Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Προτεινόμενοι τρόποι αντίδρασης στην Τράπεζα Θεμάτων

25 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Το αναπόδραστο ερώτημα είναι πώς θα συνεχίσουμε να εκφράζουμε με όσο το δυνατόν πιο δυναμικό τρόπο την αντίθεσή μας με απώτερο στόχο την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων είτε άμεσα την ακύρωση της στην πράξη»

Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδελφισσών και των συναδέλφων έχει με ξεκάθαρο τρόπο εκφράσει την αντίθεση της στη διαβόητη , ενώ το ίδιο ισχύει για την πλειοψηφία των μαθητριών/μαθητών, γονέων και κηδεμόνων.

Το αναπόδραστο ερώτημα είναι πώς θα συνεχίσουμε να εκφράζουμε με όσο το δυνατόν πιο δυναμικό τρόπο την αντίθεσή μας με απώτερο στόχο την κατάργηση της είτε άμεσα την ακύρωση της στην πράξη. Καταθέτω, λοιπόν, κάποιες ιδέες χωρίς να διεκδικώ την πατρότητα τους ή χωρίς να υπερηφανεύομαι για την πρωτοτυπία τους που μπορούν να εφαρμοστούν είτε ατομικά είτε συλλογικά (ίσως και συνδυαστικά ή και με τροποποιήσεις) και να έχουν επίδραση(όσες και όσοι περισσότερες/οι – με ενδεχόμενες συνεργασίες με γονείς και παιδιά – τόσο μεγαλύτερη η επίδραση).

    1. Μπορούμε για παράδειγμα να στείλουμε κείμενα στις κατά τόπους διευθύνσεις της δευτεροβάθμιας, στα ΠΕΚΕΣ και στο Υπουργείο στα οποία να καταθέτουμε ότι δεν μπορέσαμε παρά τις προσπάθειές μας να ολοκληρώσουμε την ύλη. Για παράδειγμα:

    

   2. Μπορούμε, επίσης, να έχουμε γραμμένο στα ρούχα μας ή αναρτημένο με καρτέλα (ή να το γράψουμε στον πίνακα της αίθουσας) κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:

ΔΕΝ ΣΠΟΎΔΑΣΑ,

ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΊΤΗ.

ΣΤΗΝ

ΚΑΤΑΘΈΤΩ ΜΟΝΟ……

ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ

ΑΣ ΦΤΙΆΞΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ

ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΉΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΆΠΕΖΕΣ

ΤΡΆΠΕΖΑ ΘΕΜΆΤΩΝ:

ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΕΠΤΩΧΕΎΣΑΜΕΝ!

ΤΡΆΠΕΖΑ ΘΕΜΆΤΩΝ:

ΚΑΜΊΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ 

ΣΤΙΣ/ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎΣ

     3. Μπορούμε να στήσουμε κάλπες πριν από τις εξετάσεις της ημέρας και να καλέσουμε τα παιδιά να ψηφίσουν αν είναι ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ της . Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την παρουσία μαθητριών και μαθητών προχωράμε σε καταμέτρηση των ψήφων και στέλνουμε τα αποτελέσματα στην τοπική ΕΛΜΕ, στην ΟΛΜΕ και στο Υπουργείο.

     4. Στη διατύπωση των ερωτημάτων μας στις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητριών/μαθητών μπορούμε να ξεκινάμε με κριτική στην Τράπεζα Θεμάτων, παραδείγματος χάρη:

“Παρότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και ανάμεσά τους και εμείς είμαστε κατά της Τράπεζας Θεμάτων, γιατί μεγαλώνει τις ανισότητες, αγνοεί το γεγονός ότι ένας εκπαιδευτικός ξέρει καλύτερα τις δυνατότητες και ανάγκες της ομάδας μαθητριών/τών με την οποία συνεργάζεται κλπ κλπ, σας θέτω/ουμε τις παρακάτω ερωτήσεις:…..”(αν ο διευθυντής του σχολείου διαφωνεί, δεν τον βάζουμε, βέβαια και δηλαδή, να υπογράψει εν αγνοία του. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να έχουμε αφήσει ελεύθερο χώρο πριν από τις ερωτήσεις, έτσι ώστε να ζητήσουμε να το καταγράψουν τα παιδιά την ώρα που δίνουμε τις διευκρινίσεις για τα ερωτήματα).

     5. Όσα από τα ερωτήματα προέρχονται από την , το επισημαίνουμε, και μέσα σε παρένθεση εκθέτουμε τον προβληματισμό μας: τα θέματα προέρχονται από την Τράπεζα Θεμάτων (ή μήπως θυμάτων;).

   6.  Καλούμε/προτρέπουμε τα παιδιά στα γραπτά τους να ασκήσουν κριτική στην Τράπεζα Θεμάτων και, αν θέλουν, να δημιουργήσουν κάποια γελοιογραφία.

     7. Αν μέρος απο την εξεταστέα ύλη δεν έχουμε προλάβει να το διδάξουμε, μπορούμε να ενεργήσουμε με τον παρακάτω τρόπο: στα ερωτήματα που εμείς θέτουμε μπορούμε να έχουμε καταθέσει στοιχεία ( παραδείγματος χάριν  στο μάθημα της Ιστορίας παράθεμα που αφορά τη Γαλλική Επανάσταση ) τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθήτριες/μαθητές μας, έτσι ώστε να απαντήσουν αποτελεσματικά σε κάποιο/α σχετικό/ά ερώτημα/ερωτήματα της Τράπεζας Θεμάτων.

     8. Όσον αφορά τη βαθμολογία των γραπτών. Αν θεωρούμε πώς δεν έχουμε καλύψει κάποιο/α ερωτήματα με τις διδακτικές μας ενέργειες, δεν μπορέσαμε δηλαδή να ετοιμάσουμε κατάλληλα τα παιδιά να αντιμετωπίσουν αυτά τα ερωτήματα, σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να παρέχουμε μία επιπρόσθετη βαθμολογία. Στην πιο ακραία της μορφή βαθμολογούμε όλα τα παιδιά με 20, αφού έχουμε κάνει κανονικά τις διορθώσεις (και βεβαίως ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ζητήσουν να τους δείξουμε και να εξηγήσουμε τα λάθη στα γραπτά τους, αφού τα έχουμε διορθώσει) και ό,τι υπολείπεται μέχρι να φτάσει το 20 το προσθέτουμε, σημειώνοντας στο γραπτό ως δικαιολόγηση κ.λ. δηλαδή κοινωνικοί λόγοι, που η πολιτεία αδιαφόρησε να θεραπεύσει(παραδείγματος χάρη 14 + 6 κ.λ. = 20).

      Μπορούν να κατατεθούν και άλλες πιο ήπιες ή και πιο δυναμικές προτάσεις αντίδρασης και κυρίως να δοκιμαστούν στην πράξη.

Βαγγέλης Δήμας, Φιλόλογος

εργαζόμενος στο 1ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας

Π

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Διαμαρτυρία της ΔΑΚΕ για την μη συγκρότηση ΔΣ στην Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας

Επόμενο άρθρο

Πανελλήνιες 2022: Πώς διαμορφώνονται οι βάσεις και από τι εξαρτώνται – Πίνακες

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο
Επίσημο! Πανελλήνιες 2022: Δείτε ΕΔΩ το πρόγραμμα

Πανελλήνιες 2022: Πώς διαμορφώνονται οι βάσεις και από τι εξαρτώνται – Πίνακες

Θεσσαλονίκη: Φουλάρουν ρεζερβουάρ και εξαφανίζονται – Αυξάνονται τα περιστατικά «δεν πληρώνω»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.