Εξασφαλίστηκε η θέρμανση και η καθαριότητα των σχολείων ενόψει μιας δύσκολης χρονιάς, τονίζει η Νίκη Κεραμέως – Ηγετικός ο ρόλος της Ελλάδας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης
Μέσω κονδυλίων από το υπουργείο Εσωτερικών έχει εξασφαλιστεί η θέρμανση των σχολείων ενόψει ενός δύσκολου χειμώνα, τόνισε η υπουργός Παιδείας, , επισημαίνοντας ότι καλύφθηκαν και οι ανάγκες σε προσωπικό καθαριότητας.
Μιλώντας στην εκπομπή Live News του Mega το απόγευμα της Τετάρτης, η υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι το υπουργείο Εσωτερικών έχει μεριμνήσει ειδικά για τη θέρμανση και την καθαριότητα των σχολείων, εξασφαλίζοντας τα απαραίτητα κονδύλια, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που ο χειμώνας προβλέπεται δύσκολος και η σχολική μέρα έχει μεγαλώσει λόγω του ολοημέρου.
Η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε μία ακόμα φορά στους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, επισημαίνοντας ότι τις τελευταίες εβδομάδες έχουν διοριστεί 8.600 δάσκαλοι και καθηγητές.
Όσον αφορά το διευρυμένο ολοήμερο σχολείο, η υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι εφαρμόζεται στο 50% των τμημάτων και στόχος είναι ένα καλύτερο σχολείο, με διαδραστικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει σειρά δραστηριοτήτων για τους μαθητές.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με την κ. Κεραμέως, το μέτρο στοχεύει στον εργαζόμενο γονέα, παρέχοντας στήριξη στην οικογένεια.
Παράλληλα, στα σχολεία εισήχθησαν, σύμφωνα πάντα με την υπουργό Παιδείας και άλλες καινοτομίες, όπως οι , ενώ αναμένονται επιπλέον αλλαγές κατά τη διάρκεια της , όπως οι διαδραστικοί πίνακες σε λύκεια, γυμνάσια και την πέμπτη και έκτη τάξη των δημοτικώνκαι τα σετ ρομποτικής.
Επιπλέον, θα υπάρχει μελέτη στο ολοήμερο, μια σημαντική παράμετρος, όπως επισημαίνει η Νίκη Κεραμέως, προκειμένου τα παιδιά να περνούν ποιοτικό χρόνο στο σπίτι με την οικογένειά τους, να παίξουν κλπ.
«Η κυβέρνηση έχει αποδείξει με πράξεις και όχι με λόγια ότι στηρίζει την κοινωνία», δήλωσε η υπουργός Παιδείας.
Απαντώντας σε ερώτηση για την , η κ. Κεραμέως τόνισε ότι η Ελλάδα καλείται στη Σύνοδο Κορυφής, έχοντας ηγετικό ρόλο, ως επικεφαλής, μαζί με τη Σιγκαπούρη, στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, κάτι που «πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς».