Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλήνιες 2022: ΝΕΕΣ πιέσεις από το Υπουργείο Παιδείας για την εξεταστέα ύλη – Το έγγραφο - Newspedia.gr

Πανελλήνιες 2022: ΝΕΕΣ πιέσεις από το Υπουργείο Παιδείας για την εξεταστέα ύλη – Το έγγραφο

Ειδήσεις σήμερα: Διαβάστε αναλυτικά τι αναφέρει νέο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την .

Αναλυτικά όλο το έγγραφο:

Σχετικά με τον συντονισμό της διδακτέας – εξεταστέας ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ ́ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ ́ τάξης των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ. για το σχολικό έτος 2021-2022, όπως έχει οριστεί αντίστοιχα με τις υπ’ αριθ. Φ6/85271/Δ4/14.07.2021 (Β ́ 3147) και 103626/Δ3/25.08.2021 (Β ́ 3962) αποφάσεις της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, και σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της Δ ́ φάσης παρακολούθησης, τονίζεται ότι σε κάθε περίπτωση η εξεταστέα-διδακτέα ύλη πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. Προκειμένου αυτό να καταστεί δυνατό συνιστάται:

οι Διευθυντές/ντριες των ΕΠΑ.Λ. και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ., σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων να προβούν, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων με στόχο την ομαλή ολοκλήρωση της ύλης όλων των μαθημάτων. Υπενθυμίζεται ότι στις 09/05/2022 ολοκληρώνεται και η τελευταία φάση της παρακολούθησης της ύλης.

οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία και ολοκλήρωση της διδακτέας .

οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, που συμμετέχουν στις Επιτροπές Παρακολούθησης και Συντονισμού της ύλης για τα «Διαδικτυακά Τμήματα», να είναι σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε αυτά, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων προκειμένου η διδακτέα ύλη να έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αρ. πρωτ. Φ5/18737/ΓΔ4/ 18.02.2022 εγκύκλιο των υπηρεσιών μας.

οι Περιφερειακοί Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους/τις Διευθυντές/ντριες Β/βαθμιας Εκπ/σης, τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και τους/τις Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες, δηλαδή αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διδακτέα ύλη στα
«Διαδικτυακά Τμήματα».

ΑΣΕΠ – Ειδική Αγωγή: Στη δημοσιότητα η προκήρυξη 5ΕΑ/2022 – Αιτήσεις

Πάσχα – Μεγάλη Εβδομάδα: Πώς θα λειτουργήσουν σούπερ μάρκετ και κρεοπωλεία

Το σχέδιο για την ακρίβεια: Πότε αναμένονται οι τελικές αποφάσεις για την ενέργεια

The post Πανελλήνιες 2022: ΝΕΕΣ πιέσεις από το Υπουργείο Παιδείας για την εξεταστέα ύλη – Το έγγραφο appeared first on Ipaidia.gr.

Exit mobile version