Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Κρήτη: Μαθητής κάνει τους υπολογιστές να διαβάζουν τη νοηματική και βραβεύεται - Newspedia.gr

Κρήτη: Μαθητής κάνει τους υπολογιστές να διαβάζουν τη νοηματική και βραβεύεται

Mαθητής από την Κρήτη κάνει τους υπολογιστές να διαβάζουν τη νοηματική και βραβεύεται

Πρώτος σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό αναδείχτηκε ο Σταύρος Πιπεράκης, μαθητής της Γ΄ τάξης στο 3ο Λύκειο , ο οποίος δημιούργησε εφαρμογή μέσω της οποίας οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές μεταφράζουν σε κείμενο τη νοηματική γλώσσα,

Ο μαθητής διακρίθηκε στο διαγωνισμό «Youth Hacking 4 Freedom» (YH4F), στον οποίο έφηβοι από όλη την Ευρώπη είχαν την ευκαιρία να ανταγωνιστούν στη συγγραφή ανοιχτού κώδικα. Διοργανωτής ήταν το Free Software Foundation Europe (FSFE, σύμφωνα με το.

Η εφαρμογή SignTrack είναι ένας μεταφραστής που αναλύει, επεξεργάζεται, αναγνωρίζει τη νοηματική γλώσσα σε πραγματικό χρόνο με εξαιρετική ακρίβεια. Έτσι, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές γίνονται πιο προσιτοί στον καθένα και πιο ανθρωποκεντρικοί.

Ο Σταύρος Πιπεράκης χαρακτήρισε την ανακάλυψή του ως «ένα δύσκολο εγχείρημα» που απαιτούσε σκληρή δουλειά.

Ο μαθητής από την Κρήτη, ασχολείται με τους υπολογιστές από πολύ μικρή ηλικία, ενώ μόλις 8 ετών έφτιαξε το πρώτο του παιχνίδι και συνέχισε με άλλους προγραμματισμούς.

Έχει λάβει μέρος σε διαγωνισμούς όταν πήγαινε Γυμνάσιο. Στον διαγωνισμό που ο ίδιος κατέκτησε την πρώτη θέση, είχαν λάβει μέρος περισσότερα από 100 άτομα.

Η εφαρμογή

Όσο αφορά στο SignTrack εξηγεί πως μετατρέπει σε κείμενο από ένα βίντεο. Το μοντέλο προβλέπει τι θα «πεις», μόλις ολοκληρώσεις την πρότασή του, γίνεται μία επιπλέον επεξεργασία για να δει αν ακολουθήθηκαν οι γραμματικοί κανόνες, που διαφέρουν από γλώσσα σε γλώσσα.

Η ιδέα προέκυψε από το σχολείο, όπου ο Σταύρος διαπίστωσε πως δεν υπήρχε κάποια αντίστοιχη εφαρμογή, προσβάσιμη σε άτομα με προβλήματα ακοής.

Exit mobile version