Με αφορμή τη εκ νέου προσπάθεια εισαγωγής και χρήσης Διαδραστικών Συστημάτων στην εκπαίδευση δημοσιεύουμε ένα άρθρο το οποίο έχει γραφεί το 2010 κατά την πρώτη απόπειρα εισαγωγής Διαδραστικών Πινάκων (ΔΔΠ) στα σχολεία.
Η βιβλιογραφικη έρευνα που έχει γίνει σταματά στο 2010 αλλά δεν παύει να είναι επίκαιρη και να εκπλήσσει.
Από τότε έχουν αλλάξει πολλά αλλά και τίποτα.
Θεωρούμε πως το άρθρο αυτό μπορεί να αποτελέσει μία βάση επιστημονικού διαλόγου (και μόνο) στηριζόμενου σε ερευνητικά δεδομένα και όχι σε προσωπικές απόψεις και ιδεολογικά αφηγήματα.
Ακολουθεί το άρθρο
Ηλίας Καλαμπούκας
Διευθυντής Δημ. Σχολείου
Msc Διδακτικής Θετικών Επιστημων
Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τη χρήση και αξιοποίηση διαδραστικών πινάκων (…
6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια
Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...