Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Μήνυση σε διευθύντρια σχολείου που δάγκωσε μαθητή – Ξεκίνησε πειθαρχική διαδικασία - Newspedia.gr

Μήνυση σε διευθύντρια σχολείου που δάγκωσε μαθητή – Ξεκίνησε πειθαρχική διαδικασία

Διάδωσέ το

Μήνυση εναντίον της διευθύντριας του Ειδικού Σχολείου Άρτας που δάγκωσε 11χρονο μαθητή υπέβαλε η μητέρα του.

Η ΔΠΕ Άρτας ξεκίνησε πειθαρχική διαδικασία για το περιστατικό, με την διευθύντρια να αναφέρει ότι έκανε αυτή την πράξη επειδή δεν μπορούσε να σταματήσει την επίθεση του παιδιού εναντίον συμμαθήτριάς του. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ertnews , το παιδί, που πάσχει από αυτισμό, παρουσίασε βίαιη συμπεριφορά και είχε επιτεθεί σε συμμαθήτριά του, κρατώντας την από τα μαλλιά.

Η μητέρα του παιδιού με δικηγόρο ζητά την ποινική δίωξη της διευθύντριας του Ειδικού Δημοτικού για την πράξη της αυτή, ενώ παράλληλα η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης την παραπέμπει στο Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Όπως υποστηρίζει η διευθύντρια ο 11χρονος μαθητής , επί σχεδόν 50 λεπτά ήταν επιθετικός, ότι την έπιασε από τα μαλλιά και επειδή δεν μπορούσε αλλιώς να τον ηρεμήσει, τον δάγκωσε στο πόδι προκειμένου να αποφύγει την επίθεση.

Η  μητέρα όταν διαπίστωσε στο παιδί της  εκδορές και δαγκωματιά, ζήτησε εξηγήσεις από την διευθύντρια. «Λειτούργησα αντανακλαστικά», φέρεται να είπε χαρακτηριστικά η διευθύντρια.

Η μητέρα από την πλευρά της, εκφράζει την απορία αλλά και την έντονη δυσαρέσκειά της για το πώς είναι δυνατόν μια δασκάλα να αμύνεται με τέτοιο βάναυσο τρόπο εναντίον ενός παιδιού 11 χρονών που πάσχει από αυτισμό.

Πηγή δημοσίευσης: ertnews.gr

Διαβάστε επίσης:

Εργαστήρια Δεξιοτήτων και αξιολόγηση μαθητών

Exit mobile version