20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού
20 Ιανουαρίου, 2022
Εκπαιδευτικά νέα
Διάδωσέ το
Σε δημοσίευσή της, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, αναφέρει:
“Προτεραιότητά μας από την αρχή της κρίσης της πανδημίας ήταν να μη χαθούν ώρες διδασκαλίας. Να συνεχιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να διατηρηθεί στενή η επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με τους εκπαιδευτικούς τους. Έρευνα του Bertelsmann Stiftung σε χώρες ΟΟΣΑ δείχνει ότι όταν αναλάβαμε την ηγεσία το 2019, η ετοιμότητα της χώρας μας για να αντιμετωπίσει την πανδημία στην εκπαίδευση ήταν από τις χαμηλότερες σε χώρες του ΟΟΣΑ, στην 22η θέση. Εν συνεχεία όμως η χώρα μας έκανε ένα μεγάλο άλμα και ανέβηκε στην 6η θέση στην ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην πανδημία. Αυτό το αποτέλεσμα πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μας και στις οικογένειές τους, πιστώνεται στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.”
Διαβάστε:Δυσμενέστατες για τους εκπαιδευτικούς οι νέες ρυθμίσεις για τις άδειες ειδικού σκοπού