Νηπιαγωγοί: Διαδικτυακή πανελλαδική συνάντηση για ωράριο, συνθήκες εργασίας

Την Κυριακή 27-2-2022 και ώρα 17:30μ.μ.

Διαδικτυακή πανελλαδική συνάντηση για να συζητηθούν τα θέματα του , των συνθηκών εργασίας, την αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων, τη σχολική στέγη κ.α, οργανώνει την Κυριακή το Συντονιστικό των νηπιαγωγών.

Οι νηπιαγωγοί καλούν τη και τους Συλλόγους Π.Ε να αναδείξουν τα ζητήματα του Νηπιαγωγείου και να απαιτήσουν την άμεση επίλυσή τους παίρνοντας κινηματικές και νομικές πρωτοβουλίες.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η ανακοίνωση του Συντονιστικού Νηπιαγωγών

Αφήστε μας πια να κάνουμε τη δουλειά μας…

αφήστε μας με αξιοπρέπεια να σταθούμε στα παιδιά μας …

φροντίστε το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς ..

Καθημερινά βλέπουμε το Νηπιαγωγείο να μετατρέπεται από χώρο χαράς και δημιουργίας σε χώρο και δομή της αρχικής κατηγοριοποίησης των παιδιών.

Η μαγική του ατμόσφαιρα χάνεται,ο χρόνος των παιδιών συρρικνώνεται ,η συνολική γνώση «εξειδικεύεται»-τεμαχίζεται για να μπορεί να αλλάξει μορφή και προσανατολισμό άμεσα και να εξυπηρετήσει τις λειτουργίες της υπάρχουσας κοινωνικοοικονομικής οργάνωσης.

Διαδικτυακή πανελλαδική συνάντηση

Κυριακή 27-2-2022 και ώρα 17:30μ.μ. με θέματα:

Καλούμε άμεσα τους συλλόγους Π.Ε. να συμμετέχουν με αποφάσεις τους.

Καλούμε τη ΔΟΕ και τους Συλλόγους Π.Ε να αναδείξουν τα ζητήματα του Νηπιαγωγείου και να απαιτήσουν την άμεση επίλυσή τους παίρνοντας κινηματικές και νομικές πρωτοβουλίες.

Ενιαία δημόσια δωρεάν δεκατετράχρονη εκπαίδευση (ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 στο δημόσιο Νηπιαγωγείο) Ανέγερση νέων κτηριακών υποδομών, ικανών να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Μείωση του διδακτικού ωραρίου των Νηπιαγωγών στο επίπεδο του ωραρίου των συναδέλφων των πολυθεσιών σχολείων της πρωτοβάθμιας με καθολική εφαρμογή της κλιμάκωσής του αναλόγως των χρόνων υπηρεσίας και απώτερο στόχο την εξίσωσή του με το ωράριο της Β/θμιας για όλους τους εκπαιδευτικούς. λογισμός ολοκλήρου του χρόνου παραμονής των παιδιών στο Νηπιαγωγείο ως διδακτικού χρόνου για τους/ τις  Νηπιαγωγούς.

για ένα Νηπιαγωγείο της χαράς και της δημιουργίας

για ένα νηπιαγωγείο των όλων των ίσων των διαφορετικών

Exit mobile version