Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Κόπτσης: Ευθύνες σε συντονιστές για τις χαμηλές βαθμολογίες σε σχολεία - Newspedia.gr

Κόπτσης: Ευθύνες σε συντονιστές για τις χαμηλές βαθμολογίες σε σχολεία

Διάδωσέ το

Κόπτσης: Ευθύνες σε συντονιστές για τις χαμηλές βαθμολογίες σε σχολεία

Οι εκπαιδευτικοί, Ζήσης Τζηκαλιός ΠΕ 88.01 ΕΑΕ και Λένα Μαγαλιού ΠΕ 70, δημιούργησαν ένα ακόμα δελτίο, όπως πάντα με την οπτικοακουστική επεξεργασία των ειδήσεων του Fresh Education. Το ανάρτησαν στο youtube κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα» και το έστειλαν προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα μας.

Για εγγραφή στο κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα» πατήστε εδώ

Βρείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

Μη χάσετε τις τηλεσυζητήσεις του καναλιού “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”:

Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, το ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι: να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν κάποιες φορές και μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο.

Exit mobile version