Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Οργανικά κενά σχολείων με πίνακες κι αριθμούς – 12.061 οργανικά τουλάχιστον - Newspedia.gr

Οργανικά κενά σχολείων με πίνακες κι αριθμούς – 12.061 οργανικά τουλάχιστον

Διάδωσέ το

Του Πάνου Ντούλα

Καθηγητή Αγγλικής-Κοινωνικών Επιστημών,

Αντιπροέδρου Α’ ΕΛΜΕ Κορινθίας,

Κόρινθος, 24/05/2022,

pandou.paron@gmail.com

Οργανικά κενά σχολείων (ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ)

 

Προχτές, δημοσιεύθηκε Υπουργική Απόφαση που περιέχει τα κενά για τις μετατάξεις (Αρ.Πρωτ.55292/E2/16-05-2022/ΥΠΑΙΘ). Ο αριθμός έχει ενδιαφέρον καθώς αποτυπώνει την εικόνα που έχει το Υπουργείο Παιδείας για τα οργανικά κενά, τα οποία πιθανώς να χρησιμοποιήσει και για διορισμούς νέων συναδέλφων. Τα κενά βέβαια αυτά είναι αποτέλεσμα της χρόνιας πολιτικής αδιοριστίας, είναι αρκετά «σφιχτά» ενώ δεν λαμβάνουν υπόψη τις δεκάδες χιλιάδες κενών που το Υπουργείο έχει βαφτίσει ως «λειτουργικά» αλλά είναι πραγματικά κι επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο: είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος ανακοινώθηκαν πάνω από 40.000 προσλήψεις αναπληρωτών ενώ τα οργανικά κενά υποτίθεται ότι ήταν κάποιες χιλιάδες μόνο. Ακόμη κι αν καλυφθούν όλα αυτά τα οργανικά κενά, θα μείνουν χιλιάδες άλλα «λειτουργικά» κενά για να λειτουργήσουν τα σχολεία σωστά, ακόμη και με τους περιορισμούς του Υπουργείου πχ στην Παράλληλη ή με τη μη θέσπιση κενών σε άλλες ειδικότητες. Όπως και να έχει, τα κενά που προέκυψαν από την καταμέτρηση του Υπουργείου μετά τις μεταθέσεις και πριν από τις μετατάξεις:

Δείτε εδώ τους Πίνακες 

Διαβάστε επίσης:

Πώς θα εγκρίνονται Εκπαιδευτικά Προγράμματα και έρευνες στα σχολεία

Exit mobile version