Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλαδικές 2022: 3 στους 4 υποψηφίους ενημερώθηκαν με SMS για τη βαθμολογία - Newspedia.gr

Πανελλαδικές 2022: 3 στους 4 υποψηφίους ενημερώθηκαν με SMS για τη βαθμολογία

3 στους 4 υποψηφίους στις πανελλαδικές εξετάσεις 2022 ενημερώθηκαν άμεσα για τη βαθμολογία τους με SMS στο κινητό τους

Σχεδόν 3 στους 4 υποψηφίους (ποσοστό 73,4%) των από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έλαβαν τη βαθμολογία τους με μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο.

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, 63.980 υποψήφιοι, από τους 87.150 που συνολικά συμμετείχαν έστω και σε ένα , έκαναν χρήση της δυνατότητας ενημέρωσης μέσω που για δεύτερη χρονιά εφάρμοσαν τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς τα μηνύματα εστάλησαν και παραδόθηκαν εντός 5 λεπτών, παράλληλα με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες και την εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr.

Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS εξασφαλίσθηκε πρώτη φορά το 2021, μέσω ειδικής εφαρμογής του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων smsresults.minedu.gov.gr στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, όπως είχαν ανακοινώσει οι Υπουργοί Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), Φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης.

Exit mobile version