Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Παρασκευή, 20 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Ν.Φίλης για voucher 200€: Ερώτηση στη Βουλή για την εξαίρεση των ΚΕΔΑΣΥ

1 Ιουνίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ν.Φίλης: ««Πρόκειται για μια παντελώς άστοχη ενέργεια του υπουργείου Παιδείας»

Τον (στα Κέντρα Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης μαθητών) από το Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ και τα voucher των 200 ευρώ, φέρνει στη Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ με  κοινοβουλευτική ερώτηση που κατέθεσαν 40 βουλευτές του με πρωτοβουλία του Νίκου Φίλη.

«Πρόκειται για μια παντελώς άστοχη ενέργεια του υπουργείου Παιδείας. Ενώ ήταν οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό και το βοηθητικό εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των δημόσιων, των ιδιωτικών, ακόμα και των ξένων σχολείων που λειτουργούν στην Ελλάδα, εξαιρέθηκαν οι εκπαιδευτικοί και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που υπηρετεί στα !», δήλωσε ο Ν.Φίλης και πρόσθεσε: 

«Κι όμως: και αυτά τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, στη διάρκεια της πανδημίας παρείχαν υποχρεωτικά τηλεργασία, συμμετείχαν σε τηλε-συνεδριάσεις για αξιολογήσεις κλπ. Εξυπηρετώντας μάλιστα οικογένειες και παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες και δυσκολίες να πάρουν ισότιμα μέρος στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οικογένειες δηλαδή για τις οποίες η κυβέρνηση ΝΔ – Μητσοτάκη θα έπρεπε να δείχνει λίγο μεγαλύτερη ευαισθησία στις πράξεις, όχι στα λόγια.

Υπάρχει όμως ακόμα ένα θέμα με το voucher των 200€. Όπως με πληροφορούν πολλοί εκπαιδευτικοί, οι επιλογές αγοράς είναι περιορισμένες και συμμετοχή στο πρόγραμμα φαίνεται να έχουν μόνο μεγάλες εταιρίες, που προσφέρουν τα προϊόντα αυτά (ταμπλέτες και υπολογιστές) σε υψηλότερη (σε πολλές περιπτώσεις…) τιμή από τα μικρά μαγαζιά. Τα δεύτερα όμως πρακτικά δεν έχουν δυνατότητα συμμετοχής, αφού δεν μπορούν να υποστηρίξουν οικονομικά την πίστωση των 200€ (ο λόγος: τα voucher αργούν υπερβολικά να εκταμιευθούν).

Αποτέλεσμα: , αυξημένα κέρδη για τις μεγάλες αλυσίδες και, να μην ξεχνιόμαστε, τεράστια καθυστέρηση στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών, αφού η κυβέρνηση εδέησε να ανοίξει το πρόγραμμα στο τέλος της τρίτης (!) «covid» σχολικής χρονιάς! Ατελείωτη η αριστεία και ο προγραμματισμός στο Παιδείας»!

Η ερώτηση

Προς την κα υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Άδικος αποκλεισμός εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. από το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»

Τον Φεβρουάριο το υπουργείο Παιδείας έδωσε τη δυνατότητα μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» στα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που απασχολούνται σε δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να προμηθευτούν τεχνολογικό εξοπλισμό με τη χορήγηση σε αυτούς voucher 200 ευρώ.

Σύμφωνα με τη σχετική διάταξη ορίζεται ότι με κοινή υπουργική απόφαση καθορίζονται, μεταξύ άλλων, οι δικαιούχοι του Προγράμματος. Εν συνεχεία, με καθυστέρηση τριών μηνών δημοσιεύτηκε η αριθ. 48765/29.4.2022 ΚΥΑ “Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»” (Β’ 2129) στην οποία προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ότι δικαιούχοι του Προγράμματος είναι εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα (Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), τα οποία βρίσκονται στην Ελλάδα. Εν συνεχεία με τροποποίηση της σχετικής ΚΥΑ δικαιούχοι του Προγράμματος είναι και εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), συμπεριλαμβανομένων και των ξένων σχολείων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Ωστόσο, στην προαναφερθείσα ΚΥΑ δεν συμπεριλήφθηκαν οι εκπαιδευτικοί και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που υπηρέτησαν στα ΚΕΔΑΣΥ κατά την περίοδο της πανδημίας.

Η εξαίρεση των τελευταίων από τους δικαιούχους του Προγράμματος, σύμφωνα με την ΚΥΑ, είναι άδικη, προσκρούει δε στην αρχή της ισότητας δεδομένου ότι είναι εκπαιδευτικό και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό που παρείχε μεγάλο μέρος του έργου του με τηλε-εργασία, συνεδριάζοντας μέσω τηλεδιάσκεψης για τη σύνταξη αξιολογικών εκθέσεων και υποστηρίζοντας εξ αποστάσεως και με τον οικιακό τους ηλεκτρονικό εξοπλισμό τις οικογένειες και εκπαιδευτικούς. Η ανωτέρω παραδοχή ενισχύεται από το γεγονός ότι ο εξουσιοδοτικός νόμος δεν τους αποκλείει και ο δικαιολογητικός λόγος με τους ήδη δικαιούχους είναι κοινός, ήτοι συμμετέχουν όλοι εξίσου στο εκπαιδευτικό έργο, εργάζονται σε δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εργάστηκαν από το σπίτι (τηλεργασία) κατά την περίοδο της πανδημίας. Ήδη, για το γεγονός αυτό υπάρχει πληθώρα καταγγελιών, καθώς και ανακοινώσεις, όπως η ανακοίνωση του Προϊστάμενου του ΚΕΔΑΣΥ Νάξου. Ένα ακόμα σημείο που δημιουργεί προβληματισμό είναι η μη ρητή συμπερίληψη στην ΚΥΑ όλων των εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι, καθώς και η διακριτική ευχέρεια των αρμοδίων οργάνων του Προγράμματος να καθορίζουν τη διεύρυνση των ειδικών περιπτώσεων και εξαιρέσεων. Και τούτο διότι η μη συμπερίληψη όλων των αποσπασμένων προσκρούει στο σκοπό του νόμου, δηλαδή την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, μέσω ενίσχυσης για απόκτηση τεχνολογικού εξοπλισμού, στο μέτρο που αφενός ο χαρακτήρας της απόσπασης είναι προσωρινός και βραχυπρόθεσμος, αφετέρου η δυνατότητα οργάνων να αποφασίζουν για την ένταξη ή μη περιπτώσεων στο Πρόγραμμα, να οδηγήσει σε εντάσεις και αμφισβητήσεις.

Πολλές φορές, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει εξάρει το έργο της εκπαιδευτικής κοινότητας για τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης χωρίς να της έχει παρασχεθεί ουσιαστική βοήθεια από το υπουργείο, καθώς από την αρχή της πανδημίας η υπουργός όφειλε να έχει εξασφαλίσει την άμεση και πλήρη παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού σε όλους τους εκπαιδευτικούς, μαθητές και φοιτητές. Η χορήγηση του voucher, έστω και καθυστερημένα, έστω και με ανεπαρκές ποσό, αποτελεί υποχρέωση του υπουργείου. Ωστόσο, επιβάλλεται δίκαιη και ουσιαστική στήριξη, η οποία δεν θα αποκλείει μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Κατ’ακολουθία των ανωτέρω, ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

Προτίθεται να συμπεριλάβει στους δικαιούχους του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» τους εκπαιδευτικούς και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., καθώς και ανεξαιρέτως τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Φίλης Νίκος

Τζούφη Μερόπη

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αλεξιάδης Τρύφων

Αναγνωστοπούλου Σία

Αυλωνίτης Αλέξανδρος

Βαρδάκης Σωκράτης

Βέττα Καλλιόπη

Βίτσας Δημήτρης

Γιαννούλης Χρήστος

Γκαρά Νατάσα

Γκιόλας Γιάννης

Δρίτσας Θοδωρής

Ζεϊμπέκ Χουσεΐν

Ζουράρις Κώστας

Ηγουμενίδης Νικόλαος

Θραψανιώτης Μανόλης

Κασιμάτη Νίνα

Λάππας Σπύρος

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χάρης

Μάρκου Κώστας

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μουζάλας Γιάννης

Μπάρκας Κώστας

Μπουρνούς Γιάννης

Μωραΐτης Θάνος

Νοτοπούλου Κατερίνα

Ξανθός Ανδρέας

Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα

Παπαδόπουλος Σάκης

Πέρκα Θεοπίστη

Πούλου Γιώτα

Σαρακιώτης Γιάννης

Σκουρλέτης Πάνος

Σκουρολιάκος Πάνος

Σκούφα Μπέττυ

Συρμαλένιος Νίκος

Φάμελλος Σωκράτης

Ψυχογιός Γιώργος

βλ. άρθρο 148 του ν. 4887/2022 “Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη” (Α’ 16).

βλ. περίπτωση α’ της παρ. 1 του άρθρου 3 της αριθ. 48765/ 29.4.2022 κυα: “1. (α) Δυνητικοί δικαιούχοι της ενίσχυσης για τον ΠΥΛΩΝΑ Α του Προγράμματος είναι: 1. Εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα (Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) που: α.1 είτε είναι παρόντες (δεν έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτησή τους) σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), τα οποία βρίσκονται στην Ελλάδα, α.2 είτε απουσιάζουν (έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτησή τους) λόγω συγκεκριμένης αιτιολογίας που προβλέπεται στο άρθρο 4 της παρούσας.”

άρθρο 148 παρ. 1 ν. 4887/2022: “Είναι δυνατή η εκπόνηση προγράμματος για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που απασχολείται σε δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,..”

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/381272_voucher-200eu-na-symperilifthei-prosopiko-ton-kedasy-stoys

Στο άρθρο 4 της αριθ. 48765/29.4.2022 ΚΥΑ αναφέρονται ενδεικτικά (ιδίως) δύο περιπτώσεις απόσπασης.

4§4 αριθ. 48765/29.4.2022 ΚΥΑ“…Για κάθε άλλη περίπτωση ή εξαίρεση η οποία δεν είναι δυνατό να καλυφθεί πλήρως από τις προβλέψεις του παρόντος, ο έλεγχος και η ερμηνεία κατ` αναλογία των ανωτέρω προβλέψεων θα γίνεται από τα αρμόδια όργανα του Προγράμματος…”.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

ΣΥΡΙΖΑ: Nέο αδιανόητο φιάσκο των “άριστων” του υπουργείου Παιδείας

Επόμενο άρθρο

Επανεξελέγη ο Σ. Φωτιάδης πρόεδρος στην ΠΟΣΥΠ

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο
Επανεξελέγη ο Σ. Φωτιάδης πρόεδρος στην ΠΟΣΥΠ

Επανεξελέγη ο Σ. Φωτιάδης πρόεδρος στην ΠΟΣΥΠ

Υπουργείο Παιδείας: Σε επτά ημέρες επικοινωνεί με τα σχολεία

Υπουργείο Παιδείας: Σε επτά ημέρες επικοινωνεί με τα σχολεία

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.