Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Μέντορες – Ενδοσχολικοί συντονιστές: Το ΥΠΑΙΘ παρουσιάζει ως καινοτομία τη «συνταγή» άλλων χωρών

23 Σεπτεμβρίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Το Υπουργείο Παιδείας αντιγράφει αποτυχημένα σχέδια άλλων χωρών» υποστηρίζουν οι καθηγητές

«Δεν είναι πρώτη φορά και φοβόμαστε ούτε η τελευταία, που το Υπουργείο Παιδείας συλλογίζεται με τον εαυτό του, συσκέπτεται μοναχό του, αφουγκράζεται το τι θέλει να ακούσει η κοινή γνώμη, αντιγράφει και τελικά ανακοινώνει με στόμφο «καινοτομίες» που είναι ανεδαφικές και στις περισσότερες περιπτώσεις ανεφάρμοστες» λέει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΚΠΕ).

«Αποφεύγοντας όμως τη συνταγή της επιτυχίας, που δεν είναι άλλος παρά μόνο ο διάλογος, για ακόμη φορά το ΥΠΑΙΘ μας ανακοινώνει την απόφαση του ΦΕΚ (4509/Β/25-8-2022), που προβλέπει τη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων στις σχολικές μονάδες και τον ορισμό » επισημαίνει.

Στη συνέχεια, προσθέτει ότι «αυτή η επιλεκτική εισαγωγή, ενός μέρους από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, προδίδει την πραγματική στόχευση του Υπουργείου, που δεν είναι άλλη,  από την ελαστικοποίηση του ωραρίου εργασίας και την εισαγωγή της απλήρωτης εργασίας τους».

Η ανακοίνωση των καθηγητών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΚΠΕ):

Το ΥΠΑΙΘ πιάστηκε να κρυφοαντιγράφει και να κακοδιατυπώνει «καινοτομίες άλλων…»

Δεν είναι πρώτη φορά και φοβόμαστε ούτε η τελευταία, που το Υπουργείο Παιδείας συλλογίζεται με τον εαυτό του, συσκέπτεται μοναχό του, αφουγκράζεται το τι θέλει να ακούσει η κοινή γνώμη, αντιγράφει αποτυχημένα σχέδια άλλων χωρών και τελικά ανακοινώνει με στόμφο «καινοτομίες» που είναι ανεδαφικές και στις περισσότερες περιπτώσεις ανεφάρμοστες.

Αν πραγματικά η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιθυμούσε να εισάγει μια νέα και πρωτοποριακή ιδέα, που να συνάδει με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές τάσεις,  το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει, θα ήταν να καλέσει τους ανθρώπους που θα κληθούν να την εφαρμόσουν, να συζητήσουν διεξοδικά και με ειλικρίνεια ώστε να παραχθεί ένα υλοποιήσιμο και επωφελές σχέδιο.

Αποφεύγοντας όμως τη συνταγή της επιτυχίας, που δεν είναι άλλος παρά μόνο ο διάλογος, για ακόμη φορά το ΥΠΑΙΘ μας ανακοινώνει την απόφαση του ΦΕΚ (4509/Β/25-8-2022), που προβλέπει τη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων στις σχολικές μονάδες και τον ορισμό ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων. Επικαλείται η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αντίστοιχους θεσμούς που υπάρχουν σε άλλες χώρες, πανηγυρίζοντας για την «καινοτομία» της, αποφεύγει όμως αναφερθεί στο συνολικό πλαίσιο που υπάρχει στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά συστήματα. Αυτή η επιλεκτική εισαγωγή, ενός μέρους από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, προδίδει την πραγματική στόχευση του Υπουργείου, που δεν είναι άλλη,  από την ελαστικοποίηση του ωραρίου εργασίας των εκπαιδευτικών και την εισαγωγή της απλήρωτης εργασίας τους. Δεν μας λέει το ΥΠΑΙΘ, ότι στις χώρες που εφαρμόζονται αντίστοιχες καινοτομίες, οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί δεν είναι επιφορτισμένοι με γραφειοκρατικής φύσης ασχολίες, αποκρύπτει το ότι τα σχολεία είναι στελεχωμένα με προσωπικό γραμματειακής υποστήριξης και επιστασίας, και το κυριότερο που συστηματικά της διαφεύγει, είναι ότι  εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν τέτοιους ρόλους αμείβονται επιπλέον ή έχουν κάποιες άλλες παροχές όπως μείωση διδακτικού ωραρίου.

Η Ο.Κ.Π.Ε. ως το μόνο ακομμάτιστο και ανεξάρτητο συνδικαλιστικό όργανο,  μπορεί πάντα να κρίνει και να επικρίνει το έργο της οποιασδήποτε ηγεσίας του Υπουργείου  Παιδείας χωρίς να είναι υποχρεωμένη να δώσει σε καμία παράταξη σε κανένα κόμμα τα διαπιστευτήριά της, αλλά είναι σταθερά και μόνιμα δεσμευμένη ώστε να προτάσσει αποκλειστικά και μόνο το συμφέρον της Δημόσιας Παιδείας και των λειτουργών της. Ταυτόχρονα είναι πάγια αρχή της, να μην καταγγέλλει και να μην απαξιώνει προκαταβολικά οτιδήποτε το ΥΠΑΙΘ ανακοινώνει, χωρίς πρώτα να το μελετήσει προσεκτικά και χωρίς να προσπαθήσει να διαπιστώσει αν υπάρχει κάτι που επιμελώς αποκρύπτεται, ή ελλοχεύει μεταγενέστερους κινδύνους. Είναι όμως βασική και καταστατική της υποχρέωση, να μην  επιτρέπει σε καμία περίπτωση να παγιωθεί ένα καθεστώς απλήρωτης εργασίας των λειτουργών της εκπαίδευσης, των ανθρώπων εκείνων που κρατούν ψηλά τη σημαία της παιδείας στη χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια μόνοι τους, αβοήθητοι και κακοπληρωμένοι.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους:

Να αφήσουν στο συρτάρι τα σχέδια που η κ. Κεραμέως εμπνεύστηκε μόνη της και εγκαλεί εμάς τους εκπαιδευτικούς να τα υλοποιήσουμε.

Να μην συναινέσουν στην προσπάθεια εμπλοκής τους στις  τυπικές και χωρίς ουσία γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι οποίες θα λειτουργούν εις βάρος του ουσιαστικού παιδαγωγικού  έργου τους.

Να μην αφήσουν να περάσει το «εμμέσως πλην σαφώς» καθεστώς απλήρωτης εργασίας.

Να αντισταθούν στην προσπάθεια διάρρηξης του δημοκρατικού κλίματος του δημόσιου σχολείου και του πνεύματος συναδελφικής αλληλεγγύης.

Απαντούμε, για άλλη μια φορά, στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και προσωπικά στην υπουργό, ότι δεν θα μας ξεγελάσει με χάντρες και καθρεφτάκια (μόρια επιλογής διευθυντικών θέσεων, προσόντα αξιολόγησης)

 Λέμε ΌΧΙ

σε κάθε προσπάθεια κατηγοριοποίησης των Σχολικών Μονάδων.

σε  κάθε προσπάθεια αύξησης του γραφειοκρατικού φορτίου μας.

σε  κάθε προσπάθεια αποδόμησης του Συλλόγου Διδασκόντων.

Απαιτούμε:

Συνεχή και ουσιαστικό διάλογο με την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Διαρκή και σωστά δομημένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Επαρκή χρηματοδότηση στις επιχειρούμενες «μεταρρυθμίσεις-καινοτομίες» και διασφάλιση ουσιαστικών κινήτρων στους εκπαιδευτικούς.

Ουσιαστική οικονομική ενίσχυση των εκπαιδευτικών στα επίπεδα του πληθωρισμού.

Επιστροφή της κλεμμένης μισθολογικής εξέλιξης της διετίας 2016-2017.

Αναπροσαρμογή της χιλιομετρικής αποζημίωσης για την κάλυψη των οδοιπορικών εξόδων στους εκπαιδευτικούς που μετακινούνται για να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Αύξηση της αμοιβής για την υπερωριακή αποζημίωση.

Για το Δ.Σ. της Ο.Κ.Π.Ε.

Ο Πρόεδρος                                                   Η Γραμματέας

Ευστράτιος  Χατζηπαναγιώτου                  Βασιλική Γοριδάρη

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

«Τουρισμός για Όλους»: Βγήκαν τα αποτελέσματα- Δείτε εάν είστε δικαιούχοι του voucher διακοπών

Επόμενο άρθρο

Συστάθηκε Μονάδα Υποστήριξης Αλλοδαπών Φοιτητών στο Παν. Θεσσαλίας

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο
Οι διδάσκοντες του Παν. Θεσσαλίας για το  Σχέδιο Νόμου  για τα ΑΕΙ

Συστάθηκε Μονάδα Υποστήριξης Αλλοδαπών Φοιτητών στο Παν. Θεσσαλίας

Ταλαιπωρίας το... ανάγνωσμα για εκπαιδευτικό που επιχείρησε να αγοράσει υπολογιστή

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.