Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως διαλύει το ήδη μισοδιαλυμένο δημόσιο σχολείο
Η αλήθεια είναι πώς η Νίκη Κεραμέως δεν ήταν εύκολο να ανακηρυχθεί νικήτρια, μιας και όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί ήταν υποψήφιοι με αρκετά μεγάλο καταστροφικό εργο για τον υπουργό που:
Διαλύει το ήδη μισοδιαλυμένο δημόσιο σχολείο.
Διώχνει χιλιάδες παιδιά από το Δημόσιο Πανεπιστήμιο () και θα διώξει και άλλα λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ,αφού αντίθετα με όσα πιστεύουν πολλοί η ΕΒΕ δεν αποκλείει τον κακό μαθητή αλλά αυτόν που είναι κάτω απο κάποιον μέσο όρο …με αποτέλεσμα φέτος να δούμε σχολές που μέχρι τώρα είχαν φοιτητές με μέσο όρο 11 να ζητούν μεσο όρο 16 π.χ αρχιτεκτονική Ξάνθης.
Καταστρέφει κάθε ψήγμα χαράς αφαιρώντας καλλιτεχνικά μαθήματα.
Μετατρέπει τις τάξεις σε αποθήκες τσουβαλιάζοντας 27 παιδιά.
Δημιουργεί το «Νέο Σχολείο»-Εξεταστικό Κέντρο με καθηγητές υποχρεωμένους να μην ακολουθήσουν τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών τους, αλλά να δουλεύουν σε θέματα μιας Τράπεζας Θεμάτων.
Δημιουργεί σχολεία τριών ταχυτήτων/ πειραματικά/πρότυπα με διαφορετικό νομικό πλαίσιο να καθορίζουν την λειτουργία τους.
Ενισχύει ,μην προσλαμβάνοντας εκπαιδευτικούς, το θεσμό της δεύτερης και τρίτης ανάθεσης με αποτέλεσμα να διδάσκουν καθηγητές αντικείμενα που δεν τα εχουν σπουδάσει.
Έτσι λοιπόν μετά από δυο χρόνια με τηλεκπαίδευση και χωρίς την στοιχειώδη πρόνοια να προσαρμόσει την ύλη στα νέα γνωστικά δεδομένα των παιδιών ,αποδεικνύοντας την πλήρη αδιαφορία της για την ουσιαστική λειτουργία του σχολείου έρχεται να υποχρεώσει τα παιδιά 600 σχολείων στις εξετάσεις PISA.
Εξετάσεις που δήθεν προσφέρουν πληροφορίες για την επίδοση των παιδιών στην κατανόηση κειμένου ,τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες.
Λίγες μέρες μετά όλα τα παιδιά θα μπουν στην βάσανο εξετάσεων ,είναι λοιπόν σαν να παραδέχεται το υπουργείο ότι οι εξετάσεις αυτές στην πραγματικότητα δεν εξυπηρετούν ,δεν βοηθούν σε τίποτα διαφορετικά θα μπορούσε να αντλήσει τα στοιχεία που ήθελε από μια πολύ μεγαλύτερη βάση δεδομένων που είναι το σύνολο των μαθητών.
Είναι σίγουρο πως το τελευταίο που έλειπε απο το ελληνικό σχολείο είναι ένας Διεθνής Οίκος Αξιολόγησης, μάθαμε και από την οικονομία τι σημαίνει αξιολόγηση…
Οραματιζόμαστε το σχολείο
#των 15 μαθητών ανά τάξη.
# χωρίς ΕΒΕ και τράπεζα θεμάτων
#με δασκάλους που διδάσκουν την επιστήμη που αγάπησαν και διδάχτηκαν στο πανεπιστήμιο.
#με βιβλία όχι παρωχημένα αλλά σύγχρονα.
#προγράμματα σπουδών όχι προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς αλλα της κοινωνίας.
#των εκπαιδευτικών που ζουν απο την εργασία τους σε σταθερό περιβάλλον και όχι γυρίζοντας σε ολα τα σχολεία της περιφέρειας.
#που έχει την υποδομή που χρειάζεται για να είναι χώρος γνώσης, με εργαστήρια, βιβλιοθήκες, χώρους άθλησης, χώρους για θέατρο και μουσική.
#με προσλήψεις καθαριστριών , για την απαραίτητη καθαριότητα.
# με ειδικούς στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησαν τα δύο χρόνια εγκλεισμού.
ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής στις εξετάσεις PISA.
Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Ελλάδας, ΑΣΓΜΕ, που εχει θετικές θέσεις και δράσεις για το δημόσιο σχολείο απαιτείται να καλέσει τους γονείς να μην επιτρέψουν στα παιδιά τους να συμμετέχουν στις εξετάσεις.
Π
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως διαλύει το ήδη μισοδιαλυμένο δημόσιο σχολείο
Η αλήθεια είναι πώς η Νίκη Κεραμέως δεν ήταν εύκολο να ανακηρυχθεί νικήτρια, μιας και όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί ήταν υποψήφιοι με αρκετά μεγάλο καταστροφικό εργο για τον υπουργό που:
Διαλύει το ήδη μισοδιαλυμένο δημόσιο σχολείο.
Διώχνει χιλιάδες παιδιά από το Δημόσιο Πανεπιστήμιο () και θα διώξει και άλλα λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ,αφού αντίθετα με όσα πιστεύουν πολλοί η ΕΒΕ δεν αποκλείει τον κακό μαθητή αλλά αυτόν που είναι κάτω απο κάποιον μέσο όρο …με αποτέλεσμα φέτος να δούμε σχολές που μέχρι τώρα είχαν φοιτητές με μέσο όρο 11 να ζητούν μεσο όρο 16 π.χ αρχιτεκτονική Ξάνθης.
Καταστρέφει κάθε ψήγμα χαράς αφαιρώντας καλλιτεχνικά μαθήματα.
Μετατρέπει τις τάξεις σε αποθήκες τσουβαλιάζοντας 27 παιδιά.
Δημιουργεί το «Νέο Σχολείο»-Εξεταστικό Κέντρο με καθηγητές υποχρεωμένους να μην ακολουθήσουν τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών τους, αλλά να δουλεύουν σε θέματα μιας Τράπεζας Θεμάτων.
Δημιουργεί σχολεία τριών ταχυτήτων/ πειραματικά/πρότυπα με διαφορετικό νομικό πλαίσιο να καθορίζουν την λειτουργία τους.
Ενισχύει ,μην προσλαμβάνοντας εκπαιδευτικούς, το θεσμό της δεύτερης και τρίτης ανάθεσης με αποτέλεσμα να διδάσκουν καθηγητές αντικείμενα που δεν τα εχουν σπουδάσει.
Έτσι λοιπόν μετά από δυο χρόνια με τηλεκπαίδευση και χωρίς την στοιχειώδη πρόνοια να προσαρμόσει την ύλη στα νέα γνωστικά δεδομένα των παιδιών ,αποδεικνύοντας την πλήρη αδιαφορία της για την ουσιαστική λειτουργία του σχολείου έρχεται να υποχρεώσει τα παιδιά 600 σχολείων στις εξετάσεις PISA.
Εξετάσεις που δήθεν προσφέρουν πληροφορίες για την επίδοση των παιδιών στην κατανόηση κειμένου ,τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες.
Λίγες μέρες μετά όλα τα παιδιά θα μπουν στην βάσανο εξετάσεων ,είναι λοιπόν σαν να παραδέχεται το υπουργείο ότι οι εξετάσεις αυτές στην πραγματικότητα δεν εξυπηρετούν ,δεν βοηθούν σε τίποτα διαφορετικά θα μπορούσε να αντλήσει τα στοιχεία που ήθελε από μια πολύ μεγαλύτερη βάση δεδομένων που είναι το σύνολο των μαθητών.
Είναι σίγουρο πως το τελευταίο που έλειπε απο το ελληνικό σχολείο είναι ένας Διεθνής Οίκος Αξιολόγησης, μάθαμε και από την οικονομία τι σημαίνει αξιολόγηση…
Οραματιζόμαστε το σχολείο
#των 15 μαθητών ανά τάξη.
# χωρίς ΕΒΕ και τράπεζα θεμάτων
#με δασκάλους που διδάσκουν την επιστήμη που αγάπησαν και διδάχτηκαν στο πανεπιστήμιο.
#με βιβλία όχι παρωχημένα αλλά σύγχρονα.
#προγράμματα σπουδών όχι προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς αλλα της κοινωνίας.
#των εκπαιδευτικών που ζουν απο την εργασία τους σε σταθερό περιβάλλον και όχι γυρίζοντας σε ολα τα σχολεία της περιφέρειας.
#που έχει την υποδομή που χρειάζεται για να είναι χώρος γνώσης, με εργαστήρια, βιβλιοθήκες, χώρους άθλησης, χώρους για θέατρο και μουσική.
#με προσλήψεις καθαριστριών , για την απαραίτητη καθαριότητα.
# με ειδικούς στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησαν τα δύο χρόνια εγκλεισμού.
ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής στις εξετάσεις PISA.
Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Ελλάδας, ΑΣΓΜΕ, που εχει θετικές θέσεις και δράσεις για το δημόσιο σχολείο απαιτείται να καλέσει τους γονείς να μην επιτρέψουν στα παιδιά τους να συμμετέχουν στις εξετάσεις.
Π