Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας
Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ με μόνιμο προσωπικό!
Περιμένουμε μέσα στις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί ο συνολικός αριθμός των μόνιμων στην εκπαίδευση.
Θα πρέπει στους επικείμενους διορισμούς να συμπεριληφθούν και να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά που υπάρχουν στα ειδικά σχολεία, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης Ε.Δ.Υ. Το να επενδύσει το κράτος σε μόνιμο προσωπικό και ιδιαίτερα στις ειδικότητες του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) είναι απόλυτα αναγκαίο. Ένα σύγχρονο σχολείο εκτός από εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να έχει και ψυχολόγο, σχολικό νοσηλευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό , φυσικοθεραπευτή, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και επαγγελματικούς συμβούλους για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των ημερών μας.
Το και ΕΒΠ έχει οργανικές θέσεις στα ειδικά σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ και στην Ε.Δ.Υ.
Τα ειδικά σχολεία πρέπει να στηριχθούν και να έχουν μόνιμο προσωπικό για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς, οι οργανικές θέσεις σε ΣΜΕΑΕ είναι 512 .
Ακόμα θα πρέπει να καλυφθούν όλες οι Ε.Δ.Υ. με μόνιμο προσωπικό, όπου οι οργανικές θέσεις είναι 1.012.
Ας θυμηθούμε τι Σκοπό έχει η Ε.Δ.Υ.:
Έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Το υπουργείο Παιδείας έχει ξεχάσει ότι υπάρχουν και τα όπου λειτουργούν με πολλά προβλήματα, με κυριότερο την έλλειψη του μονίμου προσωπικού, όπου οι οργανικές θέσεις του ΕΕΠ είναι 402.
Το σύνολο των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα είναι: 1.926.
Κάλυψη τώρα όλων των οργανικών θέσεων ΕΕΠ –ΕΒΠ και σύσταση νέων οργανικών από την επόμενη σχολική χρονιά .
Καμία ειδικότητα δεν περισσεύει στην εκπαίδευση , όλοι μαζί στηρίζουμε την εκπαιδευτικοί κοινότητα καλύτερα!
*Του Σεραφείμ (Μάκη) Λάππα προέδρου του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας