Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ αποφάσισε ομόφωνα ότι αντιτίθεται σε κάθε πολιτική συγχώνευσης των Τμημάτων της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ
Ακόμη ένα «ράπισμα» προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως αποτελεί η απόφαση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ, η οποία αποφάσισε ομόφωνα να ταχθεί κατά των συγχωνεύσεων των Τμημάτων της του ιδρύματος.
Όπως είχε αποκαλύψει , η Σύγκλητος υιοθέτησε την απόφαση της Συνόδου Προέδρων και Κοσμητόρων Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών, η οποία κατήγγειλε τις προθέσεις του ΥΠΑΙΘ για τις επικείμενες συγχωνεύσεις.
Μάλιστα, η Σύνοδος κατηγορούσε την ηγεσία ότι ζητά τη συναίνεση των Πρυτανικών Αρχών για συγχωνεύσεις Τμημάτων, χωρίς καν να υπάρχει πλαίσιο διαλόγου με Σχολές ή Τμήματα.
Τέλος, η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ υπογραμμίζει την ανάγκη την απολύτως αναγκαία η συνέχιση της τρέχουσας διακριτής λειτουργίας των Τμημάτων της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, ενώ υπογραμμίζει πως τα τρία τμήματα της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, καλύπτουν πλήρως και με αυτόνομο τρόπο τα γνωστικά αντικείμενα που θεραπεύουν.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ:
Η Σύγκλητος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στη συνεδρίαση της 14ης-4-2022, μετά από συζήτηση, αποφασίζει ομόφωνα ότι αντιτίθεται σε κάθε πολιτική συγχώνευσης των Τμημάτων της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Υιοθετεί την απόφαση της Συνόδου Προέδρων και Κοσμητόρων Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών της 11ης Απριλίου 2022,
- Η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη είναι απαραίτητο να γίνει στη βάση των στοιχείων που αφορούν την κάλυψη του επιστημονικού πεδίου, όπως προκύπτει από τα προγράμματα σπουδών.
- Είναι απολύτως αναγκαία η συνέχιση της τρέχουσας διακριτής λειτουργίας των Τμημάτων της Σχολής Επιστημών της Αγωγής.
- Τα τμήματα της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, καλύπτουν πλήρως και με αυτόνομο τρόπο τα γνωστικά αντικείμενα που θεραπεύουν.
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες