Πρόσκληση υποβολής αιτημάτων για έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού και μαθητικών διαγωνισμών –Σχολικού έτους 2022- 2023

Στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων για το Σχολικό έτος 2022-2023, η Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους (πολιτιστικούς/ εκπαιδευτικούς Φορείς, συλλόγους και επιστημονικές ενώσεις, Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Μουσεία, Οργανισμούς, Κοινωφελή Ιδρύματα, Υπουργεία και εποπτευόμενους Φορείς τους, Ινστιτούτα και Ερευνητικά Κέντρα, δημόσιες Υπηρεσίες, αθλητικές Ομοσπονδίες, Νοσοκομεία/Ερευνητικά Κέντρα Νοσοκομείων, Φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Φορείς που έχουν συνάψει μνημόνιο συνεργασίας με το Υ.ΠΑΙ.Θ. ή/και το Ι.Ε.Π., Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ.Κ.Ο.)/Διακυβερνητικές Οργανώσεις (Δ.Κ.Ο.), ιδιωτικούς Φορείς με επιστημονική, ερευνητική, εκπαιδευτική δραστηριότητα) οι οποίοι επιθυμούν να υποβάλουν προτάσεις προς έγκριση για

(α) εκπαιδευτικά προγράμματα,

(β) συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό των προγραμμάτων και

Διαφήμιση
Διαφήμιση

(γ) μαθητικούς διαγωνισμούς, που απευθύνονται σε μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των σχολικών μονάδων όλης της χώρας ή/και των ελληνικών σχολείων του εξωτερικού,

να προβούν στις παρακάτω ενέργειες:

Επισημαίνεται ότι:

i. Οι Φορείς δύνανται να υποβάλουν προτάσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα και μαθητικούς διαγωνισμούς που υλοποιούνται δια ζώσης ή/και εξ αποστάσεως.

ii. Τα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού δύνανται να συμμετάσχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα μόνον εφόσον αυτά υλοποιούνται διαδικτυακά.

iii. Το Υ.ΠΑΙ.Θ. εγκρίνει τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τους μαθητικούς διαγωνισμούς υπό τον όρο της προαιρετικής και δωρεάν συμμετοχής των σχολικών μονάδων σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως του τρόπου υλοποίησής τους (διαδικτυακά 2 ή δια ζώσης, με φυσική παρουσία των μαθητών και μαθητριών σε χώρους της σχολικής μονάδας ή του Φορέα υλοποίησης).

iv. To Υ.ΠΑΙ.Θ. είναι αποδέκτης αποκλειστικά αιτημάτων που αφορούν στην υλοποίηση προγραμμάτων σε σχολικές μονάδες οι οποίες υπάγονται σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Για τις λοιπές περιπτώσεις οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν τα αιτήματά τους:

(α) στη σχολική μονάδα, για προγράμματα που αφορούν αποκλειστικά και μόνον στην ίδια τη σχολική μονάδα, προκειμένου να εγκριθούν από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας,

(β) στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, για προγράμματα που αφορούν σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες που υπάγονται στην ίδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, προκειμένου να εγκριθούν από τον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και (γ) στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, για προγράμματα που αφορούν σε σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μία Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εντός της αυτής Περιφερειακής Διεύθυνσης, προκειμένου αυτά να εγκριθούν από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης (ν. 4823/2021, άρθρο 87, παρ. 3).

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι την πλήρη εφαρμογή του ν. 4823/2021 ισχύει ο ν. 4876/2021 (άρθρο 123, παρ. 1, εδ. α), σύμφωνα με τον οποίο «μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, οι εγκρίσεις για την υλοποίηση δράσεων/προγραμμάτων που αφορούν σε περισσότερες από μια σχολικές μονάδες που υπάγονται στην ίδια διεύθυνση Εκπαίδευσης ή σε περισσότερες από μία Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εντός της αυτής Περιφερειακής Διεύθυνσης, κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις αντίστοιχα του δευτέρου εδαφίου της παρ. 3 του άρθρου 87 του ν. 4823/2021 (Α ́ 136), χορηγούνται αντίστοιχα από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης».

Tα σχετικά αιτήματα υποβάλλονται από Μ. Πέμπτη 21 Απριλίου 2022 έως και Τρίτη 31 Μαΐου 2022 και σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής τους δεν θα εξετάζονται.

Προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι μαθητικοί διαγωνισμοί αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ. http://edu- gate.minedu.gov.gr/

Exit mobile version