Αν οι έχοντες θεσμικό ρόλο , ειδικά στο χώρο της εκπαίδευσης, αδυνατούν να αντιληφθούν, ότι κάθε φορέας για να πετύχει ,πρέπει να μην εμπλέκονται στις αρμοδιότητές των άλλων, τότε ελοχεύει η συνολική αποτυχία και η παιδαγωγική ακαμψία…
Η εκπαιδευτική διαδικασία πάντοτε είχε και θα έχει αρχή, μέση και τέλος. Η κάθε εκπαιδευτική πράξη δεν είναι ατομική-ιδιωτική υπόθεση ,αλλά πηγάζει από Νόμους, Εγκυκλίους κλπ
Όσον αφορά την «εκπαιδευτική πολιτική» στη χώρα μας, με τη ρητή αναφορά της παραγράφου 2 του άρθρου 16 του ισχύοντος Συντάγματος ορίζεται ότι «η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική,επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής…