Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Κλονίζεται η εμπιστοσύνη στην Skroutz: Σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών για απάτη

16 Απριλίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε «αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε. 

Πρόβλημα για την γνωστή εταιρεία Skroutz προκαλούν οι σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών για αγορές προϊόντων που δεν έγιναν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά με κάρτα.

Η εταιρεία Skroutz, την οποία εδώ και χρόνια εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι κλονίζεται η εμπιστοσύνη για την πλατφόρμα.

Κι αυτό διότι, όπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές κατά γενική ομολογία στρέφονται κατά της Skroutz γιατί αυτήν γνωρίζουν κι αυτήν εμπιστεύονται ως εταιρεία που προωθεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Πολλοί καταναλωτές μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης και για προσβλητικές συμπεριφορές, για έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες φαίνεται να ανέρχονται σε εκατοντάδες και αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως κατάστημα “365shop” με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε εδώ και χρόνια στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από πολλά ελληνικά φόρουμ, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Στο βίντεο που ανάρτησε στα social media ένας από τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν, περιγράφεται η ιστορία του. Όπως τονίζει ο νεαρός, παρήγγειλε μια τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα “365shop”, το οποίο βρίσκεται μέσα στην Skroutz. Ο νεαρός τονίζει ότι ουδέποτε θα έκανε τη σχετική αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz και για το λόγο αυτό πλέον αξιολογεί αρνητικά και καταγγέλλει την πλατφόρμα.

Στην ιστορία που περιγράφει γίνεται λόγος για μια αγορά που εξοφλήθηκε αλλά που ποτέ ο ίδιος δεν παρέλαβε το προϊόν. Η “365shop” έκλεισε μάλιστα την σελίδα του και «κατέβηκε» και από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.

Απευθυνόμενος στην Skroutz το μόνο που τον συμβούλευσαν είναι να καταθέσει μήνυση, δηλαδή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα, κι αν θα έβρισκε το δίκιο του με την αγορά της τηλεόρασης.

Επισημαίνει δε ότι υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που εξαπατήθηκαν μέσω της Skroutz και από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε «αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε. 

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εκατοντάδες οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα που προχωρούν σε μηνύσεις.

Αλλά και στο παρελθόν η Skroutz έχει υποπέσει σε ατοπήματα σε βάρος καταναλωτών. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου προϊόντα δεν έφτασαν ποτέ, άλλος πελάτης αγόρασε κινητό και παρέλαβε… πέτρες ενώ πολλές φορές ενώ έλεγαν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν επιπλέον.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη σε βάρος καταναλωτών που πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτέ το προϊόν, η Skroutz ουσιαστικά αποποιείται των ευθυνών της. Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα του in.gr, με ανακοίνωση που εξέδωσε επί της ουσίας προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνεταίρο της “365shop”, για μια συνεργασία που υποστήριζε σθεναρά στο πρόσφατο παρελθόν.

Στην ανακοίνωση, αφού αναφέρεται ότι διεκόπη η συνεργασία τους, δίνει συμβουλές στους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν και τους λέει πώς να διεκδικήσουν αποζημιώσεις, παρέχοντάς τους… συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η  συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν  με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία  με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Σάββατο 16 Απριλίου – Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα

Επόμενο άρθρο

Πανελλαδικές 2022 – ΓΕΛ: Δείτε τον τρόπο υπολογισμού των μορίων και τα κριτήρια ισοβαθμίας

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Πανελλαδικές 2022 - ΓΕΛ: Δείτε τον τρόπο υπολογισμού των μορίων και τα κριτήρια ισοβαθμίας

Νέα «προτυποποίηση» ΕΠΑΛ «με συνοπτικές διαδικασίες» καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.