Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Κεραμέως: Τι είπε για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και αξιολόγηση - Newspedia.gr

Κεραμέως: Τι είπε για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και αξιολόγηση

Διάδωσέ το

Για την αξιοκρατία και τη διαφάνεια  στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης καθώς και για τους τρεις άξονες της αξιολόγησης στην εκπαίδευση έκανε αναφορές η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως κατά τη  διάρκεια ενημέρωσης του  Υπουργικού Συμβουλίου για ζητήματα εκπαίδευσης.

Για τις επιλογές των στελεχών

Ενισχύουμε την αξιοκρατία και τη διαφάνεια τόσο στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης, όσο και στην εκλογή και εξέλιξη των Πανεπιστημιακών.

Στελέχη Εκπαίδευσης – Κριτήρια Επιλογής

• Αύξηση απαιτούμενης προϋπηρεσίας
• Προστίθεται ως μοριοδοτούμενο κριτήριο επιλογής η αξιολόγηση του υποψηφίου (είχε απαλειφθεί επί ΣΥΡ)
• Αξιολόγηση κατά τη διάρκεια της θητείας και κυρώσεις σε περίπτωση μη ανταπόκρισης Διαδικασία Επιλογής
• Συμβούλια Επιλογής: Μη συμμετοχή αιρετών
• Συνέντευξη: ημι-δομημένη συνέντευξη/μελέτη περίπτωσης

Για τους τρεις άξονες της αξιολόγησης

Αν ένα σύστημα δεν αξιολογηθεί, δεν μπορεί να βελτιωθεί. Η αξιολόγηση έχει πλέον θέση στο εκπορφαιδευτικό μας σύστημα και υλοποιείται σε τρεις άξονες: α. σχολικής μονάδας, β. εκπαιδευτικού συστήματος (μέσω ελληνικής Pisa) και γ. εκπαιδευτικών. Πρόκειται για σύστημα αξιολόγησης με καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα. Ως προς την ελληνική Pisa, αφορά εξετάσεις σε Γλώσσα και Μαθηματικά που πραγματοποιήθηκε σε 11.411 μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου από 554 σχολεία ανά την Ελλάδα, προσφέροντας για πρώτη φορά απτά δεδομένα για τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, ώστε να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες της μαθητικής κοινότητας.

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών

Ήδη λαμβάνει χώρα στο 90% των ευρωπαϊκών κρατών.
Έχει βελτιωτικό χαρακτήρα – η αρνητική αξιολόγηση συνεπάγεται υποχρεωτική εξατομικευμένη επιμόρφωση για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού.

Αξιολόγηση Σχολικής μονάδας

Υλοποιείται με καθολική συμμετοχή (99,5%) για 1η φορά.
Καθαρά βελτιωτικού χαρακτήρα – δεν υπάρχει καμία τιμωρητική διάσταση από τα αποτελέσματα της εφαρμογής
της αξιολόγησης.

 Ελληνική PISA 

Έλαβαν χώρα εξετάσεις σε Γλώσσα και Μαθηματικά για 11.411 μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου από 554 σχολεία ανά την Ελλάδα.

Για 1η φορά χαράσσουμε εκπαιδευτική πολιτική βάσει δεδομένων, για να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες της μαθητικής κοινότητας.

Αναλυτικά η παρουσίαση της Υπουργού Νίκης Κεραμέως εδώ

Διαβάστε επίσης:

Επιλογές Διευθυντών σχολείων: Από τα Τοπικά Συμβούλια η αποτίμηση συγγραφικού έργου

Π.Ε.Κ.: Τροπολογία για την επιλογή διευθυντών – υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Ένα απαράδεκτο Υπουργείο!

Κεραμέως στους Διευθυντές Εκπαίδευσης: Καλή αρχή! Τι θα γίνει τη νέα σχολική χρονιά

 freshedu

Exit mobile version