Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης: Μαθητές έφτιαξαν επιτραπέζιο παιχνίδι εξοικείωσης με τον Ευρωκοινοβουλευτισμό - Newspedia.gr

Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης: Μαθητές έφτιαξαν επιτραπέζιο παιχνίδι εξοικείωσης με τον Ευρωκοινοβουλευτισμό

“Το Παιχνίδι της Επιρροής”: Κάθε παίκτης παίζει το ρόλο ενός πολιτικού κόμματος, έχοντας στον έλεγχό του 100 βουλευτές και προσπαθεί να προωθήσει τις προτάσεις του στο Ευρωκοινοβούλιο

Το , πρωτοπόρο όπως πάντα, στα πλαίσια των Δράσεων του ως μοναδικός πρεσβευτής του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου στη Λέσβο, δημιούργησε επιτραπέζιο παιχνίδι με σκοπό την εξοικείωση με παιγνιώδη τρόπο, των παικτών με τον Ευρωκοινοβουλευτισμό, τον ρόλο και τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που εκπροσωπεί τους Ευρωπαίους Πολίτες, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους Θεσμούς της!

Το Παιχνίδι της Επιρροής”, που δημιουργήθηκε από μαθητές Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης με τον Υπεύθυνο Καθηγητή κο Ευστάθιο Κουκουλά είναι ένα επιτραπέζιο στρατηγικής, τύχης, διπλωματίας και διαχείρισης πόρων. Το παιχνίδι παίζεται με 5 παίκτες ηλικίας 10+ και κάθε παρτίδα διαρκεί περίπου 60 με 80 λεπτά. Είναι ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι στη βάση του, αλλά επιτρέπει συνεργασίες μεταξύ των παικτών, οι οποίες μερικές φορές κρίνονται απαραίτητες.

Κάθε παίκτης παίζει το ρόλο ενός πολιτικού κόμματος, έχοντας στον έλεγχό του 100 βουλευτές. Κάνοντας τις σωστές επιλογές και συνεργασίες, προσπαθεί να κερδίσει περισσότερη επιρροή και κονδύλια από τα αντίπαλα κόμματα, έτσι ώστε να τα χρησιμοποιήσει για να προωθήσει τις προτάσεις του στο Ευρωκοινοβούλιο προς ψήφιση.

Έχει αναγνωρισθεί διεθνώς, πως τα αναπτύσσουν τη μαθητική δημιουργία δημιουργώντας μια μαθησιακή εμπειρία που αρμόζει στο Σύγχρονο Σχολείο, δίνοντας τη δυνατότητα δοκιμής διάφορων δεξιοτήτων, όπως μεθοδική εργασία με κανόνες, ανάπτυξη στρατηγικών, κριτική αξιοποίηση πληροφοριών, προωθώντας ταυτόχρονα την συνεργασία και την άμιλλα, στοιχεία που αναγνωρίζονται διεθνώς πλέον ως βασικές δεξιότητες στο Επιχειρείν, στην Επιστημονική Έρευνα, στις Τέχνες, στην Πολιτική.

Η ίδια η δημιουργία τώρα, ενός διευρύνει περαιτέρω την ενεργή εμπλοκή των μαθητών αξιοποιώντας τη δημιουργικότητά τους και τις γνώσεις τους σε ένα συγκεκριμένο θέμα, ενισχύοντας την απόκτηση και την εμπέδωση ενός ευρέος φάσματος γνώσεων σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα, την ανάπτυξη λογικής σκέψης και τεχνικών για την κατανόηση και την επίλυση προβλημάτων.

Η ομάδα δημιουργίας του επιτραπέζιου “Το Παιχνίδι της Επιρροής” θα λάβει μέρος και στο 2ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού, που διοργανώνεται από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής.

Γιατί η μάθηση που είναι διασκεδαστική είναι και αποτελεσματική!

Π

Exit mobile version