Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλήνιες  2022: Πρόσκληση σε ΣΕΕ και εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων - Newspedia.gr

Πανελλήνιες  2022: Πρόσκληση σε ΣΕΕ και εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων

Καλούνται Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικοί για την Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων – Ποιες είναι οι προϋποθέσεις

Πρόσκληση στους εκπαιδευτικούς και τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην απευθύνει το υπουργείο Παιδείας.

Τα ειδικά και τα μουσικά μαθήματα

Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας καλεί τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. και τους εκπαιδευτικούς Δ.Ε. κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ34, ΠΕ79, ΠΕ79.01 (πρώην ΠΕ16) και ΠΕ81 για κάθε ένα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα Ειδικά Μαθήματα:

1) Αγγλικά

2) Γαλλικά

3) Γερμανικά

4) Ιταλικά

5) Ισπανικά

6) Ελεύθερο Σχέδιο

7) Γραμμικό Σχέδιο

8) Αρμονία

9) Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων

που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., προκειμένου να εκδοθεί η σχετική Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 της με αριθμ.πρωτ.Φ253/128314/Β6 (ΦΕΚ 1538-Β’/10-12-2002) Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Για το Ειδικό Μάθημα των Ισπανικών μπορούν να ορίζονται και εκπαιδευτικοί Δ.Ε. των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 οι οποίοι έχουν και πτυχίο Πανεπιστημίου της Ισπανικής γλώσσας ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Πανεπιστήμια της Ισπανίας.

Επίσης καλούνται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. κλάδου ΠΕ 79 και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. κλάδου ΠΕ79.01 για τα παρακάτω πανελλαδικώς εξεταζόμενα Μουσικά Μαθήματα:

που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) του έτους 2022, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., προκειμένου να εκδοθεί η σχετική Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 της αριθμ.πρωτ.Φ.253/69990/Α5/2019 (ΦΕΚ 1736-Β’) Υπουργικής Απόφασης.

Οι και των νέων Μουσικών Μαθημάτων θα διεξαχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε με την αρ. πρωτ. Φ253.2/40410/Α5/8-4-2022 (ΑΔΑ: 6ΩΟΣ46ΜΤΛΗ-ΛΔ3) Υπουργική Απόφαση.

Οι προϋποθέσεις

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν βαθμό Α ́, ενώ Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να έχουν σύζυγο ή κώλυμα συγγένειας εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο που μετέχει στις παραπάνω . Επίσης, δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕΜ ή στην ΚΕΕΕ όποιος προετοιμάζει εκτός σχολικού προγράμματος υποψήφιους για τις εξετάσεις των εν λόγω μαθημάτων ή συνδέεται με οποιαδήποτε σχέση με ιδιωτικό εκπαιδευτικό φορέα, στον οποίο προετοιμάζονται υποψήφιοι των μαθημάτων αυτών, καθώς επίσης και όποιος είναι συγγραφέας εξωσχολικού βοηθήματος για υποψήφιους, που είναι συναφές με το εξεταζόμενο μάθημα.

Όσοι από τους ενδιαφερόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικούς Δ.Ε. πληρούν τις ως άνω προϋποθέσεις θα πρέπει να συμπληρώσουν την αντίστοιχη συνημμένη Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση και να την καταθέσουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή την Διεύθυνση Δ.Ε. αντίστοιχα όπου ανήκουν, αποκλειστικά κατά το χρονικό διάστημα έως 6 Μαΐου 2022.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται θα ελεγχθούν για τους εκπαιδευτικούς με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε. σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε., ενώ για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι οποίοι κατά περίπτωση, συνεκτιμώντας επιπλέον στοιχεία όπως η εμπειρία, η συνέπεια και η οργανωτικότητα, θα καταρτίσουν καταλόγους με τους προτεινόμενους εκπαιδευτικούς και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αντίστοιχα.

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

Exit mobile version