Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Παρεμβάσεις: Οι ΕΛΜΕ να κηρύξουν απεργία – αποχή για μέντορες και συντονιστές - Newspedia.gr

Παρεμβάσεις: Οι ΕΛΜΕ να κηρύξουν απεργία – αποχή για μέντορες και συντονιστές

Παρεμβάσεις Δ.Ε: Ο λόγος τώρα στα πρωτοβάθμια σωματεία

Επίθεση στις παρατάξεις ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ της ΟΛΜΕ, επειδή «αρνούνται να καλύψουν τους συναδέλφους απέναντι στους νέους θεσμούς της ατομικής αξιολόγησης» κάνουν οι .

Η παράταξη αναφέρει ότι «η  με ψήφους των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, όχι μόνο δεν κηρύσσει απεργία – αποχή από την υλοποίηση των νέων υπουργικών αποφάσεων, όπως έκανε η ΔΟΕ, αλλά δεν τολμάει ούτε καν να ζητήσει από τους διευθυντές να μην βιαστούν στην ανάθεση ρόλων στους καθηγητές – δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα στην Υ.Α. – και καλεί απλά τους εκπαιδευτικούς «εθελοντικά» να μην διεκδικήσουν τις θέσεις του μέντορα και του συντονιστή» και καλεί τις τοπικές ΕΛΜΕ να κηρύξουν εκείνες απεργία-αποχή απο μέντορες και συντονιστές.

Η ανακοίνωση

ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ αρνούνται να καλύψουν τους συναδέλφους απέναντι στους νέους θεσμούς της ατομικής αξιολόγησης.

Ο λόγος τώρα στον κλάδο και στις γενικές μας συνελεύσεις!

Οι ΕΛΜΕ να κηρύξουν απεργία – αποχή για μέντορες και συντονιστές!

Η απόφαση της ηγεσίας της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ) για τους νέους θεσμούς της ατομικής αξιολόγησης (, υπεύθυνους εκπαιδευτικών ομίλων) δεν περιέχει ούτε μια φορά τη λέξη αξιολόγηση! Η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ επιβεβαιώνει την άρνησή της να εναντιωθεί στις πολιτικές της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας που επιδιώκουν να μετατρέψουν το σχολείο σε επιχείρηση και να επιβάλλουν το διχασμό και την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Οι προωθούμενες αλλαγές στην εκπαίδευση είναι στρατηγικής σημασίας, υπαγορευμένες από το ΣΕΒ, την Ε.Ε. και τον ΟΟΣΑ, τις έχουν αποδεχτεί όλα τα κόμματα εξουσίας και γι’ αυτό τις υπερασπίζονται οι συνδικαλιστικές παρατάξεις τους. Οι νέοι θεσμοί συνδέονται άρρηκτα με την αυτονομία της σχολικής μονάδας και την ατομική αξιολόγηση, νομιμοποιούν την απλήρωτη εργασία, διαλύουν κάθε έννοια συλλογικότητας, επιβάλλουν το χαφιεδισμό και την εποπτεία από συνάδελφο σε συνάδελφο!

Η απόφαση της πλειοψηφίας της με ψήφους των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, όχι μόνο δεν κηρύσσει απεργία – αποχή από την υλοποίηση των νέων υπουργικών αποφάσεων, όπως έκανε η ΔΟΕ, αλλά δεν τολμάει ούτε καν να ζητήσει από τους διευθυντές να μην βιαστούν στην ανάθεση ρόλων στους καθηγητές – δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα στην Υ.Α. – και καλεί απλά τους εκπαιδευτικούς «εθελοντικά» να μην διεκδικήσουν τις θέσεις του μέντορα και του συντονιστή.

Για να αποτρέψει κάθε δυνατότητα συλλογικής αντίδρασης και απόφασης η πλειοψηφία αρνείται να καλέσει τις ΕΛΜΕ να κάνουν Γενικές Συνελεύσεις και να συγκαλέσει Γενική Συνέλευση Προέδρων. Η απάντηση στο αίτημα των Παρεμβάσεων να προκηρυχθούν άμεσα, μέσα στον Σεπτέμβριο ήταν: “είναι νωρίς ακόμα”! Άραγε πρέπει να περιμένουμε πρώτα να ορίσουν οι διευθυντές τους νέους ρόλους και να συγκροτηθούν οι ομάδες δράσης της και μετά να αντιδράσουμε; Προσδοκούν ότι ο κλάδος με σκυμμένο το κεφάλι θα αποδεχτεί τη νέα αυτή επίθεση. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη!

Οι Παρεμβάσεις καταθέτουμε συνολικό πρόγραμμα δράσης, στις ΕΛΜΕ, στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αλλά και σε όλες/ους τις/τους συναδέλφισσες/φους. Εκτιμάμε ότι μόνο με ένα προωθητικό πρόγραμμα, με συνελεύσεις, με κήρυξη απεργίας – αποχής και με απεργίες, μπορεί να οργανωθεί αποτελεσματικά η αντίσταση του κλάδου.

Στο πρόγραμμα δράσης που καταθέτουμε, προτείνουμε:

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ

ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ

ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ – ΑΓΩΝΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ

Exit mobile version