Η Ημερίδα διοργανώνεται από την Κίνηση για την Αλλαγή της Μαθηματικής Εκπαίδευσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 28-3-22 8.00μ.μ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μέρος Πρώτο: 20.00-21.15
α) Τάσος Πατρώνης:
Η ίδια η ιδέα της “κανονικότητας”: Σαθρό εννοιολογικό υπόβαθρο & νεογλώσσα στα προγράμματα σπουδών του ΙΕΠ
β) Γιάννης Παναγιώτης Βούλγαρης & Τάσος Πατρώνης:
Η επίλυση προβλήματος στο Λύκειο ως “εφαρμογή” ή ως συνδυασμός γνώσεων, αντί ως μετασχηματισμός του προβλήματος.
γ) Ερωτήσεις συμμετεχόντων/ συμμετεχουσών.
Μέρος Δεύτερο: 21.15-22.25
α) Γιάννης Σιούλας:
ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: Είναι αυτό που χρειάζονται τα παιδιά ή αυτό που νομίζουν οι μεγάλοι!…
β) Βαγγέλης Φακούδης:
Νέο Πρόγραμμα Σπουδών και ο τρόπος που θα εφαρμοστεί: Θα υποστηρίξουν το αίτημα για «μαθηματική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές»;
γ) Σπύρος Ορφανάκης:
Μια πρώτη κριτική προσέγγισή των νέων Π.Σ. για τα Μαθηματικά
δ) Ερωτήσεις συμμετεχόντων/ συμμετεχουσών.
Μέρος Τρίτο: 22.25 – ..
Τοποθετήσεις συμμετεχόντων/ συμμετεχουσών.
Συντονίζει ο Στέλιος Μαρίνης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Meeting ID :84716305480 Passcode:296554
ΣΤΟ YOUTU.BE
Η Ημερίδα διοργανώνεται από την Κίνηση για την Αλλαγή της Μαθηματικής Εκπαίδευσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 28-3-22 8.00μ.μ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μέρος Πρώτο: 20.00-21.15
α) Τάσος Πατρώνης:
Η ίδια η ιδέα της “κανονικότητας”: Σαθρό εννοιολογικό υπόβαθρο & νεογλώσσα στα προγράμματα σπουδών του ΙΕΠ
β) Γιάννης Παναγιώτης Βούλγαρης & Τάσος Πατρώνης:
Η επίλυση προβλήματος στο Λύκειο ως “εφαρμογή” ή ως συνδυασμός γνώσεων, αντί ως μετασχηματισμός του προβλήματος.
γ) Ερωτήσεις συμμετεχόντων/ συμμετεχουσών.
Μέρος Δεύτερο: 21.15-22.25
α) Γιάννης Σιούλας:
ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: Είναι αυτό που χρειάζονται τα παιδιά ή αυτό που νομίζουν οι μεγάλοι!…
β) Βαγγέλης Φακούδης:
Νέο Πρόγραμμα Σπουδών και ο τρόπος που θα εφαρμοστεί: Θα υποστηρίξουν το αίτημα για «μαθηματική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές»;
γ) Σπύρος Ορφανάκης:
Μια πρώτη κριτική προσέγγισή των νέων Π.Σ. για τα Μαθηματικά
δ) Ερωτήσεις συμμετεχόντων/ συμμετεχουσών.
Μέρος Τρίτο: 22.25 – ..
Τοποθετήσεις συμμετεχόντων/ συμμετεχουσών.
Συντονίζει ο Στέλιος Μαρίνης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Meeting ID :84716305480 Passcode:296554
ΣΤΟ YOUTU.BE