Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία που κάνει μία μητέρα ενός μαθητή ΑμεΑ, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία.
Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.
Σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας, Μόρφης Παπαδοπούλου, «είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε».
Στην ερώτηση για το αν το παιδί θα έπρεπε να πάει σε ειδικό σχολείο, η κ. Παπαδοπούλου απάντησε πως «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».