Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Ναι στη δημιουργία Ειδικού σχολείου στο Χαλάνδρι από εκπαιδευτικούς

15 Φεβρουαρίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Τα ειδικά σχολεία και τα ειδικά νηπιαγωγεία, επιτελούν σημαντικό παιδαγωγικό, επιστημονικό έργο, στο παραπάνω πλαίσιο της διαχρονικής υποβάθμισης, με την συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων να στηρίζει με κάθε επιτρεπτό μέσο τα παιδιά.

Αντίθετοι με κάθε απόπειρα ανάκληση τη απόφασης για την, δηλώνουν οι εκππαιδευτικοί της παράτασης ΑΣΕ του τοπικού Συλλόγου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

«Απαιτούμε από ΥΠΑΙΘ, Δήμο και Διεύθυνσης Εκπαίδευση η δημιουργία του να γίνει με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αξίζουν στα παιδιά μας», αναφέρουν και συμπληρώνουν ότι στην στάση αυτή τους οδήγησε το γεγονός ότι στα σχολεία της γενικής, έβαλαν, εδώ και δεκαετίες, την ταμπέλα “” γραμμένη στα εκπαιδευτικα “manual” ΕΕ και ΟΟΣΑ, την οποιά την υπηρέτησαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά, την έτρεξε διακαώς η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ, και στις ράγες που τοποθέτησε, υλοποιεί και προχωρά η ΝΔ.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Ομως κάτω από τις εύηχες διακηρύξεις και τα λόγια τα μεγάλα περί “συμπερίληψης” λείπει το ίδιο το παιδί με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές ανάγκες και οι δικές του ανάγκες, και γι’ αυτό τα στερεότυπα οξύνονται και αναπαράγονται», τονίζουν

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ο Περικλής»

Οι σύγχρονες ανάγκες των πυξίδα διεκδίκησης για την ουσιαστική προετοιμασία και ένταξή τους στην κοινωνία

Με αφορμή ορισμένες αντιδράσεις που προκλήθηκαν από την ομόφωνη απόφαση του Δήμου Χαλανδρίου για ίδρυση ειδικού σχολείου στην περιοχή, και τους βαρύτατους χαρακτηρισμούς ενάντια στην ειδική εκπαίδευση, ως εκπαιδευτικοί θέλουμε να μοιραστούμε, με όλους τους γονείς, τα ακόλουθα:

  • δίνουμε καθημερινά τη μάχη μέσα στις τάξεις μας, γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσα σε αντίξοοες συνθήκες ως αποτέλεσμα της διαχρονικής υποχρηματοδότησης, της υποστελέχωσης, τις κτιριακής, και όχι μόνο, υποβάθμισης, προσπαθώντας να υπηρετήσουμε στο μέτρο του δυνατού, το επιστημονικό μας αντικείμενο προσφέροντας το μορφωτικό αγαθό σε όλους τους μαθητές, προετοιμάζοντας τα, μέσα σε αυτό το σχολείο, για την ζωή τους στην κοινωνία, ως αυτόνομοι ενήλικες.

  • σε αυτό το πλαίσιο όμως, ως «εκπαιδευτικά απαρχάιντ» μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τα τσίγκινα κουτιά που πάνε οι μικροί μας μαθητές, τα ερείπια σχολικά κτίρια, γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, που μπάζουν νερά και καταρρέουν, τα κενά σε προσωπικό που υπάρχουν μέχρι τη λήξη του χρόνου για να τα βρούμε πάλι μπροστά μας την επόμενη χρονιά. Αυτά, λοιπόν, είναι και τα «εκπαιδευτικά απαρχάιντ», ή αλλιώς το ΤΑΞΙΚΟ σχολείο, υποβαθμισμένο για τους πολλούς, ακριβό για τους γονείς, εξοντωτικό για τους μαθητές, γιατί αυτή η κοινωνία με το κράτος της λογίζει ως κόστος τις ανάγκες όλων μας: εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Έτσι, βιώνουμε τον αποκλεισμό από όλη την πρόοδο που έχει επιτελεστεί, είτε διδάσκουμε σε γενικό είτε σε ειδικό σχολείο και βιώνουμε στο πετσί μας το διαχωρισμό, γιατί για να προσφέρουμε στα παιδιά μας το καλύτερο, πρέπει να ζυγίσουμε, πρώτα από όλα, το πορτοφόλι μας, και σε αυτό δεν είμαστε το ίδιο.

  • αυτή η ανημποριά εντείνεται, όταν έχουμε στην τάξη μας, μαθητή με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές ανάγκες γιατί δικαιούται πολλά περισσότερα, τη μέγιστη διεπιστημονική στήριξη, τα πλούσιο επιστημονικό υλικό, το εξατομικευμένο μαθησιακό πλαίσιο, την κτιριακή υποδομή που μπορεί να το υπηρετήσει και τόσα άλλα που στερείται. Και πραγματικά είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ που προκύπτει από τις ανάγκες του, αλλά κι αυτό κοστολογείται, και πάει στα αζήτητα!

  • στα σχολεία, λοιπόν, της γενικής, έβαλαν, εδώ και δεκαετίες, την ταμπέλα “συμπερίληψη” γραμμένη στα εκπαιδευτικα “manual” ΕΕ και ΟΟΣΑ, την οποιά την υπηρέτησαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά, την έτρεξε διακαώς η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ, και στις ράγες που τοποθέτησε, υλοποιεί και προχωρά η ΝΔ.

  • όμως κάτω από τις εύηχες διακηρύξεις και τα λόγια τα μεγάλα περί “συμπερίληψης” λείπει το ίδιο το παιδί με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές ανάγκες και οι δικές του ανάγκες, και γι’ αυτό τα στερεότυπα οξύνονται και αναπαράγονται όταν:

  • ο γονιός ακριβοπληρώνει την πολυπόθητη γνωμάτευση, όσοι φυσικά έχουν να πληρώσουν γιατί οι υπόλοιποι περιμένουν για μήνες, ώσπου να πάνε σε δημόσιο φορέα, καθυστερώντας δραματικά την έναρξη της διεπιστημονικής παρέμβασης

  • το απόγευμα συνεχίζεται ο αγώνας δρόμου των γονιών και των παιδιών, στα ιδιωτικά επιστημονικά κέντρα, που αποδεικνύει ότι αυτό το σχολείο δεν καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες των μαθητών με αναπηρία.

  • όταν ενηλικιωθούν και πάρουν το πολυπόθητο χαρτί αποφοίτησης από τις σχολικές δομές, οδηγούνται, πραγματικά, στο περιθώριο, στο σπίτι τους, με την οικογένεια να επωμίζεται την φροντίδα τους, εφ’ όρου ζωής. Αυτός είναι ο πιο οδυνηρός αποκλεισμός, που αποδεικνύει την αποτυχία του σχολείου, να φέρει σε πέρας την αποστολή του.

και τα ειδικά νηπιαγωγεία, επιτελούν σημαντικό παιδαγωγικό, επιστημονικό έργο, στο παραπάνω πλαίσιο της διαχρονικής υποβάθμισης, με την συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων να στηρίζει με κάθε επιτρεπτό μέσο τα παιδιά. Ως εκ τούτου απαιτούνται μέτρα ουσιαστικής στήριξης και όχι απλά μια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που να επικυρώνει την ανάγκη. Απαιτείται μαζική διεκδίκηση για την εξασφάλιση των προϋποθέσεων ώστε το ειδικό σχολείο να μπορεί να επιτελέσει πλέρια την επιστημονική, παιδαγωγική αποστολή του:

  • Σύγχρονο, ασφαλές κτίριο, με όλες τις υποδομές, τεχνολογικά μέσα, παιδαγωγικό υλικό.

  • Μόνιμο προσωπικό όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων (παιδαγωγοί, επιστήμονες, βοηθητικό προσωπικό).

  • Επιστημονικό, παιδαγωγικό, εξατομικευμένο πρόγραμμα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή, ώστε να τον προετοιμάζει για την πραγματική ΕΝΤΑΞΗ, αυτή στη ζωή, την αυτόνομη και ανεξάρτητη.

Γιατί ένα σημαντικό ποσοστό παιδιών με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές ανάγκες, μέσα στις συνθήκες που γεννά η τεχνολογική εξέλιξη μπορούν να ενταχθούν και να ζήσουν ανεξάρτητα, αυτό που το εμποδίζει είναι η οικονομία του αχαλίνωτου κέρδους, που πετάει αυτά τα παιδιά στα αζήτητα. Από την άλλη, για όσους αυτό δεν είναι δυνατό πρέπει να δημιουργηθούν δημόσιες και δωρεάν κρατικές δομές, που να παρέχεται όλη η αναγκαία φροντίδα και στήριξη της οικογένειας και του ενήλικα, πιά, ανάπηρου.

Σε αυτό το πλαίσιο, καλούμε το Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ο Περικλής» να αναλάβει πρωτοβουλίες συζήτησης, ενημέρωσης και διεκδίκησης, από κοινού με τους γονείς, ώστε να θέσουμε στο επίκεντρο αυτό που είναι αναγκαίο για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας, να διεκδικήσουμε όλα τα παραπάνω για ειδικά σχολεία στο μέτρο των δυνατοτήτων της εποχής και της προόδου, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον αυτών των παιδιών, αλλά και την ουσιαστική ένταξη όσων από τα παιδιά μπορούν να βοηθηθούν στη γενική εκπαίδευση, με όλο το αναγκαίο προσωπικό, τα μέσα και ολιγομελή τμήματα.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε αντίθετοι με κάθε απόπειρα ανάκληση τη απόφασης για την ίδρυση Ειδικού Δημοτικού Σχολείου. Απαιτούμε από ΥΠΑΙΘ, Δήμο και Διεύθυνσης Εκπαίδευση η δημιουργία του να γίνει με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αξίζουν στα παιδιά μας. Ούτε βήμα πίσω από τις ανάγκες των μαθητών μας!

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Εκπαιδευτικοί: Στελέχωση των Νηπιαγωγείων με προσωπικό Ειδικής Αγωγής

Επόμενο άρθρο

Παρέμβαση του Ρουβίκωνα στο ΙΕΠ

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Παρέμβαση του Ρουβίκωνα στο ΙΕΠ

Τριετίες: Ποιοι εργαζόμενοι δικαιούνται προσαύξηση (Vid)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.