Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Μαθητές Φλώρινας: Ζητούν ειδική μέριμνα στις Πανελλήνιες λόγω σεισμών και κρύου - Newspedia.gr

Μαθητές Φλώρινας: Ζητούν ειδική μέριμνα στις Πανελλήνιες λόγω σεισμών και κρύου

Οι μαθητές επικαλούνται τις ειδικές συνθήκες στο νομό, που τέθηκε εξάλλου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης για μεγάλο χρονικό διάστημα

Ειδικήζητούν οι μαθητές της Φλώρινας με επιστολή του 15μελούς του ΓΕΛ Αμυνταίου προς την υπουργό Παιδείας.

Οι μαθητές επικαλούνται τις ειδικές συνθήκες στο νομό, που τέθηκε εξάλλου σε για μεγάλο χρονικό διάστημα ( έως και τις 11 Ιουλίου 2022) λόγω του σεισμού  και ακραίων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην ΠΕ Φλώρινας

Η επιστολή των μαθητών

Προς: την Κ. Υπουργό Παιδείας Κ. Νίκη Κεραμέως

Αμύνταιο Φλώρινας, 7/2/2022

Αξιότιμη Κ. Υπουργέ

Εκπροσωπώντας το σύνολο της μαθητικής κοινότητας του ΓΕΛ Αμυνταίου διαπιστώνουμε κατά τη φετινή σχολική χρονιά ότι αντιμετωπίζουμε αντικειμενικά δυσχερείς συνθήκες και δύσκολες καταστάσεις στην Ακριτική μας περιοχή. Η σχολική χρονιά που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολη λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών για μεγάλο χρονικό διάστημα, κατά το οποίο οι σχολικές μονάδες του νομού μας παρέμειναν κλειστές.

Οι μετακινήσεις μαθητικού πληθυσμού σε συνδυασμό με τις χιονοπτώσεις και τις χαμηλές θερμοκρασίες, δεν ήταν εύκολες τόσο για τους μαθητές των γύρω χωριών όσο και για τους μαθητές που κατοικούν στο Αμύνταιο. Ειδικότερα τις ημερομηνίες 10-15 (), 17-19 καθώς και 25-28 () Ιανουαρίου οι σχολικές μονάδες παρέμειναν κλειστές. Κρίνεται αναγκαίο να αναφέρουμε πως σε ολόκληρο αυτό το χρονικό διάστημα η διδασκαλία μέσω τηλεκπαίδευσης διεκπεραιώθηκε μόνο 5 ημέρες και με αρκετά τεχνικά προβλήματα, όπως απουσία διαδικτύου ή εξοπλισμού καθηγητών αλλά και μαθητών. Η επιστροφή μας στο σχολείο πραγματοποιήθηκε τις ημέρες 20,21 και 31 Ιανουαρίου μια ώρα αργότερα από την κανονική με αποτέλεσμα να συρρικνωθούν οι διδακτικές ώρες. Όλο αυτό σε συνδυασμό με την υπέρογκη διδακτέα ύλη, δεν έδωσε την δυνατότητα στους καθηγητές να καλύψουν μεγάλο μέρος των μαθημάτων σε έναν μήνα μεγάλης παραγωγικότητας, όπως είναι ο Ιανουάριος.

Η υποκατέστησε τη δια ζώσης διδασκαλία, σε καμία περίπτωση όμως δεν έχει την ίδια αξία ή αποτελεσματικότητα με την φυσική μας παρουσία στο σχολείο. Αν συνυπολογίσουμε και το κλίμα αβεβαιότητας και αστάθειας που δημιουργείται από τον COVID-19 με απουσίες μαθητών λόγω καραντίνας και το γενικότερο κλίμα ανασφάλειας και φόβου – και τη συνθήκη της σεισμικής δραστηριότητας που εκδηλώθηκε πολύ έντονα και στην περιοχή μας, διαπιστώνουμε –αν μη τι άλλο- απουσία κανονικότητας κατά τη φετινή σχολική χρονιά.

Πρέπει να αναφερθεί πως οι σεισμικές δονήσεις μας προκάλεσαν τραυματικές εμπειρίες καθώς πολλοί από εμάς καταφύγαμε σε κάποιον εξωτερικό χώρο με έντονο ψύχος (κάτω των 0°C) καθώς οι μετασεισμοί οι οποίοι ακολούθησαν ήταν ισχυροί και έθεταν σε κίνδυνο τη ζωή μας αλλά και των οικογενειών μας. Εγκαταλείψαμε τη ζεστασιά του σπιτιού μας, του δωματίου μας, του γραφείου μας και της θαλπωρής μας, σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για μας, τώρα που χτίζουμε τα όνειρα μας, τώρα που προσπαθούμε το καλύτερο δυνατό για το μέλλον μας, τη ζωή μας. Ειδικότερα, όλο αυτό προκάλεσε έντονο άγχος στο προϋπάρχον το οποίο έχουμε για τις εξετάσεις και έγνοια για κάποιον επόμενο σεισμό. Εξάλλου, η σοβαρότητα της κατάστασης αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ο Νομός μας τέθηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης για μεγάλο χρονικό διάστημα ( έως και τις 11 Ιουλίου 2022), που μας προβλημάτισε επιπλέον.

Ακόμη, καλό θα ήταν να αναφέρουμε ότι βρισκόμαστε σε μια κατάφωρα δύσκολη κατάσταση καθώς έχουμε να βιώσουμε το «κλίμα» των εξετάσεων τρία ολόκληρα χρόνια. Ως εκ τούτου, ζητάμε τη μέριμνα και την προσοχή του Υπουργείου Παιδείας και την απόδειξη για έμπρακτη βοήθεια προς τους μαθητές του Νομού Φλώρινας με την μοριοδότηση, κατά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Παρακαλούμε να δείξετε την ευαισθησία σας και να πράξετε αναλόγως όπως είχατε κάνει και στο παρελθόν. Επειδή λοιπόν, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις διεξάγονται «Επί ίσοις όροις» για όλους τους μαθητές, θα θέλαμε να σας προβληματίσει αυτή μας η επιστολή. Δηλώνουμε ευθαρσώς όχι οκνηρία αλλά αγωνία για το μέλλον μας.

Με τιμή

Το Δεκαπενταμελές του ΓΕΛ Αμυνταίου.

Exit mobile version