Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πρότυπα-Πειραματικά: Σύσταση και συγκρότηση οργάνων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο για τις εξετάσεις και την κλήρωση - Newspedia.gr

Πρότυπα-Πειραματικά: Σύσταση και συγκρότηση οργάνων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο για τις εξετάσεις και την κλήρωση

Τη σύσταση και συγκρότηση οργάνων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο για τη δοκιμασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία και την κλήρωση στα Πειραματικά Σχολεία (Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.), προβλέπει απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Ειδικότερα, η απόφαση προβλέπει τα εξής:

Άρθρο 1
Κεντρική Επιτροπή Οργάνωσης των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Κλήρωσης στα Πειραματικά Σχολεία (Κ.Ε.Ο.Ε.Κ.)

Η Κεντρική Επιτροπή Οργάνωσης των Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία και της Κλήρωσης στα Πειραματικά Σχολεία (Κ.Ε.Ο.Ε.Κ.) αποτελείται από τρία (3) μέλη, Διευθυντές/ντριες ή Εκπαιδευτικούς των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. Τα μέλη της Επιτροπής ορίζονται από την Διοικούσα Επιτροπή των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ένα εκ των οποίων ορίζεται ως Πρόεδρος της Επιτροπής.

ργο της Επιτροπής είναι η προετοιμασία της διαδικασίας της κλήρωσης και της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και η εκπόνηση σχετικών οδηγιών για την πληρέστερη διεξαγωγή τους και ολοκληρώνεται με την έκδοση και την γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων της κλήρωσης για τα Πειραματικά Σχολεία και των εξετάσεων για τα Πρότυπα Σχολεία.

Με απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ορίζονται μέχρι πέντε (5) Δημόσιοι Υπάλληλοι ή Υπάλληλοι Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου ή Εκπαιδευτικοί για την υποβοήθηση της επιτροπής στο έργο της καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας και διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία και της κλήρωσης για την εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία.

Άρθρο 2
Επιτροπή Κλήρωσης Πειραματικών Σχολείων

Η Επιτροπή Κλήρωσης των Πειραματικών Σχολείων αποτελείται από τρία (3) μέλη και τους αναπληρωτές τους, ως ακολούθως

1) τον Πρόεδρο, μέλος της Διοικούσας Επιτροπής Προ- τύπων και Πειραματικών Σχολείων.

2) μέλος, εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

3) μέλος, εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) -«ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».

Τα μέλη της επιτροπής ορίζονται με απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, μετά από εισήγηση των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων – «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», αντίστοιχα.

4) Με την ίδια ως άνω απόφαση ορίζεται ο/η γραμματέας της Επιτροπής, ο/η Συμβολαιογράφος ή Δικηγόρος, ο/η οποίος/α παρίσταται στη κλήρωση καθώς και μέχρι δύο (2) Εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης, Δημόσιοι Υπάλληλοι ή Υπάλληλοι Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου για την τεχνική υποστήριξη της διαδικασίας της κλήρωσης, εφόσον συντρέχει περίπτωση ανάγκης.

Άρθρο 3
Κεντρική Επιτροπή Διεξαγωγής Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία

Η Κεντρική Επιτροπή Διεξαγωγής Εξετάσεων στα Πρότυπα Σχολεία συγκροτείται, ως ακολούθως: Μέλη της επιτροπής ορίζονται μέχρι δέκα (10), ως ακολούθως:

1) Ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ή το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων που είναι μέλος Διδακτικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.), ως Πρόεδρος.

2) Μέχρι έξι (6) μέλη Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικοί των Προτύπων ή Πειραματικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως εισηγητές θεμάτων ειδικότητας σχετικής με τα γνωστικά πεδία τα οποία ελέγχονται με τη δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων, οι οποίοι εισηγούνται στην ολομέλεια της Επιτροπής τα θέματα που θα δοθούν στους εξεταζόμενους.

Τα μέλη της επιτροπής ορίζονται με απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων με την οποία ορίζεται και ο/η Γραμματέας της Επιτροπής, ο/η οποίος/α είναι Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με την ίδια ως άνω απόφαση ορίζονται μέχρι δύο (2) Εκπαιδευτικοί, ως χειριστές του συστήματος για την μετάδοση των θεμάτων.

Έργο της επιτροπής είναι η γενική εποπτεία και ο συντονισμός της διενέργειας της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία, η τελική διαμόρφωση των ερωτήσεων της δοκιμασίας, η αποστολή τους με τον ασφαλέστερο τρόπο στις σχολικές μονά- δες που λειτουργούν ως εξεταστικά κέντρα, η επίλυση οποιουδήποτε θέματος προκύψει στα εξεταστικά και για το οποίο δεν προβλέπεται λύση από τις κείμενες διατάξεις, η παράταση του χρόνου της εξέτασης σε ορισμένα ή σε όλα τα εξεταστικά κέντρα, εφόσον κατά την κρίση της, συντρέχουν λόγοι που επιβάλλουν την παράταση αυτή και γενικά η λήψη κάθε αναγκαίου μέτρου για την ομαλή διεξαγωγή και ολοκλήρωση των διαδικασιών της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων καθώς και η παροχή των αναγκαίων, κατά την κρίση της, διευκρινίσεων και οδηγιών.

Η Επιτροπή, εφόσον κρίνεται αναγκαίο για την απρόσκοπτη διεξαγωγή της δοκιμασίας, δύναται να ζητά τη συνδρομή των Αστυνομικών Αρχών και άλλων Δημόσιων Υπηρεσιών και Οργανισμών του Δημοσίου.

Δεν μπορεί να συμμετέχει στην επιτροπή όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και του τρίτου βαθμού με εξεταζόμενο υποψήφιο.

Άρθρο 4
Επιτροπή Βαθμολογικού Κέντρου

Για την βαθμολόγηση των απαντήσεων των υποψηφίων δημιουργείται Βαθμολογικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί στους χώρους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στο οποίο συστήνεται η Επιτροπή Βαθμολογικού Κέντρου, η οποία ορίζεται με απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων και αποτελείται από:

1) Έναν/μια Συντονιστή/στρια Εκπαιδευτικού Έργου, μέλος Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ.) Προτύπου Σχολείου (Π.Σ.) ή ένα Διευθυντή/ντρια Προτύπου Σχολείου ή εκπαιδευτικό μέλος Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, ως πρόεδρο.

2) Εκπαιδευτικούς Προτύπων ή Πειραματικών Σχολείων των οποίων ο αριθμός δεν μπορεί να υπερβαίνει τους τέσσερις (4), ως μέλη

Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο/η Γραμματέας του Βαθμολογικού Κέντρου, ο οποίος είναι Εκπαιδευτικός Δημόσιας Εκπαίδευσης ή Διοικητικός Υπάλληλος καθώς και μέχρι δυο (2) χειριστές μηχανημάτων ηλεκτρονικής αναγνώρισης (Optical Mark Reader), οι οποίοι είναι Εκ- παιδευτικοί Δημόσιας Εκπαίδευσης ή Τεχνικό Προσωπικό του Δημοσίου.

Άρθρο 5
Τόπος διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία.

Η διεξαγωγή της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων λαμβάνει χώρα:

α) στις εγκαταστάσεις των Προτύπων Γυμνασίων και Προτύπων Λυκείων. Στην περίπτωση που το Πρότυπο Γυμνάσιο συστεγάζεται με το συνδεδεμένο Λύκειο και εφόσον σε αυτό δεν λαμβάνει χώρα δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων ή ο αριθμός των υποψηφίων μαθητών είναι μικρός, ορίζεται ένα (1) μόνο εξεταστικό κέντρο, β) σε όμορα σχολεία τα οποία ορίζονται ως εξεταστικά κέ- ντραπαραρτήματα. Στην περίπτωση συστεγαζόμενων όμορων σχολείων ορίζεται ένα (1) μόνο εξεταστικό κέντρο και γ) σε άλλους πρόσφορους χώρους, σε περίπτωση που οι διαθέσιμες, ανά Πρότυπο Γυμνάσιο/Λύκειο, σχολικές αίθουσες δεν επαρκούν για την συμμετοχή του συνόλου των ενδιαφερομένων υποψηφίων.

Τα εξεταστικά κέντρα ορίζονται με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης (Π.Δ.Ε.), κατόπιν εισήγησης του/της Διευθυντή/ντριας της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.)με πρόταση του οικείου Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου.

Άρθρο 6
Επιτροπή Εξετάσεων Προτύπου Σχολείου

Για κάθε εξεταστικό κέντρο της περίπτωσης (α) του άρθρου 5 συγκροτείται επιτροπή εξετάσεων του Προ- τύπου Σχολείου, ως εξής:

1) Τον/την Πρόεδρο του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου, σε περίπτωση δε που αυτός κωλύεται τον/ την Συντονιστή/στρια Εκπαιδευτικού Έργου, μέλος του οικείου Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου και σε περίπτωση που αυτός/ή κωλύεται τον/την Διευθυντή/ ντρια του οικείου Προτύπου Σχολείου, ως πρόεδρο. Στην περίπτωση που οι ανωτέρω αδυνατούν καλούνται με την προαναφερόμενη σειρά οι αναπληρωτές/τριές τους, αντίστοιχα.

2) Τον/την Συντονιστή/στρια Εκπαιδευτικού Έργου, μέλος του οικείου του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου, σε περίπτωση δε που αυτός/ή κωλύεται τον Διευθυντή/ντρια του οικείου Π.Σ. ή τους αναπληρωτές τους, ως μέλος

3) Τον Διευθυντή/ντρια του οικείου Προτύπου Σχολείου, σε περίπτωση δε που αυτός/ή κωλύεται εκπαιδευτικό μέλος του οικείου Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου και σε περίπτωση που αυτός κωλύεται εκπαιδευτικό του οικείου Προτύπου Σχολείου, ως γραμματέα.

4) Εκπαιδευτικούς, μέλη του οικείου του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου ή εκπαιδευτικούς του συνδεμένου Προτύπου Σχολείου, ως συντονιστές/συνδέσμους με τα εξεταστικά κέντρα των παραρτημάτων του άρθρου 7 και μέχρι δυο (2) για κάθε ένα από αυτά.

5) Εκπαιδευτικό μέλος του οικείου ή του συνδεμένου Προτύπου Σχολείου, ως συνοδοί εκπαιδευτικοί για την διακίνηση των απαντητικών φύλλων: α) από τα παραρτήματα στο Εξεταστικό Κέντρο του Προτύπου Σχολείου, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο, και β) στην περίπτωση που το Πρότυπο Σχολείο βρίσκεται στην περιοχή ευθύνης της Π.Δ.Ε. Αττικής, από το Εξεταστικό Κέντρο του Προτύπου Σχολείου στο Βαθμολογικό Κέντρο.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής, με βάση την πρόταση του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου, με απόφασή του ορίζει την Επιτροπή Εξετάσεων κάθε Προτύπου Σχολείου αρμοδιότητάς του.

6) Στην ίδια απόφαση ορίζονται: α) ένας επιστάτης για τη φύλαξη (όπου απαιτείται) και β) έως δυο (2) άτομα για τον καθαρισμό των χρησιμοποιούμενων χώρων του Εξεταστικού Κέντρου.

Έργο της επιτροπής είναι η οργάνωση των Εξεταστκών Κέντρων των παραρτημάτων του Προτύπου Σχολείου, η εποπτεία για την ομαλή και αδιάβλητη διεξαγωγή της δοκιμασίας, η διάθεση των απαντητικών φύλλων στο Πρότυπο Σχολείο και στα οικεία Εξεταστικά Κέντρα- παραρτήματα καθώς και η κατανομή των επιτηρητών σε αυτά και στις αίθουσες εξετάσεων, η λήψη και η αναπαραγωγή των θεμάτων, ο έλεγχος της πιστής και ακριβούς αναπαραγωγής των θεμάτων, η διανομή τους στους εξεταζόμενους, η ενημέρωση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων των Προτύπων Σχολείων για οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει στα οικεία εξεταστικά κέντρα,η ενημέρωση των επιτηρητών για τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους, η συγκέντρωση και η αποστολή των απαντητικών φύλλων στο Βαθμολογικό Κέντρο, η ανάρτηση των αποτελεσμάτων και των ανακοινώσεων σχετικά με τις διαδικασίες των δοκιμασιών στην ιστοσελίδα του οικείου σχολείου.

Στην παραπάνω επιτροπή δεν μπορεί να συμμετέχει όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο για εισαγωγή στο οικείο Πρότυπο Σχολείο.

Άρθρο 7
Επιτροπή Εξεταστικού Κέντρου-Παραρτήματος Προτύπου Σχολείου

Για κάθε εξεταστικό κέντρο-παράρτημα του Προτύπου Σχολείου συγκροτείται Επιτροπή Εξετάσεων του παραρτήματος του Προτύπου Σχολείου, ως εξής:

1) Τον/την Διευθυντή/ντρια της οικείας σχολικής μονάδας ή τον/την Υποδιευθυντή/ντρια, στην περίπτωση που αυτός κωλύεται, ως πρόεδρο. Στην περίπτωση (β) του άρθρου 5, με απόφαση του/της Περιφερειακού Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης, ορίζεται από τους/τις Διευθυντές/ντριες των οικείων σχολικών μονάδων.

2) Τον/την υποδιευθυντή/ντρια της οικείας σχολικής μονάδας, σε περίπτωση δε που αυτός/τή κωλύεται, έναν εκπαιδευτικό, ως μέλος. Στην περίπτωση (β) του άρθρου 5, με απόφαση του/της Περιφερειακού/κής Διευθυντή/ ντριας Εκπαίδευσης, ορίζεται από τους/τις Υποδιευθυντές/ντριες των οικείων σχολικών μονάδων.

3) Έναν εκπαιδευτικό της οικείας σχολικής μονάδας, ως γραμματέα. Στην περίπτωση (β) του άρθρου 5, με απόφαση του/της Περιφερειακού/κής Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης, ορίζεται από τους/τις εκπαιδευτικούς των οικείων σχολικών μονάδων.

Ο/Η Περιφερειακός/κή Διευθυντής/ντρια εκπαίδευσης ορίζει την επιτροπή του εξεταστικού κέντρου-παραρτήματος του Προτύπου Σχολείου μετά από εισήγηση του/ της Διευθυντή/ντριας της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

4) Στην ίδια απόφαση ορίζονται: α) ένας επιστάτης για τη φύλαξη (όπου απαιτείται) και β) έως δυο (2) άτομα για τον καθαρισμό των χώρων του εξεταστικού κέντρου.

Έργο της επιτροπής, σε συνεργασία με τον συντονιστή/σύνδεσμο, είναι η λήψη και αναπαραγωγή των θεμάτων, ο έλεγχος της πιστής και ακριβούς αναπαραγωγής τους, η διανομή στους εξεταζόμενους, η ενημέρωση της Επιτροπής Εξετάσεων του οικείου Προτύπου Σχολείου για οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει στο οικείο εξεταστικό κέντρο-παράρτημα, η εποπτεία των επιτηρητών για τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους, η συγκέντρωση και η αποστολή των απαντητικών φύλλων στην Επιτροπή Εξετάσεων του οικείου Προτύπου Σχολείου.

Στην παραπάνω επιτροπή δεν μπορεί να συμμετέχει όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο για εισαγωγή στο οικείο Πρότυπο Σχολείο η ενημέρωση των επιτηρητών για τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους, η συγκέντρωση και η αποστολή των απαντητικών φύλλων στο Βαθμολογικό Κέντρο, η ανάρτηση των αποτελεσμάτων και των ανακοινώσεων σχετικά με τις διαδικασίες των δοκιμασιών στην ιστοσελίδα του οικείου σχολείου.

Στην παραπάνω επιτροπή δεν μπορεί να συμμετέχει όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο για εισαγωγή στο οικείο Πρότυπο Σχολείο.

Άρθρο 7
Επιτροπή Εξεταστικού Κέντρου-Παραρτήματος Προτύπου Σχολείου

Για κάθε εξεταστικό κέντρο-παράρτημα του Προτύπου Σχολείου συγκροτείται Επιτροπή Εξετάσεων του παραρτήματος του Προτύπου Σχολείου, ως εξής:

1) Τον/την Διευθυντή/ντρια της οικείας σχολικής μονάδας ή τον/την Υποδιευθυντή/ντρια, στην περίπτωση που αυτός κωλύεται, ως πρόεδρο. Στην περίπτωση (β) του άρθρου 5, με απόφαση του/της Περιφερειακού Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης, ορίζεται από τους/τις Διευθυντές/ντριες των οικείων σχολικών μονάδων.

2) Τον/την υποδιευθυντή/ντρια της οικείας σχολικής μονάδας, σε περίπτωση δε που αυτός/τή κωλύεται, έναν εκπαιδευτικό, ως μέλος. Στην περίπτωση (β) του άρθρου 5, με απόφαση του/της Περιφερειακού/κής Διευθυντή/ ντριας Εκπαίδευσης, ορίζεται από τους/τις Υποδιευθυντές/ντριες των οικείων σχολικών μονάδων.

3) Έναν εκπαιδευτικό της οικείας σχολικής μονάδας, ως γραμματέα. Στην περίπτωση (β) του άρθρου 5, με απόφαση του/της Περιφερειακού/κής Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης, ορίζεται από τους/τις εκπαιδευτικούς των οικείων σχολικών μονάδων.

Ο/Η Περιφερειακός/κή Διευθυντής/ντρια εκπαίδευσης ορίζει την επιτροπή του εξεταστικού κέντρου-παραρτήματος του Προτύπου Σχολείου μετά από εισήγηση του/ της Διευθυντή/ντριας της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

4) Στην ίδια απόφαση ορίζονται: α) ένας επιστάτης για τη φύλαξη (όπου απαιτείται) και β) έως δυο (2) άτομα για τον καθαρισμό των χώρων του εξεταστικού κέντρου.

Έργο της επιτροπής, σε συνεργασία με τον συντονιστή/σύνδεσμο, είναι η λήψη και αναπαραγωγή των θεμάτων, ο έλεγχος της πιστής και ακριβούς αναπαραγωγής τους, η διανομή στους εξεταζόμενους, η ενημέρωση της Επιτροπής Εξετάσεων του οικείου Προτύπου Σχολείου για οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει στο οικείο εξεταστικό κέντρο-παράρτημα, η εποπτεία των επιτηρητών για τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους, η συγκέντρωση και η αποστολή των απαντητικών φύλλων στην Επιτροπή Εξετάσεων του οικείου Προτύπου Σχολείου.

Στην παραπάνω επιτροπή δεν μπορεί να συμμετέχει όποιος έχει συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο για εισαγωγή στο οικείο Πρότυπο Σχολείο 3. Οι επιτηρητές/τριες υποδεικνύουν στους μαθητές/ τριες τη θέση τους στα θρανία, σύμφωνα με τις καταστάσεις, συγκεντρώνουν τα κινητά των μαθητών/τριών κατά την είσοδο τους στο εξεταστικό κέντρο ή στην αίθουσα, απενεργοποιημένα πλήρως, τα οποία φυλάσσουν με το όνομα του υποψηφίου σε μέρος που υποδεικνύεται από την οικεία Επιτροπή Εξετάσεων. Στη συνέχεια οι επιτηρητές/τριες δίνουν σε κάθε μαθητή/τρια το απαντητικό φύλλο και ενημερώνουν για τον τρόπο συμπλήρωσης του.

4. Οι επιτηρητές/τριες, πριν την έναρξη καταγραφής των απαντήσεων από το μαθητή, ελέγχουν στο απαντητικό φύλλο τη σωστή αναγραφή του 6ψήφιου κωδικού του μαθητή και μόνο στην περίπτωση αναγραφής λάθους κωδικού μπορούν να αλλάξουν το απαντητικό φύλλο, με ευθύνη και παρουσία της επιτροπής του εξεταστικού κέντρου. Το λανθασμένο απαντητικό φύλλο ακυρώνεται, φυλάσσεται και αποδίδεται με διαβιβαστικό και πρακτικό στην Επιτροπή Εξετάσεων του Προτύπου Σχολείου.

5. Οι επιτηρητές απαγορεύεται να παρέχουν οποιαδήποτε διευκρίνιση επί των θεμάτων καθώς και να αναγράφουν στο απαντητικό φύλλο ο,τιδήποτε άλλο πλην της υπογραφής τους.

6. Με την ολοκλήρωση της εξέτασης από τον/την υποψήφιο/α αυτός/ή παραδίδει το απαντητικό φύλλο στους επιτηρητές/τριες, το οποίο υπογράφεται από αυτούς/ές και φυλάσσεται σε φάκελο, ο οποίος παραδίδεται στην επιτροπή του Εξεταστικού Κέντρου. Τα φύλλα των απόντων καθώς και τα ακυρωμένα απαντητικά φύλλα παραδίδονται σε διαφορετικούς φακέλους με τον αντίστοιχο κατάλογο υποψηφίων της αίθουσάς τους με σημειωμένους παρόντες/απόντες. Οι επιτηρητές/τριες με την παράδοση των ανωτέρω στην Εξεταστική Επιτροπή του Προτύπου Σχολείου ή στην Επιτροπή του Εξεταστικού Κέντρου-Παραρτήματος, κατά περίπτωση, υπογράφουν πρακτικό παράδοσης παραλαβής.

Exit mobile version