Πώς μπορούμε σήμερα να επιστρέψουμε στο παρελθόν και να το γνωρίσουμε με τρόπο αξιόπιστο, εκμεταλλευόμενοι τα εργαλεία που μας έχει προσφέρει η εξέλιξη της ιστορικής έρευνας; Με ποια κείμενα θα διευρύνουμε τη γνώση μας και την κατανόησή μας για το χθες; Πώς μπορούμε να μελετήσουμε μια ιστορική περίοδο, έχοντας επίγνωση ότι η εικόνα μας για το παρελθόν έχει διαμεσολαβηθεί από ιστορίες και μαρτυρίες άλλων πριν από εμάς, και ότι εξαρτάται από τους περιορισμούς των πρωτογενών πηγών; Πώς όλα αυτά μπορούν να γίνουν πρακτικές αλλά και λόγος σ’ ένα σχολικό ακροατήριο, σ’ ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, σε μια ξενάγηση, σε μια δημόσια συζήτηση, κ.ο.κ.
Το πρόγραμμα…
6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια
Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...