Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.
Τι αλλάζει στον νέο ΚΟΚ – Πρόβλεψη για την αξιοποίηση των χρημάτων από τις ποινές
Ο ΚΟΚ που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών προβλέπει αλλαγές στις ποινές, ενώ όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το αυτοκίνητο, καθώς παύει πλέον η αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
Στόχος των ποινών οφείλει να είναι η συμμόρφωση των οδηγών και όχι η αυστηρή και χωρίς λογική τιμωρία τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής τέσσερις παραβάσεις θα δέχονται ισχυρότερες ποινές:
- Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
- Υπερβολική ταχύτητα
- Αντικανονική προσπέραση
- Οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ
Πληροφόρησε, επίσης, ότι τα χρήματα που θα εισπράττονται από τις ποινές θα αποθηκεύονται στο νέο Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας. Στη συνέχεια θα κατανέμονται στους Δήμους με σκοπό την αξιοποίησή τους σε ζητήματα Οδικής Ασφάλειας, όπου κι αν υπάρχει η σχετική ανάγκη για οικονομική ενίσχυση.
Μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εξετάζονται και θέματα όπως η αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμού, η αναβάθμιση διαβάσεων πεζών, η δημιουργία υποδομών για κυκλοφορία ποδηλάτων και πατινιών, η πρόβλεψη για όριο ταχύτητας 20 km/h έξω από όλα τα σχολεία, η υιοθέτηση Μέτρων Ήπιας Κυκλοφορίας όπως ισχύει στα ιστορικά κέντρα όλων των ευρωπαϊκών πόλεων, η δημιουργία ζωνών με όριο 30 km/h σε συγκεκριμένες κεντρικές αστικές περιοχές και άλλα.