Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ν. Κεραμέως: Γιατί η Τράπεζα Θεμάτων είχε δυσμενή αποτελέσματα όταν εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 2014 - Newspedia.gr

Ν. Κεραμέως: Γιατί η Τράπεζα Θεμάτων είχε δυσμενή αποτελέσματα όταν εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 2014

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας σε μαθητές Λυκείου, στην Κοζάνη εξήγησε γιατί η Τράπεζα Θεμάτων είχε δυσμενή αποτελέσματα όταν εφαρμόστηκε για πρώτη φορά  το έτος 2014, λέγοντας τα εξής:

“Ακούτε εδώ και πολύ καιρό ότι η  Τράπεζα Θεμάτων όταν για πρώτη φορά εφαρμόστηκε είχε οδηγήσει στο να υπάρχουν όχι καλά αποτελέσματα.

Τη χρονιά, όμως, που είχε εφαρμοστεί ήταν μια χρονιά κατά την οποία ήταν υποχρεωτικό το δέκα  σε κάθε μάθημα . Αυτό δεν ισχύει τώρα. Άρα αυτό το μέτρο ήταν που οδήγησε στα δυσμενέστερα αποτελέσματα  και όχι η Τράπεζα Θεμάτων.

Η Τράπεζα Θεμάτων είναι ένα εργαλείο, το οποίο εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, σχεδόν παντού και ο στόχος είναι να υπάρχει πολύ μεγαλύτερη εγκυρότητα και αξιοπιστία γενικώς, στο όλο εκπαιδευτικό σύστημα και στις εξετάσεις”.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

Πως είχε σχολιάσει το υπουργείο Παιδείας, το 2014, τα τότε αποτελέσματα της Τράπεζας Θεμάτων

Το υπουργείο Παιδείας , μετά την ανακοίνωση  των αποτελεσμάτων της Τράπεζας Θεμάτων είχε ανακοινώσει τα εξής:  

α) Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων.

β) Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες.

Exit mobile version