Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 15 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Οδηγίες για την Ενισχυτική Διδασκαλία στα Γυμνάσια σχ. έτους 2022-2023

19 Σεπτεμβρίου, 2022
Σε Fresh Education, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Διάδωσέ το

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Οδηγίες για την Ενισχυτική Διδασκαλία στα Γυμνάσια σχολικού έτους 2022-2023 απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας

Οι οδηγίες για την Ενισχυτική Διδασκαλία

Οδηγίες για την οργάνωση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο πλαίσιο της Πράξης «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2022-2023»

Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 4818/13-09-2022 δημοσιεύτηκε η με αρ. πρωτ. 109161/Δ2/08- 09-2022 Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2022-2023». Σύμφωνα με την ανωτέρω Υπουργική Απόφαση, για το σχολικό έτος 2022-2023 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά. 

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την έναρξη του προγράμματος και με βάση τις διατάξεις της ανωτέρω Υ.Α., παρακαλείσθε να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες: 

1) Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται: 

α) Να γνωστοποιήσουν τη δημοσίευση της με αρ. πρωτ. 109161/Δ2/08-09-2022 Υ.Α. (Β΄ 4818) με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2022-2023» στις οικείες σχολικές μονάδες. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων οφείλουν να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους/τις μαθητές/τριες και τους γονείς-κηδεμόνες τους για την υποβολή των αιτήσεων-δηλώσεων μαθημάτων (Υπόδειγμα_1 αίτησης_δήλωσης μαθημάτων 2022_23) και να συλλέξουν ηλεκτρονικά τις σχετικές αιτήσεις-δηλώσεις. Κριτήριο για την επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στην Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί η επίδοσή τους στο αντίστοιχο μάθημα. Για διευκόλυνση της διαδικασίας προτείνεται η αίτηση-δήλωση μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας να αναρτηθεί και στις ιστοσελίδες των σχολικών μονάδων.

Αφού συγκεντρωθούν οι αιτήσεις – δηλώσεις μαθημάτων, με απόφαση συλλόγου διδασκόντων προτείνονται οι μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων καλούνται να συντάξουν το συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel (Υπόδειγμα_2 Διευθυντές Γυμνασίων 2022_23) και να το υποβάλουν ηλεκτρονικά στις οικείες Δ/νσεις Δ/βάθμιας Εκπ/σης. Στη συνέχεια, ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε., με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών και προτείνει Υπεύθυνο Σ.Κ.Α.Ε. καθώς και αντικαταστάτη αυτού.

β) Να εισηγηθούν προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης τις οικείες σχολικές μονάδες Γυμνασίων στις οποίες δύνανται να λειτουργήσουν Σ.Κ.Α.Ε.. Η εν λόγω εισήγηση θα συνοδεύεται από συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel (Υπόδειγμα_3 Διευθυντές ΔΔΕ 2022_23), στο οποίο θα αποτυπώνονται ευκρινώς οι σχολικές μονάδες Σ.Κ.Α.Ε., οι σχολικές μονάδες τις οποίες θα εξυπηρετεί το κάθε Σ.Κ.Α.Ε., ο συγκεντρωτικός αριθμός μαθητών/τριών ανά μάθημα και ο αριθμός τμημάτων μαθημάτων ανά Σ.Κ.Α.Ε.. Στις εισηγήσεις για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε., οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να προτείνουν τους Υπεύθυνους Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης καθώς και τους αντικαταστάτες αυτών, σύμφωνα με την παρ. 13 της με αρ. πρωτ. 109161/Δ2/08-09-2022 Υ.Α. (Β΄ 4818).

Επίσης, επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 6 της Υ.Α., διαμορφώνεται σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πίνακας αιτούντων μαθητών/τριών ανά μάθημα και ανά Σ.Κ.Α.Ε., ο οποίος χρησιμοποιείται για τη συγκρότηση των αντίστοιχων τμημάτων.

γ) Να εισηγηθούν προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης τον αριθμό διδασκόντων ανά κλάδο που θα απαιτηθεί για τη λειτουργία των οικείων Σ.Κ.Α.Ε., σύμφωνα με τα στοιχεία Πρόβλεψης Προσλήψεων ΕΝ_Δ 2022_23 που επισυνάπτονται (όπως διαβιβάστηκαν από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ/Τομέας Παιδείας-Μονάδα Β1).

2) Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται:

α) Να συστήσουν τις Συντονιστικές Ομάδες Δομών Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Ο.Δ.Α.Ε.) σύμφωνα με την παρ. 9 της ανωτέρω Υ.Α. και να αναρτήσουν τις σχετικές αποφάσεις στη Διαύγεια. Μετά την ανάρτησή τους στη Διαύγεια, οι αποφάσεις να κοινοποιηθούν στη Δ/νση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α΄ του Υ.ΠΑΙ.Θ. ([email protected]).

β) Να προβούν στην έκδοση των αποφάσεων ορισμού Σ.Κ.Α.Ε. – Υ.Σ.Κ.Α.Ε. και αντικαταστατών αυτών, λαμβάνοντας υπόψη την καλύτερη δυνατή κατανομή Σ.Κ.Α.Ε. στις Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης ευθύνης της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης και τα στοιχεία Πρόβλεψης Προσλήψεων ΕΝ_Δ 2022_23 που επισυνάπτονται (όπως διαβιβάστηκαν από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ/Τομέας Παιδείας Μονάδα Β1), έτσι ώστε ο συνολικός αριθμός Σ.Κ.Α.Ε. που θα λειτουργήσουν να μην υπερβαίνει τον προβλεπόμενο αριθμό Σ.Κ.Α.Ε..

γ) Να προβούν στην έκδοση των αποφάσεων λειτουργίας τμημάτων με αριθμό μαθητών/τριών μικρότερο από τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό μαθητών, αλλά όχι μικρότερο από τους/τις τρεις (03) μαθητές/τριες, ύστερα από τεκμηριωμένες εισηγήσεις των οικείων Σ.Ο.Δ.Α.Ε., λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία Πρόβλεψης Προσλήψεων ΕΝ_Δ 2022_23.

δ) Να αποστείλουν έως και τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022 στη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α΄ του Υ.ΠΑΙ.Θ., στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], ηλεκτρονικό αρχείο, σύμφωνα με το Υπόδειγμα_4_Περιφ_Δ_Εκπαιδευτικοί_2022_23, όπου θα αποτυπώνονται ανά Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τα Σ.Κ.Α.Ε. που θα λειτουργήσουν και το πλήθος των εκπαιδευτικών ανά κλάδο που θα προσκληθούν για να διδάξουν. Σημειώνεται ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατανομή εκπαιδευτικών ανά Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης (Πρόβλεψη Προσλήψεων ΕΝ_Δ 2022_23).

Σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 109161/Δ2/08-09-2022 Υ.Α. (Β΄ 4818) οι διδάσκοντες/ουσες στα Σ.Κ.Α.Ε. θα προσληφθούν με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών.

ε) Να αποστείλουν έως και τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022 στη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α΄ του Υ.ΠΑΙ.Θ., στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], ηλεκτρονικό αρχείο, σύμφωνα με το Υπόδειγμα_5_Περιφ_Δ_ΣΚΑΕ_Τμήματα_2022_23, το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα Σ.Κ.Α.Ε. και τα τμήματα που θα λειτουργήσουν.

Σημειώνεται ότι:

– Καθώς τα στοιχεία του ηλεκτρονικού αρχείου που θα αποσταλεί σύμφωνα με το Υπόδειγμα_4_Περιφ_Δ_Εκπαιδευτικοί_2022_23 θα επισυνάπτονται στην πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για τους εκπαιδευτικούς, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να αποστείλουν ένα (1) πίνακα με ένα (1) φύλλο όπου θα περιλαμβάνονται όλες οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης αρμοδιότητάς τους.

– Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να αναρτήσουν στη Διαύγεια τις αποφάσεις ορισμού Σ.Κ.Α.Ε.-Υ.Σ.Κ.Α.Ε. και αντικαταστατών αυτών και να τις κοινοποιήσουν στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε.- Τμήμα Α’ στο [email protected].
Τα παραπάνω αποτελούν προαπαιτούμενες διαδικασίες για τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους υποψήφιους διδάσκοντες.

Το έγγραφο με τις οδηγίες εδώ

Δείτε επίσης:

Σύμβουλος Καθηγητής στα ΕΠΑΛ – Αρμοδιότητες και καθήκοντα  (ΦΕΚ)

Πρόγραμμα Φιλία: Έρχεται επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών και ψηφιακή πλατφόρμα για καταγραφή περιστατικών σχολικής βίας

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Γεωργία Γκιούλα: “Η “συνάντηση” Covid και γρίπης θα είναι μεγαλειώδης”

Επόμενο άρθρο

Πολυτεχνείο Κρήτης: Εκδήλωση με θέμα «Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα» στις 21/9

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Πολυτεχνείο Κρήτης: Εκδήλωση με θέμα «Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα» στις 21/9

Ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια: Η εγκύκλιος με τις οδηγίες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.