου 2022 Β. Υλοποίηση της Δράσης 30 Μαΐου 2023 Γ. Αποτίμηση της Δράσης 30 Μαΐου 2023

Exit mobile version