Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Νεκτάριος Κορδής: Θέλουμε να έχουμε Αιρετούς έστω και με την καταδικαστέα ηλεκτρονική ψηφοφορία - Newspedia.gr

Νεκτάριος Κορδής: Θέλουμε να έχουμε Αιρετούς έστω και με την καταδικαστέα ηλεκτρονική ψηφοφορία

Διάδωσέ το

Νεκτάριος Κορδής: Θέλουμε να έχουμε Αιρετούς έστω και με την καταδικαστέα ηλεκτρονική ψηφοφορία

Στο διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και μέσα από το νέο επεισόδιο της εκπομπής “Από το Βήμα του Αιρετού”, η Λαύρα Αργυροπούλου (ΠΕ 61 ΕΑΕ) συνομιλεί με τον κ. Νεκτάριο Κορδή, εκπαιδευτικό – μέλος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. με την παράταξη ΣΥΝ.Ε.Κ., ο οποίος μας ενημερώνει για τις επικείμενες εκλογές ανάδειξης των Αιρετών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και καλεί, παρά τις ενστάσεις, όλους τους εκπαιδευτικούς να ψηφίσουν στις εκλογές, που θα διεξαχθούν στις 5 Νοεμβρίου, από τις 9:00 έως 17:00. Ωστόσο ο κ. κορδής, λέει χαρακτηριστικά πως “Είναι προφανές ότι εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να καταργηθεί αυτή η διαδικασία των ηλεκτρονικών εκλογών.”

Επικοινωνήστε με το κανάλι στο ekpaideutikonendiapheronta@gmail.com και κάντε εγγραφή εδώ – Πατήστε και το καμπανάκι ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες αναρτήσεις!

Βρείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

ΟΛΜΕ: Δια ζώσης να γίνουν οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών

Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ ζητά οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών να γίνουν δια ζώσης ή έστω και υβριδικά γιατί όπως αναφέρει “το ΥΠΑΙΘ χωρίς καμία αιτιολογία αποφασίζει ηλεκτρονικές εκλογές, παρότι ο νόμος επιτρέπει την δια ζώσης διεξαγωγή των εκλογών”

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Απαιτούμε να γίνουν δια ζώσης οι εκλογές των ΥΣ

Για μία ακόμα φορά το ΥΠΑΙΘ βγάζει εγκύκλιο κατά την οποία ορίζει τη διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια, αποκλειστικά με ηλεκτρονικές διαδικασίες.

Η απόφαση αυτή του ΥΠΑΙΘ δεν λαμβάνει υπόψη του την καθολική αντίθεση του εκπαιδευτικού κλάδου στις ηλεκτρονικές εκλογές, όπως αυτή καταγράφηκε στις εκλογές του 2020, κατά τις οποίες απείχε το 93%! Για μία ακόμα φορά το ΥΠΑΙΘ προχωρά χωρίς κανένα διάλογο με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες σε αντιδημοκρατικές αποφάσεις.

Την ίδια ώρα που δεν λαμβάνεται κανένα υγειονομικό μέτρο για την πανδημία στα σχολεία, το ΥΠΑΙΘ χωρίς καμία αιτιολογία αποφασίζει ηλεκτρονικές εκλογές, παρότι ο νόμος επιτρέπει την δια ζώσης διεξαγωγή των εκλογών.

Κεραμέως – εκπαιδευτικοί: H δέσμευση για ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη όσων αξιολογούνται θετικά

Προεκλογικά στις 24.11.2018, στην παρουσίαση του προγράμματος της ΝΔ για την Παιδεία, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως είχε προαναγγείλει την ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη για τους εκπαιδευτικούς που αξιολογούνται θετικά κατά την ατομική τους αξιολόγηση. Συγκεκριμένα είχε αναφέρει τα εξής: “Θα προχωρήσουμε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και εδώ θέλω να είμαι ξεκάθαρη. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα έχει δύο στόχους:

  • Στόχος πρώτος: Η επιβράβευση των αρίστων και μάλιστα αυτό πάει να πει στην πράξη ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη.
  • Στόχος δεύτερος: Τα κίνητρα για βελτίωση για όσους δεν αποδίδουν όσο θα θέλαμε να αποδίδουν, όσο θα πρέπει να αποδίδουν. Και για αυτό η αξιολόγηση θα συνδεθεί με την επιμόρφωση”

Πώς στη συνέχεια η υπόσχεση για “ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη” για τους εκπαιδευτικούς έγινε μόνο “μόρια” για όσους θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης
α. Νόμος 4823/2021: Στον νόμο 4823/2021 και στο άρθρο 78 παρ. 4 τελικά αποτυπώθηκε η παρακάτω πρόβλεψη για όσους εκπαιδευτικούς αξιολογούνται θετικά:

“Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού ή του μέλους του Ε.Ε.Π. λαμβάνεται υπόψη στις διαδικασίες επιλογής για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού ή του μέλους του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π. δύναται να λαμβάνεται υπόψη σε διαδικασίες επιλογής για την ανάθεση επιμορφωτικού ή άλλου επιστημονικού-εκπαιδευτικού έργου.”

β. Ενδεικτικά μία δήλωση της Υπουργού Παιδείας που εμφανίζεται η λέξη “μόρια”:

“Η αξιολόγηση εκπαιδευτικών είναι ένας μηχανισμός για να γίνει ο εκπαιδευτικός καλύτερος. Δεν έχει κανέναν τιμωρητικό χαρακτήρα αλλά έχει βελτιωτικό χαρακτήρα. Συνδέουμε την αξιολόγηση με την επιμόρφωση. Όποιος αξιολογείται θετικά θα παίρνει μόρια σε περίπτωση που θέλει να γίνει διευθυντής σχολείου, διευθυντής εκπαίδευσης και γενικά να πάρει κάποια θέση ευθύνης και σε περίπτωση μη θετικής αξιολόγησης προβλέπεται υποχρεωτική επιμόρφωση. Πηγή: Αντριάνα Παρασκευοπούλου κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ

γ. Από το βήμα της Βουλής το 2021 επανεμφανίζεται η λέξη “μόρια”

“Αξιολογούμε, σημαίνει καταγράφουμε, μελετάμε, επιβραβεύουμε και βελτιώνουμε. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για να γίνεις διευθυντής σχολείου, για να γίνεις διευθυντής εκπαίδευσης, για να ανέλθεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης”, είχε διαβεβαιώσει η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως τους εκπαιδευτικούς από το βήμα της Βουλής το 2021.

δ. Τελικά το 2021 δεν ήταν στην φιλοσοφία της αξιολόγησης οι αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς και η ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη που προεκλογικά είχε παρουσιάσει η κα Κεραμέως.

Η έκθεση διαβούλευσης του Ν. 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιχειρώντας να απαντήσει σε σχετικά σχόλια που διατυπώθηκαν από εκπαιδευτικούς στη διαβούλευση, τα ρίχνει όλα στη φιλοσοφία του νομοσχεδίου, με τον παρακάτω τρόπο:

” Τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν για την ανάγκη παροχής αυξημένων απολαβών αναλόγως των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης υπέρ εκείνων που διακρίνονται στην αξιολογική διαδικασία και το έργο τους κατατάσσεται ως «εξαιρετικό» ή ως «πολύ καλό» ή και την αναστολή της περαιτέρω μισθολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών, των οποίων το έργο αξιολογείται ως «ικανοποιητικό» ή «μη ικανοποιητικό» .

“Τα ανωτέρω ζητήματα είχαν συνεκτιμηθεί κατά τη διαμόρφωση του περιεχομένου των προτεινόμενων διατάξεων και η υιοθέτηση των σχολίων δεν ήταν δυνατή, δεδομένου ότι θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης”

Παρακολουθήστε την προεκλογική υπόσχεση για ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη, ως επιβράβευση των αρίστων εκπαιδευτικών (10.15 και μετά)

Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu
Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν. Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.

Exit mobile version