Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλαδικές 2022: «Γρίφος» για δυνατούς λύτες οι συντελεστές βαρύτητας - Newspedia.gr

Πανελλαδικές 2022: «Γρίφος» για δυνατούς λύτες οι συντελεστές βαρύτητας

Η πολυπλοκότητα των συντελεστών βαρύτητας αναμένεται να προκαλέσει σύγχυση στους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων 2022, τονίζει ο εκπαιδευτικός Χρήστος Κάτσικας – Τι είπε για το νέο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ

«Γρίφος» για δυνατούς λύτες αποτελεί για τους υποψηφίους των το σύστημα των  και στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα, την ώρα που φέτος θα εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 9.000 λιγότεροι μαθητές σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό τόνισε ο εκπαιδευτικός Χρήστος Κάτσικας μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real fm 97,8 και στους δημοσιογράφους Μ. Νιφλή και Α. Παυλόπουλο. Παράλληλα υπογράμμισε ότι η πολυπλοκότητα των συντελεστών βαρύτητας αναμένεται να προκαλέσει σύγχυση στους υποψηφίους.

Ο κ. Κάτσικας συμβουλεύει τους υποψηφίους των να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πρώτο εξεταζόμενο μάθημα, τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, διότι φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, παίζει ιδιαίτερο ρόλο σε όλες τις σχολές, καθώς έχουν δοθεί μεγάλοι συντελεστές βαρύτητας.

Αναφορικά με το νέο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ και τις σφοδρές αντιδράσεις που έχει προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα, ο Χρήστος Κάτσικας τονίζει ότι αποτελεί την… ενσάρκωση του ονείρου της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας που είναι «ένα πανεπιστήμιο που να βγάζει το ψωμί του μόνο του, δηλαδή που να μπορεί να πουλάει πράγματα και να μπορούν αυτά τα πράγματα να αγοράζονται, άρα η γνώση γίνεται εμπόρευμα».

Επιπλέον, ο κ. Κάτσικας αναφέρει ότι «ένα πανεπιστήμιο που είναι κάτι σαν επιχείρηση δεν μπορεί να έχει πρύτανη, θα έχει μάνατζερ. Η κ. Κεραμέως βάζει έναν μάνατζερ, έναν δηλαδή άνθρωπο πάνω απ’ όλους, ο οποίος θα βλέπει αν το πανεπιστήμιο θα μπορεί να πουλήσει πράγματα και δεν θα γκρινιάζει για την κρατική χρηματοδότηση, η οποία θα είναι λίγη».

Exit mobile version