Οπως παρατηρούν εκπαιδευτικοί, όσο προχωράνε οι μέρες και γίνεται όλο και πιο φανερό ότι η ύλη δε γίνεται να ολοκληρωθεί και να εμπεδωθεί από τους μαθητές, τόσο οι αυταρχικές πιέσεις εντείνονται
Εχουμε χάσει το μέτρημα με τις με τις οποίες πιέζει για την ολοκλήρωση της ύλης, παρά τις αναφορές πάρα πολλών εκπαιδευτικών ότι αυτό είναι πρακτικά αδύνατον!
Οπως παρατηρούν εκπαιδευτικοί, όσο προχωράνε οι μέρες και γίνεται και να εμπεδωθεί από τους μαθητές, τόσο οι αυταρχικές πιέσεις εντείνονται καθώς στο ΥΠΑΙΘ αισθάνονται εκτεθειμένοι και επιχειρούν να μεταθέσουν τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς…
Αυτή τη φορά ο κ.Κόπτσης με νέα του, που υπέγραψε την περασμένη Παρασκευή, παραμονές Μ.Εβδομάδας, και ενώ τα σχολεί; ήδη έκλεισαν για το Πάσχα, προειδοποιεί τα ΕΠΑΛ και ΕΝΕΕΓΥΛ τονίζει ότι σε κάθε περίπτωση η εξεταστέα-διδακτέα ύλη πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη των μαθημάτων.
Προκειμένου αυτό να καταστεί δυνατό ο κ.συνιστά:
* οι Διευθυντές/ντριες των και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ., σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων να προβούν, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων με στόχο την ομαλή ολοκλήρωση της ύλης όλων των μαθημάτων. Υπενθυμίζεται ότι στις 09/05/2022 ολοκληρώνεται και η τελευταία φάση της παρακολούθησης της ύλης.
* οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία και ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης.
* οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, που συμμετέχουν στις Επιτροπές Παρακολούθησης και Συντονισμού της ύλης για τα «Διαδικτυακά Τμήματα», να είναι σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε αυτά, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων προκειμένου η διδακτέα ύλη να έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αρ. πρωτ. Φ5/18737/ΓΔ4/ 18.02.2022 εγκύκλιο των υπηρεσιών μας.
* οι Περιφερειακοί Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους/τις Διευθυντές/ντριες Β/βαθμιας Εκπ/σης, τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και τους/τις Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες, δηλαδή αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διδακτέα ύλη στα «Διαδικτυακά Τμήματα»
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Οπως παρατηρούν εκπαιδευτικοί, όσο προχωράνε οι μέρες και γίνεται όλο και πιο φανερό ότι η ύλη δε γίνεται να ολοκληρωθεί και να εμπεδωθεί από τους μαθητές, τόσο οι αυταρχικές πιέσεις εντείνονται
Εχουμε χάσει το μέτρημα με τις με τις οποίες πιέζει για την ολοκλήρωση της ύλης, παρά τις αναφορές πάρα πολλών εκπαιδευτικών ότι αυτό είναι πρακτικά αδύνατον!
Οπως παρατηρούν εκπαιδευτικοί, όσο προχωράνε οι μέρες και γίνεται και να εμπεδωθεί από τους μαθητές, τόσο οι αυταρχικές πιέσεις εντείνονται καθώς στο ΥΠΑΙΘ αισθάνονται εκτεθειμένοι και επιχειρούν να μεταθέσουν τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς…
Αυτή τη φορά ο κ.Κόπτσης με νέα του, που υπέγραψε την περασμένη Παρασκευή, παραμονές Μ.Εβδομάδας, και ενώ τα σχολεί; ήδη έκλεισαν για το Πάσχα, προειδοποιεί τα ΕΠΑΛ και ΕΝΕΕΓΥΛ τονίζει ότι σε κάθε περίπτωση η εξεταστέα-διδακτέα ύλη πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη των μαθημάτων.
Προκειμένου αυτό να καταστεί δυνατό ο κ.συνιστά:
* οι Διευθυντές/ντριες των και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ., σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων να προβούν, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων με στόχο την ομαλή ολοκλήρωση της ύλης όλων των μαθημάτων. Υπενθυμίζεται ότι στις 09/05/2022 ολοκληρώνεται και η τελευταία φάση της παρακολούθησης της ύλης.
* οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία και ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης.
* οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, που συμμετέχουν στις Επιτροπές Παρακολούθησης και Συντονισμού της ύλης για τα «Διαδικτυακά Τμήματα», να είναι σε άμεση συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε αυτά, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων προκειμένου η διδακτέα ύλη να έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αρ. πρωτ. Φ5/18737/ΓΔ4/ 18.02.2022 εγκύκλιο των υπηρεσιών μας.
* οι Περιφερειακοί Διευθυντές/ντριες Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους/τις Διευθυντές/ντριες Β/βαθμιας Εκπ/σης, τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και τους/τις Συντονιστές/στριες Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες, δηλαδή αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διδακτέα ύλη στα «Διαδικτυακά Τμήματα»
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες