Πανελλαδικές: Μεταβατικές διατάξεις για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Η αρμοδιότητα για την παράταση του χρόνου εξέτασης των υποψηφίων και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις παραμένει στα συλλογικά όργανα που ασκούσαν την αρμοδιότητα αυτή πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4823/2021, σύμφωνα με τη που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σήμερα στη Βουλή.
Πανελλαδικές 2022: Οι μεταβατικές διατάξεις
Μεταβατικές διατάξεις σχετικά με τη συμμετοχή υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις – Τροποποίηση άρθρου 234 ν. 4823/2021
Στο άρθρο 234 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί των μεταβατικών διατάξεων του Κεφαλαίου του Μέρους Β’ του νόμου αυτού, προστίθεται παρ. 2 και το άρθρο 234 διαμορφώνεται ως εξής:
«ΑρΘρο 234
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ’
1. Οι διατάξεις του παρόντος νόμου δεν θίγουν την ισχύ των αξιολογικών εκθέσεων — γνωματεύσεων που έχουν εκδοθεί έως την έναρξη ισχύος του. Ο επανακαθορισμός των αξιολογικών εκθέσεων — γνωματεύσεων ως προς τα ζητήματα, για τα οποία επιφυλάσσεται αποκλειστική αρμοδιότητα στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) γίνεται από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..
2. Ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2022, η παράταση του χρόνου εξέτασης των υποψήφιων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του άρθρου 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) αποτελεί αρμοδιότητα των συλλογικών οργάνων των παρ. 3 και 4 του άρθρου 3 της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26.2.2021 απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 897), του άρθρου 12 της υπό στοιχεία Φ.253/69990/Α5/7.5.2019 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, ‘Ερευνας και Θρησκευμάτων (Β’ 1736), της παρ. 8 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία Φ.151/20049/Β6/20.2.2007 απόφασης της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 272) και του άρθρου 13 της υπό στοιχεία Φ.253/128314/Β6/29.11.2002 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 1538)».
Πανελλαδικές: Μεταβατικές διατάξεις για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Η αρμοδιότητα για την παράταση του χρόνου εξέτασης των υποψηφίων και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις παραμένει στα συλλογικά όργανα που ασκούσαν την αρμοδιότητα αυτή πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4823/2021, σύμφωνα με τη που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σήμερα στη Βουλή.
Πανελλαδικές 2022: Οι μεταβατικές διατάξεις
Μεταβατικές διατάξεις σχετικά με τη συμμετοχή υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις – Τροποποίηση άρθρου 234 ν. 4823/2021
Στο άρθρο 234 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί των μεταβατικών διατάξεων του Κεφαλαίου του Μέρους Β’ του νόμου αυτού, προστίθεται παρ. 2 και το άρθρο 234 διαμορφώνεται ως εξής:
«ΑρΘρο 234
Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ’
1. Οι διατάξεις του παρόντος νόμου δεν θίγουν την ισχύ των αξιολογικών εκθέσεων — γνωματεύσεων που έχουν εκδοθεί έως την έναρξη ισχύος του. Ο επανακαθορισμός των αξιολογικών εκθέσεων — γνωματεύσεων ως προς τα ζητήματα, για τα οποία επιφυλάσσεται αποκλειστική αρμοδιότητα στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) γίνεται από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..
2. Ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2022, η παράταση του χρόνου εξέτασης των υποψήφιων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του άρθρου 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) αποτελεί αρμοδιότητα των συλλογικών οργάνων των παρ. 3 και 4 του άρθρου 3 της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26.2.2021 απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 897), του άρθρου 12 της υπό στοιχεία Φ.253/69990/Α5/7.5.2019 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, ‘Ερευνας και Θρησκευμάτων (Β’ 1736), της παρ. 8 του άρθρου 13 της υπό στοιχεία Φ.151/20049/Β6/20.2.2007 απόφασης της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 272) και του άρθρου 13 της υπό στοιχεία Φ.253/128314/Β6/29.11.2002 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β’ 1538)».