Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Μέντορες, συντονιστές, υπεύθυνοι ομίλων και άλλα …καινά δαιμόνια. Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου. - Newspedia.gr

Μέντορες, συντονιστές, υπεύθυνοι ομίλων και άλλα …καινά δαιμόνια. Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου.

Διάδωσέ το

Μέντορες, συντονιστές, υπεύθυνοι ομίλων και άλλα …καινά δαιμόνια

Ενημέρωση και κάλεσμα της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου για αποχή από τις συγκεκριμένες διαδικασίες

Στις 25/8/2022 η κυβέρνηση δημοσίευσε στο ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022 τρεις υπουργικές αποφάσεις προκειμένου για την υλοποίηση των άρθρων 89, 92 και 93 του νόμου 4823/2021 της Κεραμέως για τους εκπαιδευτικούς ομίλους, τους ενδοσχολικούς συντονιστές και τους μέντορες.

Σύμφωνα με τις αναφερθείσες διατάξεις οι εκπαιδευτικοί όμιλοι επεκτείνονται σε όλα τα σχολεία, λειτουργούν μετά τη λήξη του προγράμματος διδασκαλίας αλλά οι ώρες τους δεν προσμετρώνται στο ωράριο των εκπαιδευτικών. (Πρόβλεψη που ισχύει ακόμα στα Πειραματικά και Πρότυπα). Οι ενδοσχολικοί συντονιστές αναλαμβάνουν ρόλο συντονιστή τάξης (π.χ. όλη την Α΄ Λυκείου) ή γνωστικού πεδίου (π.χ. όλων των φιλολόγων), ενώ οι μέντορες …καθοδηγούν τους νεοδιόριστους και τους νεοτοποθετηθέντες στο σχολείο (εφόσον αυτοί έχουν μέχρι 5 χρόνια προϋπηρεσίας). Συντονιστές και μέντορες ορίζονται από τον διευθυντή και η θητεία τους προσμετράται στην αξιολόγηση.

Πρόκειται για προσβλητικές διατάξεις που δημιουργούν ιεραρχίες μέσα στον ίδιο τον σύλλογο των καθηγητών, μετατρέπουν τον διευθυντή από συνάδελφο σε αφεντικό και «νομιμοποιούν» την απλήρωτη εργασία. Οι συντάκτες του νόμου ουδόλως ενδιαφέρονται για «βελτιωτική αξιολόγηση», όπως διατυμπανίζουν· σκοπός τους είναι η υποταγή του εκπαιδευτικού και η μετατροπή του σχολείου σε γραφειοκρατική μονάδα που θα αναζητά μόνη της τους πόρους λειτουργίας της.

Για αυτούς τους λόγους είναι σημαντικό να μην διευκολύνουμε τα σχέδια της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου. Ως ΕΛΜΕ Ρεθύμνου θα ερευνήσουμε τις νομικές δυνατότητες μη εφαρμογής του ΦΕΚ 4509 και καλούμε:

Διαβάστε επίσης:

Άδεια εκπαιδευτικών για covid 19: Τι ισχύει για το σχολικό έτος 2022 – 2023

Σχολεία – ΦΕΚ: To νέο πρωτόκολλο 2022-2023 με τα μέτρα για τον κορωνοϊό

Exit mobile version