Διάδωσέ το
Τα μόρια και η “ανέλιξη”με τα οποία η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως υπόσχεται ότι θα αυξηθούν οι μισθοί φαίνεται ότι δεν πείθουν τους εκπαιδευτικούς και η ΟΛΜΕ με επιστολή της προς τον Υπουργό Οικονομικών ζητά συνάντηση μαζί του για να συζητηθούν τα οικονομικά αιτήματα των εκπαιδευτικών.
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
Κύριε Υπουργέ,
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητεί άμεσα συνάντηση μαζί σας προκειμένου να συζητήσουμε τα παρακάτω θέματα:
- Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών
- Ουσιαστικές αυξήσεις μισθών τουλάχιστον στα όρια του πληθωρισμού
- Επαναφορά Δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα
- Επαναφορά επιδομάτων (βιβλιοθήκης, εξωδιδακτικής διδασκαλίας)
…………………………
Μισθοί:Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί δεν είναι στη φιλοσοφία της αξιολόγησης
Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί “κάτι τέτοιο θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης”
“Αξιολογούμε, σημαίνει καταγράφουμε, μελετάμε, επιβραβεύουμε και βελτιώνουμε. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για να γίνεις διευθυντής σχολείου, για να γίνεις διευθυντής εκπαίδευσης, για να ανέλθεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης”, είχε διαβεβαιώσει η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως τους εκπαιδευτικούς από το βήμα της Βουλής το 2021.
Για την επιβράβευση των εκπαιδευτικών με μόρια, η Υπουργός Παιδείας έχει αναφερθεί σε πολλές συνεντεύξεις που έχει δώσει σε εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς.
Παράξενο όμως είναι γιατί δεν έχει ερωτηθεί ούτε μία φορά από τους δημοσιογράφους σε αυτές τις συνεντεύξεις, για το εξής απλό : “Και οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης τι θα τα κάνουν αυτά τα μόρια;” Ούτε η ίδια η υπουργός χωρίς να ερωτηθεί δεν έχει δώσει ποτέ εξηγήσεις για το αυτονόητο.
Η έκθεση διαβούλευσης του Ν. 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιχειρώντας να απαντήσει σε σχετικά σχόλια που διατυπώθηκαν από εκπαιδευτικούς στη διαβούλευση, τα ρίχνει όλα στη φιλοσοφία του νομοσχεδίου, με τον παρακάτω τρόπο:
” Τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν για την ανάγκη παροχής αυξημένων απολαβών αναλόγως των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης υπέρ εκείνων που διακρίνονται στην αξιολογική διαδικασία και το έργο τους κατατάσσεται ως «εξαιρετικό» ή ως «πολύ καλό» ή και την αναστολή της περαιτέρω μισθολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών, των οποίων το έργο αξιολογείται ως «ικανοποιητικό» ή «μη ικανοποιητικό» .. Η συνέχεια εδώ
Όμιλοι στα σχολεία με εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων: Ποιοι θα πληρώνονται και ποιοι θα παίρνουν μόρια
Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu