Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Προσλήψεις Ειδικής Αγωγής: Οι απαντήσεις του ΑΣΕΠ στα προβλήματα που έχουν προκύψει στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης

30 Ιουλίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Τα χρονοδιαγράμματα του ΑΣΕΠ είναι ασφυκτικά από το ΥΠΑΙΘ καθώς απαιτείται μέχρι τις 20/08 να έχουν εκδοθεί όλοι οι πίνακες των σχετικών προκηρύξεων, προκειμένου οι αναπληρωτές να είναι από την αρχή της σχολικής χρονιάς στις θέσεις τους.

Σε παράσταση διαμαρτυρίας στην οποία είχε καλέσει ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής στα γραφεία του αναφορικά με τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των υποψηφίων των προκηρύξεων 1ΕΑ/2022 και εκτέθηκαν οι πληθώρα καταγγελιών συναδέλφων ΕΕΠ-ΕΒΠ, οι παραλείψεις και δυσλειτουργίες του πληροφοριακού συστήματος της πλατφόρμας Ο.Π.Σ.Υ.Δ. – Α.Σ.Ε.Π., καθώς και για μη προσμέτρηση-μοριοδότηση προσόντων ενώ έχουν κατατεθεί όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τους υποψηφίους.

Από τη μεριά της η Διοίκηση του ΑΣΕΠ έδωσε τις δικές της απαντήσεις στα θέματα που ανέδειξε ο  ΣΕΕΠΕΑΑ

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής (ΣΕΕΠΕΑΑ)

«ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠ»

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022, η προγραμματισμένη παράσταση διαμαρτυρίας στην οποία είχε καλέσει ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής στα γραφεία του Ανώτατου Συμβούλιου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), αναφορικά με τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των υποψηφίων των προκηρύξεων 1ΕΑ/2022 και 2ΕΑ/2022.

Στην παράσταση διαμαρτυρίας παρευρέθηκαν αρκετά μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, όπως και αλληλέγγυοι εκπαιδευτικοί. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ», κυρία Ντιάνα Λιάκου και όλους όσους συμπαραστάθηκαν στον αγώνα μας.

Παράλληλα, κατά την παρουσία μας στα γραφεία του ΑΣΕΠ αιτηθήκαμε και επιτύχαμε συνάντηση με τη διοίκηση και συγκεκριμένα με τη Γενική Διευθύντρια κα Δέσποινα Σιμιτζόγλου. Στη συνάντηση αυτή παρευρέθηκαν από το ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, η πρόεδρος Ευγενία Τραγάκη και η Γ. Γραμματέας Δέσποινα Χατζηδρόσου, καθώς επίσης και η πρόεδρος του «Γ.ΣΕΦΕΡΗ», κυρία Λιάκου και η εκπαιδευτικός ΕΑΕ κυρία Σούρλα.

Κατά τη συνάντηση, αρχικά εκθέσαμε στην κυρία Σιμιτζόγλου τους λόγους της διαμαρτυρίας μας, μετά από την πληθώρα καταγγελιών συναδέλφων ΕΕΠ-ΕΒΠ για σοβαρά λάθη, παραλείψεις και δυσλειτουργίες του πληροφοριακού συστήματος της πλατφόρμας Ο.Π.Σ.Υ.Δ. – Α.Σ.Ε.Π., καθώς και για μη προσμέτρηση-μοριοδότηση προσόντων ενώ έχουν κατατεθεί όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τους υποψηφίους.

Τονίσαμε ότι πίσω από τα τεχνικά ζητήματα και τις παραλείψεις, είτε οφείλονται στο ΑΣΕΠ είτε ενδεχομένως και στους υποψηφίους, βρίσκονται ανθρώπινες ζωές και διακυβεύεται η εργασία και η επιβίωση εκατοντάδων ανθρώπων για τα επόμενα δύο τουλάχιστον χρόνια.

Επίσης, καταθέσαμε υπόμνημα με τα αιτήματά μας, που συνοψίζονται στα εξής:

  • Άμεση διόρθωση των λαθών που οφείλονται σε λάθος του φορέα και αδυναμία του συστήματος
  • Συμμετοχή και κατάταξη στους πίνακες των υποψηφίων που έχουν κριθεί  ως απορριπτέοι λόγω κωδικού τίτλου σπουδών, λόγω μη μεταφόρτωσης εγγράφου, το οποίο το έχουν και μπορούν ανά πάσα ώρα να το καταθέσουν. Το θεωρούμε άδικο και ζητάμε να υπάρξει μέριμνα, να ανακοινοποιηθεί ο πίνακας και να ενταχθούν κανονικά στους προσωρινούς πίνακες.
  • Να ληφθούν υπόψη όλες οι ενστάσεις που θα υποβληθούν από τους συναδέλφους προς το ΑΣΕΠ αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν προκύψει στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των προκηρύξεων 1ΕΑ/2022 και 2ΕΑ/2022.
  • Οι προσλήψεις των αναπληρωτών ΕΕΠ – ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2022-2023 να γίνουν από τους οριστικούς πίνακες κατάταξης και όχι από προσωρινούς πίνακες αμφισβητήσιμης εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Ζητάμε πίνακες δίκαιους και αξιοκρατικούς.

Από την πλευρά της η κυρία Σιμιτζόγλου αρνήθηκε ότι υπήρχε πρόβλημα επιλογής κωδικών αναφορικά με τους απορριπτέους λόγω έλλειψης τίτλου σπουδών, ενώ επισήμανε ότι υπήρχε η δυνατότητα επίλυσης τυχόν αποριών μέσω της τηλεφωνικής γραμμής help desk και σε αυτή δεν είχαν λάβει σχετικές με τα τεχνικά σφάλματα αναφορές. Από πλευράς μας αντιτάξαμε τις αναφορές σε καταγγελίες συναδέλφων οι οποίοι δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τη γραμμή, καθώς και την ύπαρξη των πρώτων λαθών που διορθώθηκαν με τις ανακοινοποιήσεις των πινάκων της προκήρυξης 1ΕΑ/2022. Για τα λάθη που προκάλεσαν τις ανακοινοποιήσεις, το ΑΣΕΠ ανέλαβε την ευθύνη, όχι όμως για τα υπόλοιπα.

Ωστόσο, επισήμανε την πρόθεση του ΑΣΕΠ να λειτουργήσει υπέρ των υποψηφίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια προσμέτρησης τίτλων και προσόντων.

Αναλυτικότερα οι απαντήσεις που είχαμε για κάθε τομέα:

1. Απόρριψη ΕΒΠ από την 1ΕΑΕ/2022 λόγω επιλογής μη συσχετιζόμενου κωδικού:

Ο βασικός τίτλος σπουδών Ε.Β.Π συσχετίζεται μεταξύ των στοιχείων που υπάρχουν στο ΟΠΣΥΔ και της επιλογής στην αίτηση του ΑΣΕΠ. Η λανθασμένη επιλογή κωδικού οδήγησε τους υποψηφίους στην απόρριψη. Επίσης τονίστηκε η διαφορετική μοριοδότηση των κωδικών. Ωστόσο, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο υποψήφιος είχε επιλέξει είτε τον κωδικό 201, είτε τον κωδικό 202, και ήταν κάτοχος και των δύο, το ΑΣΕΠ επέλεξε να μην απορρίψει τους υποψηφίους αλλά να τους «σώσει» και να τους αποδώσει τον κωδικό που συσχετιζόταν ακόμη κι αν δεν ήταν η προσφορότερη σε μοριοδότηση επιλογή.

2.  Απόρριψη Λογοθεραπευτών από τη 2ΕΑΕ/2022 λόγω επιλογής μη συσχετιζόμενου κωδικού:

Όμοια με τους ΕΒΠ, με τη διαφορά πως εδώ δεν τίθεται το επιχείρημα της διαφορετικής μοριοδότησης. Στους λογοθεραπευτές η ένταξη στον κλάδο γίνεται με το βασικό τίτλο σπουδών λογοθεραπείας για τον κωδικό 201 και για τον κωδικό 202 με οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ και την κατοχή μεταπτυχιακού στη λογοθεραπεία τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας.  Όπως και στους ΕΒΠ, το ΑΣΕΠ πραγματοποίησε προσπάθειες μη απόρριψης υποψηφίων που κατείχαν προσόντα (π.χ. πτυχίο ή επιπλέον ΑΕΙ κι όχι ΑΤΕΙ με κατοχή μεταπτυχιακού στη λογοθεραπεία) τα οποία μπορούν να συσχετιστούν και να δικαιολογούν την ένταξη στον κλάδο με βάση το δηλωθέντα κωδικό.

3. Κοινωνικά Κριτήρια

Όπως τονίστηκε, σε όλα τ’ άλλα κριτήρια είναι απαραίτητη η ταύτιση των δηλωθέντων των υποψηφίων στην πλατφόρμα του ΑΣΕΠ με αυτά που εμφανίζονται στο πληροφοριακό σύστημα του ΟΠΣΥΔ. Όταν υπάρχουν λάθη σε όποια πλευρά συσχέτισης δεν υπάρχει περίπτωση διόρθωσης για τήρηση των έννομων λόγων.

4. Παιδαγωγική Επάρκεια

Το ΑΣΕΠ δε δύναται αυτεπάγγελτα, να ελέγξει για μη ύπαρξη προσόντων εάν δεν υπάρχει συγκεκριμένη καταγγελία. Τονίστηκε πως για το έννομο συμφέρον όλων των υποψηφίων, όσοι γνωρίζουν ανάλογες περιπτώσεις, είναι θεμιτό να προχωρήσουν σε σχετική καταγγελία – ένσταση στο ΑΣΕΠ ώστε να έχει το έννομο δικαίωμα να το ελέγξει.

5. Άλλα προβλήματα

Σε ζητήματα μη κατάθεσης /εύρεσης δικαιολογητικών – απαιτούμενων προσόντων ή/και άλλων λόγων απόρριψης, επισημάνθηκε η υποχρέωση των υποψηφίων να διαβάζουν προσεκτικά την προκήρυξη και τις οδηγίες πριν από τη συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και το δικαίωμά τους στην ένσταση με κατάθεση των δικαιολογητικών που επικαλούνται καθώς και στην περίπτωση απόρριψής της, στην αίτηση θεραπείας.

Εν συνεχεία, οι εκπρόσωποι των ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και ΣΕΠΕ «Γ. ΣΕΦΕΡΗ», τονίσαμε από κοινού την εργασιακή ανασφάλεια που βιώνουν οι συνάδελφοι λόγω του καθεστώτος των αναπληρωτών και την αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών. Παράλληλα, πέρα από το ζήτημα της εργασιακής αποκατάστασης, τέθηκε και η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, η οποία διακυβεύεται στην περίπτωση μη εύρεσης υποψηφίων λόγω πιθανής εξάντλησης πινάκων, υποψηφίων που θα υπήρχαν εάν δεν ήταν απορριπτέοι.  

Η απάντηση από πλευράς κα. Σιμιτζόγλου ήταν πως θα πρέπει οι υποψήφιοι να προβούν σε ένσταση, για την οποία το ποσό των 20 € θα τους επιστραφεί εφόσον δικαιωθούν. Στην ένσταση μάλιστα μπορούν να προσκομίσουν πρόσθετα αποδεικτικά έγγραφα.  Εφόσον, το ατομικό πρόβλημα αποδειχθεί μαζικό, όπως θα προκύψει από το πλήθος των ενστάσεων (π.χ. απόρριψη υποψηφίων λόγω κωδικού), τότε θα πραγματοποιηθούν ειδικές ολομέλειες για να εκτιμήσουν την κατάσταση και να διερευνήσουν εναλλακτικές αντιμετώπισης. Στην παρούσα φάση δεν έδωσε εγγυήσεις έκβασης, ωστόσο υπενθύμισε πως και το 2019 είχαν προκύψει ζητήματα που κατά μεγάλο μέρος και σε συνδυασμό και με έγγραφα/διαπιστευτήρια, τα περισσότερα είχαν διευθετηθεί.

Όλα τα παραπάνω όμως αφορούν τη διόρθωση στους οριστικούς πίνακες για τους οποίους δεν ήταν δυνατή η εκτίμηση της ημερομηνίας έκδοσης. Οι ενστάσεις θα μελετηθούν ατομικά με προσοχή, οι διαδικασίες είναι συγκεκριμένες και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιπλέον διορθώσεων επιπλέον αυτών που θα γίνουν ολοκληρωμένα για τους τελικούς. Τα χρονοδιαγράμματα του ΑΣΕΠ είναι ασφυκτικά από το ΥΠΑΙΘ καθώς απαιτείται μέχρι τις 20/08 να έχουν εκδοθεί όλοι οι πίνακες των σχετικών προκηρύξεων, προκειμένου οι αναπληρωτές να είναι από την αρχή της σχολικής χρονιάς στις θέσεις τους.

Οι εκπρόσωποι των ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και ΣΕΠΕ «Γ. ΣΕΦΕΡΗ», αποχωρώντας τονίσαμε τις ανθρώπινες ζωές που επηρεάζονται, σχολιάσαμε, αν και δεν είναι ευθύνη ΑΣΕΠ αλλά ΥΠΑΙΘ, πως οι διαδικασίες θα μπορούσαν να έχουν ξεκινήσει νωρίτερα ώστε να δίνεται η δέουσα προσοχή, όπως επίσης αυτό ζητήσαμε να γίνει και στις ενστάσεις.

Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, συμπορευόμενος με την ΠΟΣΕΕΠΕΑ, αλλά και με κάθε αλληλέγγυο εκπαιδευτικό σύλλογο, θα είναι παρών με παρεμβάσεις και διεκδικήσεις για κάθε έννομο δικαίωμα των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      Η Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Ε. ΤΡΑΓΑΚΗ                                                        Δ. ΧΑΤΖΗΔΡΟΣΟΥ

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Πανελλαδικές – Βάσεις 2022: Σοκαριστική μείωση επιτυχόντων στα Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών

Επόμενο άρθρο

Συνάντηση ΣΕΔΙΕΚ με τον γενικό γραμματέα επαγγελματικής εκπαίδευσης

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Συνάντηση ΣΕΔΙΕΚ με τον γενικό γραμματέα επαγγελματικής εκπαίδευσης

Σταϊκούρας για την αύξηση των καταθέσεων: Τα στοιχεία δείχνουν την ανθεκτικότητα της οικονομίας

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.