Διάδωσέ το
Ως υπουργείο ανάμεναν τις αντιδράσεις και τα διάφορα προβλήματα στην πρώτη φάση εφαρμογής της αξιολόγησης και ότι αυτό που έχει σημασία είναι να ενεργοποιηθεί η πλατφόρμα και να γίνουν αναρτήσεις ακόμα και αν δεν γίνει εντελώς «σωστά» η διαδικασία στην αρχή”, είπε η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή αναφερόμενη στην αξιολόγηση σχολείων και κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ΔΟΕ και ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με όσα αναφέρει στη δήλωσή του ο εκπρόσωπος Κυριακόπουλος Μάνθος, εκλεγμένου με τις Παρεμβάσεις στο ΔΣ της ΔΟΕ,
Το σχετικό απόσπασμα από τη δήλωση του εκπροσώπου Κυριακόπουλου Μάνθου
Αξιολόγηση: Το ζήτημα της Αξιολόγησης τέθηκε επιθετικά από την πλευρά μας, των επιπτώσεων της στο δημόσιο σχολείο, των αντιστάσεων των εκπαιδευτικών και ειδικά το ζήτημα των διώξεων των 114 απεργών εκπαιδευτικών που δεν ανάρτησαν στις πλατφόρμες της αξιολόγησης. Με μεγάλη ένταση θέσαμε το θέμα των παράνομων κι αντισυνταγματικών διώξεων. Καταγγείλαμε την παραβίαση του εργατικού δικαίου καθώς και του νομικού πλαισίου μια και το ΥΠΑΙΘ έχει παραλάβει το εξώδικο της νέας απεργίας αποχής που έχουν κηρύξει τα πρωτοβάθμια σωματεία και δεν δικαιούται να το αγνοεί, μιλώντας για τις δικαστικές αποφάσεις που έκριναν παράνομη την απεργία των ομοσπονδιών και για νομικά τερτίπια. Αυτά που απαξιωτικά ονομάζει η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ως νομικά τερτίπια αποτελούν το νομικό δίκαιο της χώρας, καθώς και το εργατικό δίκαιο που οι εργαζόμενοι κατέκτησαν με αγώνες και αίμα. Η αγνόησή του αποτελεί όχι μόνο αυθαιρεσία αλλά και ευθεία παραβίαση των όποιων κανόνων δικαίου υπάρχουν.
Η υφυπουργός επανέλαβε το αφήγημα της συμμετοχής στη διαδικασία της αξιολόγησης στο 99,2%, εντάσσοντας τα ενιαία κείμενα σε αυτό μια και δεν παρεκκλίνουν από τη διαδικασία και την υλοποίηση των προβλεπόμενων σταδίων. Αναφέρθηκε ότι ως υπουργείο ανάμεναν τις αντιδράσεις και τα διάφορα προβλήματα στην πρώτη φάση εφαρμογής της αξιολόγησης και ότι αυτό που έχει σημασία είναι να ενεργοποιηθεί η πλατφόρμα και να γίνουν αναρτήσεις ακόμα και αν δεν γίνει εντελώς «σωστά» η διαδικασία στην αρχή. Τόνισαν ότι οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου θα παρεμβαίνουν για να διορθωθεί η όποια «ατέλεια» και κατέληξαν ότι με μία πίστωση χρόνου και με αυτόν τον τρόπο, σε ένα δυο χρόνια η αξιολόγηση θα υλοποιείται κανονικά.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι σε αυτή τη φάση, η προτεραιότητά τους είναι η αποδοχή και ένταξη στη διαδικασία στην κατεύθυνση της δημιουργίας «κουλτούρας αξιολόγησης» μέσα στα σχολεία γιατί θεωρούν ότι με τον τρόπο αυτό θα προχωρήσει σταδιακά και η πλήρης αποδοχή της αξιολόγησης κατηγοριοποίησης των σχολείων. Γι’ αυτό επιλέγουν να στοχοποιήσουν τους απεργούς που με τη συμμετοχή τους στην Απεργία Αποχή αρνούνται εξ ολοκλήρου τη διαδικασία.