Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Νέες απαράδεκτες και προσβλητικές παρεμβάσεις του Γ.Γ. ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ και ορισμένων Συντονιστών Εκπαίδευσης - Newspedia.gr

Νέες απαράδεκτες και προσβλητικές παρεμβάσεις του Γ.Γ. ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ και ορισμένων Συντονιστών Εκπαίδευσης

Οι Σ.Ε.Ε. Αζναουρίδου Φ. και Σκρέτας Δ. έσπευσαν να υποταχτούν στις επιταγές της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και να αλλάξουν τα κείμενα ανατροφοδότησης που είχαν ήδη αναρτήσει,  παπαγαλίζοντας τις οδηγίες που έλαβαν. 

Μετά την επιχείρηση δίωξης 114 διευθυντών σχολείων που υλοποιώντας τις αποφάσεις των συλλόγων τους για απεργία-αποχή δεν ανάρτησαν στην πλατφόρμα αξιολόγησης, το υπουργείο Παιδείας, μέσω του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτση, επιχειρεί να επιστρατεύσει στο δικό του άρμα τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου (Σ.Ε.Ε.). 

Λίγο πριν τις (κυβερνητικά ελεγχόμενες) νέες επιλογές  σχολικών συμβούλων, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου συνάντησε ψηφιακά τους Σ.Ε.Ε για να τους ζητήσει να εγκαταλείψουν την επί του περιεχομένου εκπαιδευτική και παιδαγωγική συζήτηση των ενιαίων κειμένων και να ανακηρύξουν τα κείμενα αυτά ως μη γενόμενα.

Στο πλαίσιο αυτό και ενώ πολλοί από τους Σ.Ε.Ε. των σχολικών μονάδων του συλλόγου μας, υπερασπιζόμενοι τον παιδαγωγικό τους ρόλο, αγνόησαν την απαράδεκτη και προσβλητική επέμβαση του γενικού γραμματέα στο έργο τους και επέλεξαν το δρόμο της συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς της πράξης, κάποιοι Σ.Ε.Ε έσπευσαν να υποταχτούν στις επιταγές της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και να αλλάξουν τα κείμενα ανατροφοδότησης που είχαν ήδη αναρτήσει,  παπαγαλίζοντας τις οδηγίες που έλαβαν. 

Τα παραπάνω καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Πειραιά “Η Πρόοδος”

Η Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Πειραιά “Η Πρόοδος”

Σε εξέλιξη βρίσκεται ο αγώνας των εκπαιδευτικών για το σχολείο της μόρφωσης, της συνεργασίας και της παιδαγωγικής ελευθερίας ενάντια στο σχολείο του ανταγωνισμού, του φόβου και της υποταγής.

Μετά από ένα χρόνο αλλεπάλληλων νομοθετικών απειλών, αστυνομικής καταστολής με αύρες και χημικά, δικαστικών διώξεων και διοικητικών εκφοβισμών, η κυβέρνηση, παρά τις αποτυχίες της, δεν αναστοχάζεται την πολιτική της. Αντί να αφουγκραστεί την φωνή της καθολικής απεργίας αποχής ή να ακούσει την κραυγή διαμαρτυρίας της μαζικότατης απεργίας και διαδήλωσης στις 10 Οκτώβρη ή τέλος να διαβάσει προσεκτικά τα πλειοψηφικά ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, αναζητά τρόπους καθυπόταξης των εκπαιδευτικών στις επιλογές της για αυταρχική – αγοραία αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

Στο τελευταίο επεισόδιο αυτών των αναζητήσεων, μετά την επιχείρηση δίωξης όσων συνέχισαν να υλοποιούν τις αποφάσεις των συλλόγων τους για απεργία-αποχή, η κυβέρνηση επιχειρεί να επιστρατεύσει στο δικό της άρμα τους συντονιστές σχολικού έργου (Σ.Ε.Ε.). Λίγο πριν τις (κυβερνητικά ελεγχόμενες) νέες επιλογές  σχολικών συμβούλων, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου συνάντησε ψηφιακά τους ΣΕΕ για να τους ζητήσει να εγκαταλείψουν την επί του περιεχομένου εκπαιδευτική και παιδαγωγική συζήτηση των ενιαίων κειμένων και να ανακηρύξουν τα κείμενα αυτά ως μη γενόμενα.

Οι περισσότεροι από τους Σ.Ε.Ε. των σχολικών μονάδων του συλλόγου μας, υπερασπιζόμενοι τον παιδαγωγικό τους ρόλο, αγνόησαν την απαράδεκτη και προσβλητική επέμβαση του γενικού γραμματέα στο έργο τους και επέλεξαν το δρόμο της συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς της πράξης. Τους καλούμε να επιμείνουν στο δρόμο αυτό, γιατί είναι ο μόνος δρόμος για να λειτουργήσουν τα σχολεία με το απαραίτητο κλίμα ελευθερίας, παρά τα ποικίλα προβλήματα της συγκυρίας.

Μονάχα οι Σ.Ε.Ε. Αζναουρίδου Φ. και Σκρέτας Δ. έσπευσαν να υποταχτούν στις επιταγές της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και να αλλάξουν τα κείμενα ανατροφοδότησης που είχαν ήδη αναρτήσει,  παπαγαλίζοντας τις οδηγίες που έλαβαν. Ακόμη και η καταγγελία είναι μάλλον τιμητική για τέτοιου είδους πρακτικές. Όποια/ος δεν καταλαβαίνει την ανάγκη να έχει γνώμη για τη δουλειά του και να την υπερασπίζεται απέναντι στις αυθαίρετες οδηγίες των ανωτέρων του είναι άξιος οίκτου περισσότερο κι όχι καταγγελίας. Το πρόβλημα είναι ότι οι πρακτικές αυτές υπονομεύουν ό,τι απέμεινε από την αναγκαία εμπιστοσύνη για τη στοιχειώδη συνεργασία με εκείνες/ους που τις επέλεξαν.  Δυστυχώς, είναι τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές τους, που πληρώνουν το τίμημα αυτών των κυβερνητικών επιλογών και της πρόθυμης υποταγής σε αυτές.

Παρά τις θλιβερές αυτές εξαιρέσεις και σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί της πράξης συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης:

ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.

Exit mobile version