Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ Δεν αφορά το σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών - Newspedia.gr

Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ Δεν αφορά το σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών

ΔΕΝ αφορά ο Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τους εκπαιδευτικούς! Αυτό είναι το σύστημα προσλήψεων εκπαιδευτικών και αυτό το προσοντολόγιο

Η ανακοίνωση της διεξαγωγής του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ τον Μάρτιο του 2023 προκαλεί συσκότιση στην εκπαιδευτική κοινότητα και ερωτήματα ιδιαίτερα στους νέους απόφοιτους των παιδαγωγικών τμημάτων και καθηγητικών σχολών που θέλουν να προσληφθούν στη δημόσια Εκπαίδευση.

Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που ακούγεται κάτι για γραπτό διαγωνισμό για το δημόσιο! Εδώ πρέπει όμως να αποσαφηνίσουμε πως ο πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ καμία σχέση δεν έχει με το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών

Δεν αλλάζει το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών

Το σύστημα των προσλήψεων των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα παραμείνει όπως έχει ακριβώς με το προσοντολόγιο “Γαβρόγλου” που ενδεχομένως να αναβαθμιστεί.

Δεν υπάρχει κανένας προς στιγμήν σχεδιασμός για διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

Τη χρονιά του 2023-24 θα προσληφθούν οι εκπαιδευτικοί με υπάρχον σύστημα μοριοδότησης. Μάλιστα το 2023 αναμένουμε το μεγάλο άνοιγμα των πινάκων της Γενικής Εκπαίδευσης μετά από χρόνια όπου οι εκπαιδευτικοί θα καταθέσουν τα χαρτιά τους (σεμινάρια, πιστοποιήσεις, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ)

Τι ισχύει για το σύστημα των προσλήψεων – διορισμών εκπαιδευτικών

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών. Βαθμός × 2,5

Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. Επτά (7) μονάδες

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ

Διδακτορικό δίπλωμα: Σαράντα (40) μοναδες 

Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: Είκοσι (20) μοναδες ()

Δεύτερος Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: Οκτώ (8) μονάδες

Γνώση ξένης Γλώσσας

Άριστη γνώση ξένης γλώσσας: Επτά (7) μονάδες ()

Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας: Πέντε (5) μονάδες

Καλή γνώση ξένης γλώσσας: Τρεις (3) μονάδες

Πιστοποίηση Υπολογιστών

Πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή Α΄ επιπέδου (ενότητες Επεξεργασία Κειμένου, Υπολογιστικά Φύλλα και Υπηρεσίες Διαδικτύου): Τέσσερις (4) μονάδες

Σεμινάρια Α.Ε.Ι.

Επιμόρφωση Α.Ε.Ι.  (2) μονάδες ()

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 

Εκπαιδευτική προυπηρεσία (έως και 120 μήνες): Μία (1) μονάδα ανά μήνα και έως εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ 

Αριθμός τέκνων: Τρεις (3) μονάδες για κάθε ανήλικο τέκνο.
Αναπηρία πενήντα τοις εκατό (50%) και άνω του υποψηφίου ή του/ της συζύγου, εφόσον ο έγγαμος βίος έχει διαρκέσει τουλάχιστον τέσσερα (4) έτη, ή τέκνου: Το γινόμενο των μονάδων το οποίο προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του ποσοστού αναπηρίας με συντελεστή τεσσάρων δεκάτων (0,4) της μονάδας

Πώς μπαίνετε στον β’ αξιολογικό πίνακα ειδικής αγωγής;

Αν οι λειτουργικές ανάγκες της Ε.Α.Ε. δεν καλύπτονται από τους εκπαιδευτικούς που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα Β΄, μπορεί να προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, εκπαιδευτικοί που εντάσσονται σε επικουρικό αξιολογικό πίνακα.

Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:

αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών ή

ββ) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) στην Ε.Α.Ε. ή

γγ) Εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας εξήντα επτά τοις εκατό (67% ) και άνω.

γ)Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα των υποπεριπτώσεων αα΄ έως γγ΄ της περίπτωσης β’ μοριοδοτούνται κατά τα οριζόμενα στο παρόν άρθρο.

δ) Σε περίπτωση εξάντλησης του πίνακα της προηγούμενης περίπτωσης, οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. πραγματοποιούνται από τον αξιολογικό πίνακα εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.

Exit mobile version