Ακριβώς τον ίδιο ρόλο για την εισαγωγή των μαθητών της Γ’ Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα «παίξουν» οι επιδόσεις στα 4 μαθήματα
Ίσους έχουν τα 192 από τα 464 Τμήματα ΑΕΙ, δηλαδή μιλάμε για το 41% των Τμημάτων.
Με άλλα λόγια; Δεν υπάρχει… βαρύτητα σε κανένα από τα 4 μαθήματα που θα κληθούν να εξεταστούν φέτος οι μαθητές που θα συμμετέχουν στις .
Οι Συντελεστές Βαρύτητας έχουν νόημα μόνο αν τουλάχιστον ένα μάθημα έχει διαφορετικό Συντελεστή Βαρύτητας από τα υπόλοιπα.
Συγκεκριμένα αν μελετήσουμε τους πίνακες που παραθέτει ο Δημήτρης Καλοδήμος στο sep4u.gr θα δούμε ότι το ποσοστό βαρύτητας για κάθε ένα από τα τέσσερα μαθήματα που θα εξεταστούν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου διαμορφώνεται στο 25% σε αυτά τα 192 Τμήματα. Οπότε οι επιδόσεις στα 4 μαθήματα θα «παίξουν» ακριβώς τον ίδιο ρόλο για την εισαγωγή των εξεταζόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Δείτε τα 192 Τμήματα και τους συντελεστές βαρύτητας .
Ακριβώς τον ίδιο ρόλο για την εισαγωγή των μαθητών της Γ’ Λυκείου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα «παίξουν» οι επιδόσεις στα 4 μαθήματα
Ίσους έχουν τα 192 από τα 464 Τμήματα ΑΕΙ, δηλαδή μιλάμε για το 41% των Τμημάτων.
Με άλλα λόγια; Δεν υπάρχει… βαρύτητα σε κανένα από τα 4 μαθήματα που θα κληθούν να εξεταστούν φέτος οι μαθητές που θα συμμετέχουν στις .
Οι Συντελεστές Βαρύτητας έχουν νόημα μόνο αν τουλάχιστον ένα μάθημα έχει διαφορετικό Συντελεστή Βαρύτητας από τα υπόλοιπα.
Συγκεκριμένα αν μελετήσουμε τους πίνακες που παραθέτει ο Δημήτρης Καλοδήμος στο sep4u.gr θα δούμε ότι το ποσοστό βαρύτητας για κάθε ένα από τα τέσσερα μαθήματα που θα εξεταστούν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου διαμορφώνεται στο 25% σε αυτά τα 192 Τμήματα. Οπότε οι επιδόσεις στα 4 μαθήματα θα «παίξουν» ακριβώς τον ίδιο ρόλο για την εισαγωγή των εξεταζόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Δείτε τα 192 Τμήματα και τους συντελεστές βαρύτητας .