Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλαδικές 2022: Τα παραιτημένα ΕΠΑΛ εντείνουν την ανθοφορία τους - Newspedia.gr

Πανελλαδικές 2022: Τα παραιτημένα ΕΠΑΛ εντείνουν την ανθοφορία τους

Οι φετινές βαθμολογίες αυτών των παιδιών στις πανελλαδικές αποδεικνύουν εμπράκτως την αναβάθμιση του μορφωτικού τους επιπέδου, συνέπεια της μεγάλης και φιλότιμής προσπάθειας που γίνεται εντός αυτών των δημοσίων σχολείων

Για τους 14.579 φετινούς υποψηφίους των ΕΠΑΛ που (16.039 οι περσινοί, μείωση 9%), δεν θα χυθούν τόνοι μελανιού, αφού δεν ανήκουν στην «αριστεία» και θεωρούνται από την ελληνική πολιτεία και την κεντρική εξουσία «τα παιδιά ενός κατώτερου θεού».

Και όμως οι φετινές αυτών των παιδιών προσφέρονται για ουσιαστικά συμπεράσματα. Αποδεικνύουν εμπράκτως την αναβάθμιση του μορφωτικού τους επιπέδου, συνέπεια της μεγάλης και φιλότιμής προσπάθειας που γίνεται εντός αυτών των δημοσίων σχολείων της ΤΕΕ από τους εκπαιδευτικούς, κάτω από αντίξοες εκπαιδευτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες.

Τα στοιχεία των φετινών επιδόσεων των μαθητών των ΕΠΑΛ φανερώνουν:

  1. Βελτίωση στα Νέα Ελληνικά, με αποτέλεσμα το ποσοστό των επιδόσεων στη βαθμολογική κλίμακα 10 έως 20 να αυξηθεί από 54,91% το 2021 σε 65,09% το 2022.
  2. Βελτίωση στα Μαθηματικά, με αποτέλεσμα το ποσοστό των επιδόσεων στη βαθμολογική κλίμακα 10 έως 20 να αυξηθεί από 37,36% το 2021 να αυξηθεί σε 41,67 το 2022.

Έτσι την πράξη οι μαθητές των ΕΠΑΛ με τις επιδόσεις τους σε αυτά τα δύο μαθήματα γενικής παιδείας – στα οποία διαχρονικά εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εγγενείς μαθησιακές αδυναμίες – ακύρωσαν την κυβερνητική επιλογή του ΥΠΑΙ.Θ. μείωσης του αριθμού των εισαγομένων από τα ΕΠΑΛ στα ΑΕΙ μέσω της αύξησης των συντελεστών των Ν. Ελληνικών και των Μαθηματικών από 1,5 σε 2,5.

Και δεν ήταν η μοναδική επιλογή της ηγεσίας του ΥΠΑΙ.Θ. μη στήριξης του θεσμού των ΕΠΑΛ, αφού η κυβερνητική πλειοψηφία νομοθέτησε:

Και όμως σε πείσμα των καιρών, τα ΕΠΑΛ μέρα με τη μέρα κατοχυρώνονται στην κοινωνική συνείδηση. Όχι μόνο γιατί οδηγούν σε πανεπιστημιακές σχολές, αλλά γιατί επιπροσθέτως παρέχουν:

Παναγιώτης Α. Κατσούλης

Μαθηματικός – Καθηγητής Πληροφορικής

ΕΠΑΛ Μεσολογγίου

Exit mobile version