Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Νίκη Κεραμέως: Αυτό είναι το έργο μας - Συνεχίζουμε! - Newspedia.gr

Νίκη Κεραμέως: Αυτό είναι το έργο μας – Συνεχίζουμε!

To alfavita.gr έλαβε από την υπουργό Παιδείας και δημοσιεύει μία συνοπτική παρουσίαση των βασικών πτυχών του πρόσφατου έργου του υπουργείου.

Ο απολογισμός της Υπουργού Παιδείας κ. Νίκης Κεραμέως

Αγαπητές φίλες και φίλοι,
Σας αποστέλλω μία συνοπτική παρουσίαση των βασικών πτυχών του πρόσφατου έργου μας. Μαζί με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τις οικογένειες, τα στελέχη μας, η Παιδεία αλλάζει, στην πράξη!
Παρά την πρωτόγνωρη πανδημία, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να μην μείνει κανείς πίσω, προχωράμε τις μεταρρυθμίσεις μας, επενδύουμε στην εκπαίδευση της χώρας μας.
Πατώντας πάνω στους ενεργούς (μπλε) συνδέσμους, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για κάθε θεματική. Όπως πάντα, ευπρόσδεκτα τα σχόλιά σας.

Μισό δις ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης – Voucher για τεχνολογικό εξοπλισμό σε πάνω από 160.000 εκπαιδευτικούς
160.000 εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, μόνιμοι και αναπληρωτές,  για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» ύψους 140 εκ. ευρώ, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, συνεχίζει προηγούμενη χορήγηση voucher σε πάνω από 500.000 παιδιά και νέους 4 έως 24 ετών επίσης για την προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού. Τα voucher θα δοθούν στους εκπαιδευτικούς χωρίς κοινωνικά ή άλλα κριτήρια, για την αγορά tablet, laptop ή desktop από τον προμηθευτή της επιλογής τους. Επιδιώκουμε, μαζί με τις επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στον τομέα των νέων τεχνολογιών, να στηρίξουμε περαιτέρω στη νέα ψηφιακή εποχή το έργο του ανθρώπινου δυναμικού μας, που αποτελεί και το πιο σπουδαίο κεφάλαιό μας. Στο πλαίσιο αυτό, εξασφαλίσαμε έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας , τα οποία περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα την εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων στις τάξεις, εργαστήρια ρομποτικής, δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού κ.ά. Επιμορφώνουμε, εξοπλίζουμε, εξελίσσουμε, στηρίζουμε. Κάνουμε ένα ακόμη βήμα για το σχολείο που αξίζουν τα παιδιά μας και οι εκπαιδευτικοί μας.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε συζήτηση στη Βουλή
Τις ειδικές πρόνοιες που έχουν ληφθεί για την τηλεκπαίδευση και την πορεία της επαναλειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών  σε επίκαιρη ερώτηση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση λειτουργεί κανονικά και αδιάλειπτα, τόσο στις περιπτώσεις τμημάτων που κλείνουν λόγω κορωνοϊού αλλά και για άλλους έκτακτους λόγους, πχ σεισμούς, ακραία καιρικά φαινόμενα. Στην πρόσφατη κακοκαιρία, μαθητές και εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν τηλεκπαίδευση από την πρώτη κιόλας μέρα  Τους ευχαριστούμε θερμά, όπως και τους γονείς και τα στελέχη εκπαίδευσης, για την ετοιμότητα και τη συνέπειά τους.

Νέα συνεργασία ΕΚΠΑ-Harvard – η εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων μας συνεχίζεται!
Θερμά συγχαρητήρια και στα δύο Πανεπιστήμια για τη συνεργασία σε θέματα σύγχρονων μεταναστευτικών και προσφυγικών σπουδών, μια συνεργασία που ξεκινάει ήδη από το φετινό καλοκαίρι με θερινά προγράμματα σπουδών. O νέος  αποτελεί μια διεπιστημονική συνεργασία 4 Σχολών και Τμημάτων του ΕΚΠΑ: Νομικής, Επιστημών Υγείας, Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, και Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Τα Πανεπιστήμιά μας διεκδικούν τη θέση που τους αξίζει στον διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη!

Νέα χρονιά με ασφάλεια
Έπειτα από τις διακοπές των Χριστουγέννων, μαθητές και εκπαιδευτικοί γύρισαν στα σχολεία τηρώντας με συνέπεια . Χάρη στη λειτουργία των σχολείων, διενεργούνται μαζικά αυτοδιαγνωστικά τεστ στο μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού που έχει εξεταστεί ταυτόχρονα για κορωνοϊό: 1,6 εκατομμύρια μαθητών και εκπαιδευτικών. Αποτέλεσμα: η έγκαιρη ανίχνευση δεκάδων χιλιάδων εν δυνάμει κρουσμάτων, η απομόνωσή τους και η αποφυγή περαιτέρω διασποράς του ιού, όχι μόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία. Στους μαθητές, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης, γονείς αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ. Η ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελεί . Με  και αρωγό σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα, τα σχολεία μας συνεχίζουν το πολύτιμο εκπαιδευτικό τους έργο και συμβάλλουν τα μέγιστα και στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Η Παιδεία σε αριθμούς

Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία.

 

Η σκληρή δουλειά της νέας διοίκησης και του προσωπικού του ΔΟΑΤΑΠ συνεχίζεται, καθώς γίνονται μεγάλα βήματα αναβάθμισης και εξορθολογισμού του οργανισμού, όπως ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών και η μείωση του χρόνου αναμονής. Βασικός στόχος: η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Ειλικρινή συγχαρητήρια στη διοίκηση και τον οργανισμό!

Κοντά στα σχολεία, στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές μας

Με μαθητές του 1ου ΓΕΛ Άργους, από τους οποίους έλαβα πρόσκληση για να συζητήσουμε σκέψεις και προτάσεις τους για το εκπαιδευτικό σύστημα.

 

Με την ομάδα ρομποτικής Coconut Robotics του Γυμνασίου-Λυκείου Φλώρινας, μιλώντας για την εικονική επιχείρηση που ετοιμάζουν από το 2019 και υλοποιούν με την υποστήριξη του Ομίλου Ρομποτικής του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας, στο οποίο έχω την τιμή να είμαι μέντορας στο πλαίσιο του προγράμματος του Junior Achievement Greece.

 

Με μαθητές και μαθήτριες στο Ηράκλειο και το Αρκαλοχώρι Κρήτης. Συζητήσαμε, πέρα από τον κορωνοϊό, για τον καταστροφικό σεισμό του Σεπτεμβρίου, για τη μετάβαση στις προσωρινές δομές εκπαίδευσης, για τις προτάσεις τους σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα, για τις φιλοδοξίες τους για το μέλλον.

Σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη
Για το νέο νόμο για τα ΑΕΙ, την εμβολιαστική κάλυψη της εκπαιδευτικής κοινότητας, την αξιολόγηση των σχολείων, συζητήσαμε μεταξύ άλλων με τον Κώστα Παπαχλιμίντζο, στην εφημερίδα Παραπολιτικά. .

Exit mobile version